قیمت محصولات کرکماز

قیمت محصولات کرکماز

قیمت لوازم خانگی کرکماز در بانه

   

لوازم خانگی تولید کشور ترکیه در چند سال گذشته پیشرفت بسیار قابل قبول و بالایی را تجربه کرده است. در این میان برخی از برندهای نام آشنا و بسیار باکیفیت نیز از ترکیه به ایران راه یافته‌اند. یکی از برندهای نام آشنای ترک که اکنون در بازار ایران جاه و مقام مناسبی را پیدا کرده است، برند « کرکماز » است. قیمت لوازم خانگی کرکماز در بانه به نسبت سایر شهرهای ایران مناسب‌تر بوده و در عوض کیفیتی درخور و شایسته مصرف کننده را ایجاد خواهد کرد. کرکماز ساخت کجاست؟ قیمت کتری و قوری استیل کرکماز چنده؟ قیمت سرویس قابلمه کرکماز اصل 8 پارچه؟ و نمایندگی کرکماز در ایران کجاست؟ مجموعه سوالاتی است که از ما بسیار پرسیده می‌شود که حال قصد پاسخ به آنها را داریم. برند لوازم خانگی کرکماز سال 1972 میلادی یعنی بیش از 50 سال پیش، توسط دو برادر تولید محصولات خود را شروع کرد. در ابتدا « محصولات Korkmaz » بیشتر محدود به محصولات استیل و غیر برقی بود. به‌طوری که الان نیز « کتری و قوری کرکماز » و « سرویس قابلمه کرکماز » با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو هستند. فروشگاه تخفیفانه یکی از معدود فروشگاه‌هایی است که کتری و قوری استیل کرکماز و سرویس قابلمه کرکماز را با کمترین قیمت ممکن در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

قیمت محصولات کرکماز در بانه

لوازم خانگی کرکماز با بیش از 2200 کارمند در 123 کشور جهان، به یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید لوازم خانگی در جهان تبدیل شده است. قیمت محصولات کرکماز و عرضه مناسب آن سبب شده، فروش لوازم خانگی کرکماز بسیار بالا باشد و کرکماز به یکی از برندهای معتبر دنیا تبدیل شود. « کتری و قوری کرکماز »،« لوازم پخت و پز کزکماز »،« لوازم برقی کرکماز » و سایر لوازم خانگی استیل آشپزخانه از موارد تولیدی کرکماز است که اکنون در بازار آنها را مشاهده می‌نماییم.

« کرکماز » فعالیت خود را از شهر استانبول ترکیه شروع کرد و تا به الان ادامه داده است. کرکماز اصلی نمونه مونتاژ چین و یا ساخت چین ندارد و تمامی محصولات آن در کشور ترکیه مونتاژ و تولید می‌شوند. بنابراین با خیال راحت، خرید محصولات کرکماز را انجام دهید و از مونتاژ ترکیه آن کاملا مطمئن باشید. از بابت قیمت باید عرض کنیم، قیمت محصولات کرکماز ترکیه در مقایسه با سایر برندهای مشابه، بسیار مناسب‌تر است. « قیمت کتری و قوری کرکماز » با توجه به کیفیت ساخت فوق‌العاده و تنوع سایز، مناسب بوده و با طیف وسیع محصولات، زیمنه مناسب جهت خرید همه را فراهم ساخته است. نمایندگی کرکماز ترکیه در ایران در حال حاضر فعالیت چندانی ندارد و به‌طور متفرقه محصولات کرکماز وارد بازار می‌شوند.

قیمت محصولات استیل KORKMAZ

« کتری و قوری کرکماز » و همچنین « سرویس قابلمه کرکماز » رقیبان بسیار زیادی دارند. برندهایی همانند MGS و Karaca اصلی‌ترین رقیبان کرکماز هستند. البته هیچ کدام از این برندها نه تنوع محصولات کرکماز را دارند و نه از لحاظ قیمت می‌توانند با کرکماز رقابت نمایند. قیمت کتری قوری کرکماز به نسبت تمامی رقیبان کمتر است و در عین هم از کیفیت ساخت بهتر و تنوع بیشتری نیز برخوردار است. بنابراین میل به خرید کتری قوری استیل کرکماز بسیار مناسب است.

جهت مشاهده محصولات برقی می‌توانید به مطالعه مقاله قیمت محصولات برقی کرکماز بپردازید.

قیمت لوازم خانگی برقی کرکماز

   

قیمت کتری و قوری استیل کرکماز

قبل از بحث در مورد جنس کتری و قوری و همچنین کیفیت کتری و قوری کرکماز، ابتدا با ما همراه باشید تا تاریخچه‌ای در مورد کتری و قوری را بررسی کنیم. کتری بسیار قدیمی است و برای اولین بار در بین النهرین تولید شده است. داده‌های یافت شده نشان می‌دهد که کتری جهت تولید آب داغ جهت نوشیدنی برای ابتدا از جنس برنز بوده و تاریخ پیدایش آن به 2000 تا 3500 سال قبل از میلاد برمی‌گردد.

اما قوری ساخت و تولید کشور چین است. برای اولین بار قوری در کشور چین تولید شد و توسط بازرگانان به سراسر دنیا راه یافت. قوری در سال 1860 به اروپا راه یافت و از اون روز به بعد تغییرات زیادی را متحمل شد. حال شاهد تولید کتری و قوری استیل ضد زنگ هستیم که می‌تواند در کمترین زمان بهترین نوشیدنی ممکن را تولید سازد. کتری و قوری روگازی استیل بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و زنگ زدگی دارد و همین امر موجب گشته تمایل به خرید کتری و قوری استیل بیشتر از همیسه باشد.

قیمت کتری و قوری استیل کرکماز

کتری قوری جدید و شیک یکی از مواردی است که در ایران بسیار طرفدار دارد. قیمت کتری قوری جدید و شیک کرکماز با جنس استیل بسیار مناسب است و طراحی متنوع خود می‌تواند هر سلیقه‌ای را کاملا راضی نماید.

محبوب‌ترین محصولات کرکماز، ست کتری و قوری Korkmaz است. کرکماز در تولید کتری و قوری واقعا سنگ تمام گذاشته است. کتری و قوری روگازی بدون شک پرفروش‌ترین محصول کرکماز است و کرکماز توجه ویژه‌ای به آن دارد. حتی بیشتر ما نیز کرکماز را تنها به تولید کننده کتری و قوری می‌شناسیم و سایر تولیدات را نادیده می‌گیریم. اما دلیل محبوبیت کتری و قوری کرکماز چیست؟

   

کیفیت ساخت بسیار بالا

کرکماز در ساخت کتری و قوری از برترین مواد اولیه ممکن بهره می‌گیرد. کرکماز از استیل 18/10 کروم و نیکل بهره می‌گیرد. ترکیب استیل با کروم/ نیکل موجب جلا گرفتن استیل می‌شود و ظاهری بسیار زیبا را رقم می‌زند. کرکماز از بدنه تمام استیل ضد زنگ کمک گرفته است که در برابر ضربه مقاومت بالایی را از خود نمایش خواهد داد. بدنه کتری و قوری کرکماز در برابر زنگ زدن نیز بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی را رقم خواهد زد. کرکماز با تجربه چندین ساله، محصولاتی را روانه بازار کرده تا بتواند با سایرین رقابت نماید و حتی کیفیتی فراتر از آنها را نیز ارائه نماید.

خرید کتری و قوری روگازی کرکماز

جنس بدنه کتری و قوری استیل کرکماز در برابر ضربه و خراش نیز بسیار مقاوم است. بدنه استیل در اثر فشار و یا هنگام تمیزکاری، مقاومت بالایی دارد و هیچ ایرادی نخواهد داشت. همچنین طراحی براق سرویس کتری و قوری کرکماز، برای سالیان سال ثابت خواهد بود و کاربر را به اوج رضایت خواهد رساند. کتری و قوری کرکماز در ساختار بدنه از دو نوع استیل براق و استیل مات بهره می‌گیرند که سبب شده سلیقه‌های گوناگون را پوشش دهند.

کرکماز در ساخت « کتری و قوری استیل » از دسته‌های مقاوم در برابر حرارت بهره گرفته است. دسته‌های کتری و قوری با ظاهر زیبا و عامه پسند، وظیفه حمل و جا به جا کردن کتری و یا قوری را به کاربر خواهند داد. این دسته‌ها باید از حرارت مصون بمانند تا آسیبی به مصرف‌کننده نرساند. جهت جلوگیری از این مشکل، کرکماز طراحی دسته را بسیار هوشمندانه و کارامد انجام داده و مانع از گرم شدن دسته خواهد شد. علاوه بر طراحی جنس خود دسته کتری و قوری نیز در بسیاری موارد از جنس باکالیت بوده و در برابر حرارت بسیار مقاوم خواهد بود.

جنس استیل تاثیری بر طعم نوشیدنی نخواهد داشت. کرکماز با استفاده از جنس استیل در ساخت کتری و قوری موجب شده طعم نوشیدنی بسیار گوارا و دلچسب باشد. استیل طعم طبیعی نوشیدنی را حفظ کرده و مصرف کننده را کاملا راضی خواهد کرد. همچنین کرکماز مانع از تغییر در رنگ نوشیدنی نیز خواهد شد. رنگ طبیعی و طعم طبیعی نوشیدنی را تنها با « محصولات کرکماز اصلی » تجربه نمایید.

خرید کتری قوری شیک و جدید کرکماز ترکیه

کف کتری و قوری کرکماز یکی دیگر از مزایای بی‌نظیر کتری و قوری است. کرکماز در ساخت « کتری و قوری روگازی استیل کرکماز » از کفی کپسولی 3 لایه بهره گرفته است. کفه کپسولی امکان استفاده بر روی اجاق گازهای القایی را نیز فراهم می‌ساند. « قیمت کتری و قوری جدید کرکماز مدل Korkmaz A217 » یکی از مواردی است که از کفی کپسولی بهره گرفته است. این کفه حرارت را به صورت یکنواخت پخش خواهد کرد و امکان آماده کردن چای و سایر نوشیدنی‌ها را در کمترین زمان ممکن، میسر خواهد ساخت.

   

زیباترین و جدیدترین کتری و قوری استیل

لوازم خانگی کرکماز به زیبایی و طراحی نوین شهرت دارد. « لوازم خانگی Korkmaz » همیشه از طراحی مدرن و بی‌نظیر بهره گرفته است. کتری و قوری جدید روگازی کرکماز نیز از طراحی بسیار زیبا و ماندگار بهره برده است. کتری و قوری همیشه در آشپزخانه معلوم است و همین امر سبب شده زیبایی کتری و قوری بسیار به چشم بیاید. به‌همین دلیل استفاده از ظاهر زیبا و ماندگار به کاربر امکان داده به کتری و قوری کرکماز دلگرم باشد.

طراحی ظریف و عامه پسند و همچنین متنوع سبب شده، کتری و قوری کرکماز، تمامی سلایق را تحت پوشش خود قرار دهد. هر فردی با هر سلیقه‌ای که باشد حتما در میان سبد محصولات کرکماز، طرح مورد علاقه خود را پیدا خواهد کرد. زیباترین کتری و قوری کرکماز مدل‌های « کتری و قوری روگازی کرکماز مدل A212 »،« کتری و قوری کرکماز مدل A220 »،« کتری و قوری Korkmaz A221 » و « کتری و قوری A191 » است که با دسته‌هایی با رنگ‌های متفاوت عرضه می‌شوند.

Korkmaz Teapots Price

کتری و قوری جدید و شیک کرکماز، تقریبا رقیب توانمندی ندارند و به تنهایی بازار ایران را فرا گرفته‌اند. تلفیق کیفیت و هنر در محصولات کرکماز سبب افزایش فروش کرکماز در جهان شده است. به‌طوری که حال کرکماز در 120 کشور در جهان نمایندگی فعال فروش دارد و محصولات خود را ارسال می‌کند.

    

گارانتی معتبر محصولات کرکماز

یکی دیگر از موارد یکه فروش محصولات کرکماز را تثبیت کرده است، گارانتی آن است. کرکماز تمامی محصولات استیل، برقی و غیربرقی را به مدت 18 ماه گارانتی کرده و بدون هیچ قید و شرطی نسبت به تعویض آن اقدام خواهد کرد. البته لازم به ذکر است، با توجه این قابلیت در ایران متاسفانه امکان پذیر نیست. فروشگاه تخفیفانه تمام محصولات کرکماز را با گارانتی 7 روزه سلامت و اصالت محصول به فروش می رساند. مصرف کننده ظرف این ۷ روز، محصول هر ایرادی داشته باشد، بدون قید و شرط عودت می دهد و تخفیفانه پایبند به تحویل محصول و کسب رضایت مشتریان گرانقدر است.

    

قیمت کتری و قوری کرکماز

نرخ و قیمت یک محصول، معیار اصلی خرید آن است. محصول به هر میزان که قیمت مناسب‌تر و کمتری داشته باشد، قطعا فروش مناسب‌تری هم خواهد داشت. البته نباید کیفیت را فدای قیمت ارزان کنیم. کرکماز سیاست سود کم و فروش زیاد را پیش گرفته و محصولات خود را با کمترین قیمت ممکن و بالاترین سطح کیفیت وارد بازار کرده است. قیمت کتری و قوری کرکماز ترکیه در مقایسه با رقیبان بسیار مناسب است و در عین حال کیفیت ساخت بی‌نظیر آن سبب شده، کاربر رضایت کامل از خرید داشته باشد.

کرکماز قانون قیمت گذاری خود را بر اساس سایز تغییر می‌دهد. کتری قوری جدید و شیک Korkmaz ترکیه در سایز و همچنین طراحی با یکدیگر متفاوت هستند. « قیمت کتری و قوری سایز کوچک کرکماز » به نسبت « قیمت کتری قوری Korkmaz سایز بزرگ »، پایین‌تر است. کتری و قوری‌های کرکماز 4 پارچه و بعضی مدل‌ها 5 پارچه هستند. مدل‌های 4 پارچه از کتری، قوری، درب کتری و درب قوری تشکیل شده است. درب قوری در بعضی از مدل‌ها به شکل درب قوری طراحی شده و در مدل‌های دیگر درب کتری کاملا تخت و صاف بوده و و تنها جایگاهی برای قرار گرفتن قوری است. کتری و قوری 5 پارچه Korkmaz از یک فیلتر برگ چای استیل، برخوردار است. در این میان می‌توان به « کتری و قوری استیل کرکماز A197 » و « کتری و قوری روگازی Korkmaz A224 » اشاره کرد که به فیلتر استیل برگ چای تجهیز شده‌اند.

قیمت بهترین کتری و قوری استیل کرکماز

کرکماز در تولید کتری تک نیز فعالیت دارد. کتری تک طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار کابردی است. کتری جهت به جوش آوردن آب برای تهیه نوشیدنی همانند چای و یا دمنوش مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند کاربر را کاملا راضی نماید. قیمت کتری تک بسیار مناسب است و می‌تواند بیشترین کارایی را ارائه نماید. خرید کتری کرکماز بستگی به سایز و سایز شما دارد. کتری تک کرکماز در سایزهای متفاوتی تولید شده و هر نیاز و سلیقه‌ای را پاسخگو خواهد بود. قیمت کتری تک کرکماز مدل Korkmaz A093 که معروف‌ترین مدل کرکماز است، بسیار مناسب است و با حجم 2 لیتر می‌تواند پاسخگوی نیازهای مصرف کننده باشد.

قیمت کتری و قوری کرکماز در بانه به دلیل شرایط ویژه و خاص این شهر، بسیار مناسب‌تر از سایر نقاط کشور است. از این رو تمایل به خرید محصولات کرکماز از بانه بسیار زیاد و علاقه‌مندان زیادی را دارد. در ادامه لیست قیمت کتری و قوری روگازی کرکماز را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید مقایسه‌های لازم را انجام داده و خرید بهتری را تجربه نمایید.

   

لیست قیمت کتری و قوری کرکماز ترکیه در بانه

     

مدل  قیمت (تومان) مشخصات
Korkmaz A049 2.425.000 کتری 2 لیتر و قوری 1 لیتر
Korkmaz A078 1.833.000 کتری 2 لیتر و قوری 0.9 لیتر
Korkmaz A191 1.550.000 کتری 1.6 لیتر و قوری 0.9 لیتر
Korkmaz A192 1.785.000 کتری 1.6 لیتر و قوری 0.9 لیتر
Korkmaz A119 2.590.000 کتری 2 لیتر و قوری 1.1 لیتر
Korkmaz A217 2.700.000 کتری 3.5 لیتر و قوری 1.3 لیتر
Korkmaz A220 2.545.000 کتری 3.5 لیتر و قوری 1.3 لیتر
Korkmaz A211 1.650.000 کتری 2 لیتر و قوری 1.1 لیتر
Korkmaz A212 1.870.000 کتری 2 لیتر و قوری 1.1 لیتر
Korkmaz A213 1.888.000 کتری 2 لیتر و قوری 1.1 لیتر
Korkmaz A199 2.645.000 کتری 4.4 لیتر و قوری 2 لیتر
Korkmaz A091 2.138.000 کتری 3 لیتر و قوری 1.3 لیتر
Korkmaz A098 1.845.000 کتری 2 لیتر و قوری 0.9 لیتر
Korkmaz A194 1.850.000 کتری 2.5 لیتر و قوری 1.2 لیتر
Korkmaz A196 2.125.000 کتری 2.5 لیتر و قوری 1.2 لیتر
Korkmaz A045 1.835.000 کتری 2 لیتر و قوری 1 لیتر
Korkmaz A104 1.789.000 کتری 2 لیتر و قوری 1.1 لیتر
Korkmaz A047 1.865.000 کتری 2 لیتر و قوری 0.9 لیتر
Korkmaz A197 3.088.000 کتری 2 لیتر و قوری 1 لیتر
Korkmaz A221 2.049.000 کتری 2.4 لیتر و قوری 1.1 لیتر
Korkmaz A222 2.200.000 کتری 2 لیتر و قوری 1.1 لیتر
Korkmaz A079 1.945.000 کتری 3 لیتر و قوری 1.3 لیتر
Korkmaz A195 2.098.000 کتری 2 لیتر و قوری 1.2 لیتر
Korkmaz A274 2.490.000 کتری 1.8 لیتر و قوری 1.2 لیتر
Korkmaz A035 2.233.000 کتری 1.6 لیتر و قوری 0.8 لیتر
Korkmaz A036 2.250.000 کتری 2 لیتر و قوری 1.1 لیتر
Korkmaz A281 1.070.000 کتری 1.2 لیتر و قوری 0.6 لیتر
Korkmaz A225 2.150.000 کتری 1.5 لیتر و قوری 0.9 لیتر
Korkmaz A227 2.600.000 کتری 2.2 لیتر و قوری 1.2 لیتر
Korkmaz A228 2.375.000 کتری 1.6 لیتر و قوری 0.9 لیتر
Korkmaz A229 2.495.000 کتری 2.2 لیتر و قوری 1.2 لیتر
Korkmaz A224 2.450.000 کتری 2 لیتر و قوری 1 لیتر
Korkmaz A202 2.200.000 کتری 2 لیتر و قوری 0.9 لیتر
Korkmaz A024 1.395.000 کتری تک با ظرفیت 1.1 لیتر
Korkmaz A025 1.820.000 کتری تک با ظرفیت 2.3 لیتر
Korkmaz A026 1.540.000 کتری تک با ظرفیت 2.3 لیتر
Korkmaz A092 1.145.000 کتری تک با ظرفیت 1 لیتر
Korkmaz A093 1.411.000 کتری تک با ظرفیت 2 لیتر
Korkmaz A094 1.542.000 کتری تک با ظرفیت 3.5 لیتر
Korkmaz A282 -- کتری تک با ظرفیت 0.7 لیتر
Korkmaz A283 -- کتری تک با ظرفیت 0.85 لیتر

   

قیمت سرویس قابلمه کرکماز ترکیه

یکی دیگر از محبوب‌ترین محصولات کرکماز، سرویس قابلمه است. تهیه غذای خوش طعم و بی‌نظیر تنها با استفاده از یک سرویس قابلمه باکیفیت ممکن است. جنس سرویس قابلمه نباید در کیفیت غذا تاثیری داشته باشد و باید بتواند طعم طبیعی و اعلا را کاملا حفظ نماید. کرکماز با آزمون و تجربه 50 ساله خود توانسته، رضایت کامل کاربر را جذب نماید. کرکماز برخلاف سایر برندها که از تعداد پارچه‌های زیاد و بی استفاده، جهت تبلیغات بهره می‌گرفتند، تنها از تعداد پارچه مورد نیاز و اجباری بهره می‌گیرد. « قیمت سرویس قابلمه 7 پارچه کرکماز » و « قیمت سرویس قابلمه 8 پارچه کرکماز » بیشترین مواردی هستند که کرکماز از آنها بهره گرفته‌اند.

قیمت سرویس قابلمه استیل کرکماز

قابلمه از دیرباز با انسان همراه بوده است. تاریخچه قابلمه به حدود 9000 سال پیش برمی‌گردد. در ابتدا قابلمه‌ها از جنس کلی بودند و حال با جنس‌های متفاوتی همانند قابلمه استیل، قابلمه گرانیت و قابلمه چدن تقسیم بندی می‌شوند. مصرف کننده می‌تواند چندین سایز قابلمه را با توجه به نیاز خود خریداری نماید. خرید سرویس قابلمه در مقایسه با خرید قابلمه تکی به‌صرفه است و مصرف کننده با خرید سرویس قابلمه از چندین سایز قابلمه و ماهیتابه بهره‌مند خواهد شد.

سرویس قابلمه کرکماز به دو جنس استیل و گرانیت تقسیم بندی می‌شوند. جنس استیل به دلیل نچسب بودن و همچنین طول عمر بالا، همیشه محبوب بوده و سرویس قابلمه استیل کرکماز بیشترین طرفداران را دارد. کرکماز رقیبان بسیار کمی در زمینه سرویس قابلمه استیل دارد. بیشتر برندهای مطرح جهانی به دلیل سود بیشتر به سرویس قابلمه گرانیت و چدن روی آورده‌اند، اما کرکماز همچنان به تولید سرویس قابلمه استیل پایبند است.

کرکماز از جنس استیل و گرانیت در ساخت سرویس قابلمه بهره می‌گیرد. جنس استیل و جنس گرانیت، بهترین جنس‌های مورد استفاده در ساخت سرویس قابلمه هستند. استیل 18/10 کروم و نیکل بیشترین مقاومت در برابر خط و خراش را داشته و همچنین وزن بسیار کمی نیز دارد. همچنین استیل مانع از چسبیدن مواد غذایی به کف قابلمه خواهد شد و همین امر شست و شو و طول عمر قابلمه را بسیار افزایش داده است. کرکماز از جنس کفی سه لایه بهره گرفته است و بیشترین مقومت در برابر خط و خراش را خواهد داشت.

کفی سه لایه امکان استفاده بر روی اجاق القایی را نیز میسر ساخته تا کاربر با جدیدترین متد روز دنیا نیز سر و کار داشته باشد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های سرویس قابلمه کرکماز، استفاده از دسته‌های مقاوم در برابر حرارت است. دسته‌های سرویس قابلمه با طراحی بسیار زیبا و همچنین استفاده از جنس مقاوم در برابر حرارت، حمل قابلمه را راحت‌تر از قبل نموده است.

خرید سرویس قابلمه استیل و گرانیتی ترکیه

قیمت سرویس قابلمه استیل و گرانیت کرکماز با توجه به کیفیت ساخت آن، بسیار مناسب است. از این رو تمایل به خرید سرویس قابلمه کرکماز بسیار بالا است. توجه داشته باشید که متاسفانه چند مدل سرویس قابلمه کرکماز با کیفیت بسیار نامناسب و غیر اصل، به بازار راه یافته‌اند. سرویس قابلمه کرکماز A1660 و A1800 و A1900 هستند. جهت تشخیص نمونه اصلی از غیر اصلی باید بدانید که سرویس قابلمه کرکماز اصلی به‌هیچ عنوان جای جوش دسته بر روی آن وجود ندارد. نمونه غیر اصل جوش دسته از داخل قابلمه کاملا مشهود است. یک راه دیگر تشخیص، وزن و ضخامت سرویس قابلمه است. به‌طوری که سرویس قابلمه اصل کرکماز وزن بسیار بیشتر در مقایسه با نمونه غیر اصلی دارد.

    

لیست قیمت سرویس قابلمه کرکماز در بانه

  

مدل قیمت (تومان) مشخصات
A1800 6.720.000 9 پارچه - استیل
A1660 7.176.000 9 پارچه - استیل
A1900 6.556.000 9 پارچه - استیل
A1999 6.545.000 8 پارچه - استیل
A1040 6.760.000 8 پارچه - استیل
A1147 6.600.000 8 پارچه - استیل
A1148 6.395.000 8 پارچه - استیل
A1371 5.400.000 7 پارچه - گرانیت
A1372 5.295.000 7 پارچه - گرانیت
A2674 5.099.000 7 پارچه - گرانیت
A1272 5.236.000 7 پارچه - گرانیت
A1802 3.600.000 6 پارچه - استیل
A1803 4.545.000 6 پارچه - استیل
A1886 5.420.000 6 پارچه - استیل
A1887 3.470.000 6 پارچه - استیل
A1888 7.750.000 6 پارچه - استیل
A1877 5.379.000 7 پارچه - گرانیت
A2891 4.800.000 7 پارچه - گرانیت
A1964 6.534.000 8 پارچه - استیل
A1641 7.450.000 11 پارچه - استیل
A1150 8.335.000 9 پارچه - استیل
A1089 7.995.000 14 پارچه - استیل
A1702 9.470.000 15 پارچه - استیل
A1703 10.450.000 15 پارچه - استیل
A1976 7.250.000 9 پارچه - استیل
A2656 5.280.000 7 پارچه - گرانیت
A2657 5.690.000 7 پارچه - گرانیت
A2607 4.465.000 5 پارچه - گرانیت
A1963 6.996.000 8 پارچه - استیل
A1087 6.355.000 8 پارچه - استیل
A2889 6.855.000 7 پارچه - گرانیت
A1969 6.645.000 8 پارچه - استیل

    

   

قیمت زودپر روگازی کرکماز

کارخانه کرکماز محصولات بی‌شماری از جنس استیل تولید کرده و به بازار عرضه نموده است. علاوه بر کتری و قوری و سرویس قابلمه، کرکماز در ساخت زودپز استیل نیز خارق‌العاده عمل کرده است. زودپز روگازی یا دیگ محصولی است جهت پخت سریع غذا که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. زودپز علاوه بر افزایش سرعت پخت، ویتامین و بافت غذا را نیز بهتر حفظ می‌کند و این امر موجب محبوبیت بیشتر زودپز روگازی شده است.

زودپز از بدنه فلزی باید بهره بگیرد که بتواند حرارت را سریع‌تر انتقال دهد و همچنین بر طعم مواد غذایی تاثیری نداشته باشد. کرکماز از جنس استیل ضد زنگ در ساختار زودپز روگازی بهره گرفته است. جنس استیل در برابر ضربه و خراش مقاومت بسیار بالایی دارد و در عین حال وزن کمی دارد و امکان حمل را راحت‌تر خواهد کرد. کرکماز از استیل 18/10 کروم و نیکل بهره گرفته و موجب براق و زیباتر شدن زودپز گشته است.

قیمت زودپز کرکماز در بانه

یکی از مهم‌ترین اجزای زودپز روگازی، درب آن است. درب زودپز روگازی استیل سوپاپ اطمینان را در خود جای داده است. زمانی که آب داخل زودپز به نهایت تراکم خود رسید، سوپاپ اطمینان باز شده و بخار از زودپز خارج می‌شود. این امر نشان دهنده آماده شدن غذا است. طراحی در ب زودپز استیل کرکماز در مقایسه با سایر تولید کننده‌ها بسیار جذاب است و قطعا بسیار زیبا و کارامدتر خواهد بود. قیمت زودپز روگازی کرکماز مدل A155 که جزو بهترین زودپز استیل کرکماز است، بسیار مناسب است و پیشنهاد اصلی برای خرید است.

قیمت زودپز روگازی کرکماز با توجه به سایز آن متفاوت است. « زودپز روگازی Korkmaz » در سایزهای « زودپز روگازی 5 لیتر »،« زودپز روگازی 6 لیتر »، « زودپز روگازی 7 لیتر » و « زودپز استیل 9 لیتر » عرضه می‌شوند. البته در این میان « زودپز روگازی دو قلو » نیز هستند که از معمولا از سایز 4 و 6 لیتر استفاده می‌کنند. بهترین زودپز روگازی دو قلو کرکماز مدل A175 است که با ارزانترین قیمت می‌توانید از فروشگاه تخفیفانه تهیه نمایید.

   

لیست قیمت زودپز استیل کرکماز

    

مدل قیمت (تومان) مشخصات
A155 2.393.000 5 لیتر
A156 2.750.000 7 لیتر
A157 3.128.000 9 لیتر
A159 4.379.000 6 لیتر
A153 3.820.000 7 لیتر
A174 4.305.000 7 لیتر
A177 4.300.000 6 لیتر
A171 6.600.000 دو قلو 4+7 لیتر
A175 5.600.000 دو قلو 4+6 لیتر

   

 

جمع‌بندی:

محصولات کرکماز ساخت ترکیه با طراحی بسیار زیبا و کارامد توانسته‌اند به هر خانه‌ای راه یابند. « قیمت کتری و قوری کرکماز »،« قیمت سرویس قابلمه کرکماز » و « قیمت زودپز روگازی کرکماز » بسیار مناسب‌تر از رقیبان خود هستند و در عین امکانات و طول عمر بیشتری نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهند. کتری قوری استیل کرکماز با آلیاژ 18/10 کروم و نیکل در برابر خراش بسیار مقاوم است و زیبایی و درخشندگی خود را برای همیشه حفظ می‌کند. خرید لوازم خانگی کرکماز اصل ترکیه از بانه و فروشکاه اینترنتی تخفیفانه میسر است.

کتری و قوری استیل روگازی Korkmaz محبوب‌ترین محصول این کمپانی کشور ترکیه است که به بیش از 120 کشور دنیا ارسال می‌شود. کتری قوری شیک و جدید کرکماز با قیمت ارزان و ماندگاری بالا، زمینه را بر حریفان خود تنگ کرده است. سرویس قابلمه کرکماز نیز در دو نوع سرویس قابلمه استیل کرکماز و سرویس قابلمه گرانیتی کرکماز تولید می‌شوند و با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن به دست مشتری خواهد رسید. قیمت زودپز روگازی کرکماز با هیچکدام از رقیبان خود قابل مقایسه نیست و با قیمتی کم بهترین بازدهی مثبت را خواهند داشت. « فروشگاه تخفیفانه » با کادر مجرب و کار آزموده ویژگی‌های محصولات استیل کرکماز را بدون اغراق و کاملا صحیح بیان کرده و با تضمین ارزان‌ترین قیمت، امکان خرید اینترنتی را میسر ساخته است.


(3 votes)

create Ako Mohamadi today 02/02/03

No comments yet
Sending please wait...