بهترین ایرپاد ارزان قیمت

بهترین ایرپاد ارزان قیمت

بهترین ایرپاد زیر 1 میلیون

   

« ایرپاد » در سال 2016 توسط کمپانی اپل به همراه آیفون 7 به بازار عرضه شد. ایرپادز در سریع‌ترین زمان به پرطرفدارترین لوازم دیجیتال در سراسر جهان تبدیل شد. اپل در مدت زمان کمی چندین نسل از ایرپاد را روانه بازار کرد که رونق بیشتری به این صنعت بخشید. ایرپاد که به « هندزفری بی سیم » و « هدفون بلوتوثی » نیز شهرت دارد، حال توسط برندهای متفاوتی عرضه می‌شود. قیمت ایرپاد اپل بسیار بالا است و خرید هندزفری برای بسیار از ما امکان پذیر نیست. به همین دلیل ایرپاد ارزان قیمت به بازار عرضه شد و با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. فروشگاه تخفیفانه با معرفی لیستی از بهترین هندزفری بی سیم در بازار، شما را در خریدی موفق یاری خواهد کرد.

بهرتین ایرپاد ارزان قیمت

هندزفری بی سیم یا ایرپاد گجتی الکترونیکی است که به کاربر اجازه می‌دهد، بدون اتصال از طریق کابل، به وسایل هوشمند متصل گردد. اتصال ایرپاد از طریق بلوتوث یا wifi انجام می‌شود و در کمترین زمان ممکن و به آسانی هر چه تمام‌تر کاربر می‌تواند ایرپاد را به لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت و حتی دستگاه‌های پخش کننده صدا و تصویر متصل نماید. از مهم‌ترین مزایای استفاده از هندزفری بلوتوثی می‌توان به « راحتی در استفاده »،« دامنه حرکتی بیشتر »،« کیفیت و وضوح صدای بهتر » و « طول عمر بیشتر » به نسبت نمونه قدیمی.

بهترین هندزفری زیر 1 میلیون تومان

هندزفری بلوتوثی جهت راحتی هر چه بیشتر کاربر طراحی شده است. ایرپاد از یک پاور کیس که دو گوشی هندزفری را در خود جای داده است، تشکیل شده است. این پاور کیس خود همانند پاور بانک عمل می‌کند و گوشی‌های ایرپاد را به راحتی و در کمترین زمان ممکن شارژ خواهد کرد. اتصال ایرپاد به گوشی موبایل از طریق بلوتوث انجام می‌شود. هندزفری بدون وجود هیچ گونه کابلی، صدایی واضح و بی‌نظیر را به کاربر ارائه خواهد نمود. دو گوشی ایرپاد صدایی استریو و فراتر از انتظار را رقم خواهند زد که می‌تواند در برقراری تماس و همچنین گوش دادن موسیقی، بهترین کارایی را ایجاد نمایند. با خرید ایرپاد ارزان قیمت نباید انتظار داشت، کیفیتی همانند نسخه اصلی را مشاهده کنید. اما در مقایسه با قیمت پرداختی، کیفیتی بسیار مناسب و فراتر از انتظار را رقم خواهد زد.

   

خرید ارزان‌ترین هندزفری بلوتوثی

خرید ایرپاد نیازمند اطلاعاتی است که حتما باید آنها را بدانید تا خریدی موفق را به انجام برسانید. « وزن و سایز مناسب »،« قابلیت اتصال »،« کیفیت صدا » و « همچنین ظرفیت باتری » از مواردی است که قبل از خرید هندزفری باید توجه ویژه به آن داشت. باید هندزفری که انتخاب می‌نمایید از لحاظ سایز و وزن، متعادل باشد و حمل ان برای شما آسان باشد. هندزفری باید به راحتی به موبایل و یا دستگاه هوشمند شما متصل شود و همچنین به نسخه بلوتوث هندزفری نیز توجه ویژه داشته باشید. کیفیت صدا و وضوح صدا مهم‌ترین موردی است که در قیمت هندزفری نیز بسیار تاثیر گذار است. هدفون و هندزفری گیمینگ به تکنولوژی ENC تجهیز گشته که با حذف نویز محیط، صدایی کامل، واضح و بی‌نقص را فراهم خواهد ساخت. طول عمر باطری نیز از عوامل بسیار تاثیر گذار در خرید ایرپاد می‌باشد.

خرید بهترین هندزفری ارزان قیمت

تنوع بالای هندزفری بلوتوثی سبب شده کاربر در میان طیف وسیع ایرپاد، بهترین گزینه ممکن را انتخاب نماید. ایرپاد ارزان در مقایسه با نمونه اصلی، از لحاظ ظاهری دقیقا یکسان هستند. بهترین ایرپاد ارزان قیمت به هر موردی که این موارد را در بهترین شرایط ممکن داشته باشد، تعلق می‌گیرد. نباید انتظار داشت که یک هندزفری 150.000 تومانی کیفیتی عالی و بی‌نقص داشته باشد و قطعا معایبی نیز دارد. در ادامه به بررسی بهترین ایرپاد ارزان قیمت در بازه زیر 1 میلیون تومان می‌پردازیم و معایب و مزایای هر کدام را بازگو خواهیم کرد.

   

1: هدفون بلوتوثی yesido TWS06

یکی از بهترین ایرپادهای زیر 1 میلیون موجود در بازار بدون شک مدل یسیدو TWS06 است. این ایرپاد با استفاده از طراحی زیبا و کارامد توانسته حمل را بسیار آسان‌تر از قبل نماید و در میان مدل‌های مشابه خودنمایی کند. هندزفری بی سیم از بلوتوث نسخه 5 بهره می‌گیرد که امکان اتصال سریع را رقم خواهد زد و کیفیتی شایسته و درخور کاربر ارائه خواهد داد. برد مفید ایرپاد yesido TWS06 تقریبا 15 متر است که سبب شده کاربر توان حرکتی بیشتری داشته باشد.

قیمت هندزفری یسیدو مدل Yesido TWS06

هندزفری بی سیم yesido Earbuds Pro TWS06 از ورودی شارژ لایتنینگ بهره گرفته است. این ورودی امکان شارژ با کابل شارژ گوشی آیفون را فراهم خواهد ساخت. صدای واضح و بدون نویز، مدت زمان شارژدهی عالی و قیمت مناسب از مزایای چشمگیر هدفون بلوتوثی یسیدو TWS06 می‌باشد.

  

مزایا ایرپاد yesido TWS06

طراحی زیبا
وزن سبک
قیمت مناسب
کیفیت صدای فراتر از انتظار
شارژدهی مناسب

   

معایب هندزفری یسیدو TWS06

عدم استفاده از بالاترین نسخه بلوتوث

   

2: ایرپاد MG-S23

ایرپاد ارزان قیمت تنوع بسیار بالایی در بازه قیمت زیر 1 میلیون دارد که توانسته رضایت کاربران را کاملا جذب خواهد کرد. یکی دیگر از ایرپادهای کپی اما بسیار باکیفیت موجود در بازار مدل سامسونگ MG-S23 است که کیفیتی فراتر از انتظار را ارائه خواهد کرد. « هندزفری بی سیم سامسونگ MG-S23 » از بدنه سبک، اما بسیار مقاوم بهره گرفته است که طول عمر بالایی را رقم زده است.

قیمت ایرپاد سامسونگ مدل Samsung MG-S23

ایرپاد بی‌سیم سامسونگ های کپی مدل MG-S23 از بلوتوث نسخه 5.1 بهره گرفته است که نوید صدایی بدون وقفه را خواهد داد. هندزفری MG-S23 سامسونگ از باتری نیرومند بهره گرفته است که امکان استفاده طولانی مدت را به کاربر خواهد بخشید.

   

مزایا ایرپاد سامسونگ MG-S23

کیفیت صدای بی‌نظیر
ارزش خرید بالا
باتری نیرومند
نویز گیر حرفه‌ای
برد مناسب

   

معایب هندزفری MG-S23

بلوتوث نسخه 5.1

   

3: ایرپاد Galaxy Buds 2 Pro

سامسونگ همیشه بهترین ایرپاد ارزان قیمت بازار را روانه بازار کرده است. یکی از محصولاتی که در یک سال گذشته فروش بسیار مناسبی را رقم زده است، ایرپاد های کپی گلکسی Buds 2 Pro جزو باکیفیت‌ترین و پرطرفدارترین هندزفری بی‌سیم موجود در بازار است. ایرپاد Galaxy Buds 2 Pro با ایجاد صدایی بسیار باکیفیت و عالی، بدون نویز و فراتر از انتظار، توانسته کاربران را به‌طور کامل راضی نماید.

خرید ارزانترین ایرپاد سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

هندزفری بی‌سیم گلکسی Buds 2 Pro های کپی از ظاهری زیبا و وزن کم کمک گرفته که تکمیل کننده ظاهر آراسته شما است. رنگ بندی زیبا و جذاب این هندزفری موجب شده، سلیقه‌های متعدد را پوشش دهد و کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. میزان شارژدهی هندزفری نیز بسیار مناسب است و قطعا می‌تواند برای مدت طولانی همراهی دوست داشتنی برای شما باشد. استفاده از بلوتوث نسخه 5.3 از دیگر قابلیت‌های چشمگیر ایرپادز سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro کپی می‌باشد.

   

مزایا هندزفری Galaxy Buds 2 Pro

بلوتوث نسخه 5.3
کیفیت صدای بی‌نظیر
باتری نیرومند
برد مناسب
بسته‌بندی بی‌نظیر
قیمت ایده‌آل

   

معایب ایرپاد گلکسی Buds 2 Pro

برد نسیتا کم

   

4: ایرپاد ارزان قیمت جبرا Elite 75t

جبرا نیز یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم جانبی در جهان است که با ارائه محصولات متنوع توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. یکی از محصولات های کپی که در لیست بهترین ایرپاد زیر یک میلیون تومان قرار می‌گیرد، هندزفری بی‌سیم جبرا مدل Elite 75t می‌باشد. ایرپاد جبرا از ظاهر زیبا و کارامد به رنگ مشکی کمک گرفته است و با توجه به وزن سبک، حمل را برای کاربر بسیار آسان نموده است.

قیمت هندزفری بلوتوثی Jebra Elite 75t

باتری « ایرپاد جبرا مدل Elite 75t » با ایجاد صدایی بدون نویز و باکیفیت توانسته رضایت کاربر را کسب نماید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بی‌نظیر ایرپاد جبرا Elite 75t حذف نویز اضافی صدا است و صدایی کامل و بی‌نقص را فراهم خواهد ساخت.

   

مزایا هندزفری Elite 75t

کیفیت صدای بی‌نظیر
نویز گیر قدرتمند
باطری نیرومند
وزن سبک و قابل حمل
جنس بدنه بسیار مقاوم

   

معایب ایرپاد جبرا Elite 75t

عدم وجود نمایشگر میزان شارژ

    

5: ایرپاد گیمینگ Damix M45

یکی دیگر از بهترین محصولات موجود در بازار، ایرپاد گیمینگ Damix M45 است. ایرپاد Damix M45 با ظاهر بسیار زیبا و جذاب، طرفداران بسیار زیادی را جذب کرده است. هدفون بلوتوثی گیمینگ دامیکس M45 از بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه کمک گرفته که می‌تواند ضامن طول عمر بالای آن باشد. دامیکس از بلوتوث نسخه 5.3 کمک گرفته است که سبب شده سرعت انتقال صدا به بالاترین حد برسد.

قیمت ایرپاد گیمینگ Damix M45

« ایرپاد گیمینگ Damix M45 » از شارژدهی بالا برخوردار است که کاربر مدت زمان بیشتری را از ایرپاد کمک بگیرد. یکی دیگر از عواملی که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، وضوح صدا و بلندی صدای ایرپاد است که کاربر را از استفاده از هر نوع وسیله دیگر کاملا بی‌نیاز خواهد کرد. برد مفید 10 متر نیز سبب شده کاربر دامنه حرکتی زیادی داشته باشد و با فاصله از موبایل نیز، قادر به پاسخگویی و گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود، باشد.

   

مزایا هندزفری بلوتوثی Damix M45

قیمت مناسب
طراحی زیبا
صدای باکیفیت و وضوح عالی
استفاده از تکنولوژی ENC
نویز گیر کارامد
نگهداری شارژ طولانی مدت

  

معایب ایرپاد دامیکس M45

عرضه نامناسب و تعداد محدود در بازار

   

6: ایرپاد گیمینگ Damix M43

دامیکس به عنوان یکی از برندهای خوشنام چینی در سال 2023 از هندزفری باکیفیت Damix M43 پرده برداشت. یکی از محصولات بروز با کیفیتی فراتر از انتظار که توانسته، موقعیت مناسبی را در بازار پر تقاضای ایران به خود اختصاص دهد. ایرپاد گیمینگ M43 از دو گوشی با باطری قدرتمند کمک گرفته که ماندگاری و شارژدهی بالایی را رقم می‌زند. کیس این هندزفری با باطری نیرومند و همچنین جنس بدنه بسیار مقاوم، توانسته طول عمر بالای محصول را تضمین نماید.

قیمت ایرپاد گیمینگ Damix M43

هندزفری بلوتوثی دامیکس M43 از بلوتوث نسخه 5.3 کمک گرفته که صدایی بدون وقفه و لرزش را فراهم خواهد ساخت. یکی دیگر از مواردی که سبب محبوبیت بیش از اندازه هندزفری Damix M43 شده است، استفاده از فناوری ENC است. این قابلیت با حذف نویز و صدای اضافی محیط، صدایی کاملا واضح و بی‌نقص را ارائه خواهد داد. برد مفید بیش از 10 متر نیز از قابلیت‌هایی که کاربر نیاز مبرم و ضروری به آن دارد.

   

مزایا ایرپاد گیمینگ M43

استفاده از فناوری ENC جهت حذف نویز صدا
صدایی کاملا واضح، بلند و رسا
استفاده از باتری نیرومند
بدنه کاملا مقاوم در برابر ضربه
شارژدهی طولانی مدت
بلوتوث 5.3
وزن سبک

   

معایب هندزفری بلوتوثی Damix M43

سایز نسبتا بزرگ

    

7: هندزفری بی سیم Damix M41

دامیکس جزو برترین تولید کننده‌های هندزفری بی سیم در جهان است که محصولاتی بسیار باکیفیت و عالی را رقم زده است. دامیکس با تولید سری M هندزفری سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. ایرپاد گیمینگ Damix M41 یکی از معروف‌ترین مدل‌هایی است که در سال جاری فروش بسیار بالایی را به خود جذب کرده است. ظاهر بسیار زیبا و جذاب، کیفیت صدای عالی و شارژدهی عالی، سبب شده دامیکس M41 محبوبیت بالایی را کسب نماید.

خرید بهترین هندزفری بی سیم زیر 1 میلیون تومان

ایرپاد Damix M41 به آخرین نسخه بلوتوث یعنی بلوتوث 5.32 مجهز شده است. باتری قدرتمند 85 میلی آمپر به کاربر امکان خواهد داد، مدت زمان بسیار زیادی از ایرپاد M41 بهره بگیرد. ایرپاد بی سیم گیمینگ M41 از نمایشگر بسیار زیبا و کارامد جهت به نمایش گذاشتن میزان شارژ کمک گرفته است که ظرافت و زیبایی ایرپاد را تکمیل کرده است. برد مناسب و وضوح صدای بسیار مناسب از دیگر قابلیت‌های بی‌نظیر هندزفری Damix M41 است.

    

مزایا ایرپاد M41

طراحی زیبا و مدرن
نمایشگر نشان دهنده میزان شارژ
صدای عالی و بدون نویز
استفاده از تکنولوژی ENC
باتری قدرتمند با طول عمر بالا
قیمت مناسب و ایده‌آل

   

معایب هندزفری بی سیم Damix M41

عرضه نامناسب و تعداد محدود در بازار

   

8: هندزفری بی‌سیم دامیکس M25

ایرپاد Damix M25 یکی دیگر از محصولات ارزان قیمت شرکت دامیکس است که فروش بالایی را رقم زده است. کیفیت صدای بی‌نظیر هندزفری بی‌سیم Damix M25 با توجه به قیمت بسیار مناسب آن سبب شده، تمایل به خرید این هندزفری به بالاترین حد خود برسد. دامیکس از بدنه بسیار مقاوم و در عین حال سبک بهره گرفته که به کاربر امکان حمل آسان را خواهد بخشید. باتری قدرتمند و بی‌نظیر از دیگر مزایای ایرپاد ارزان قیمت دامیکس M25 می‌باشد.

خرید بهترین ایرپاد ارزان قیمت

بهترین ایرپاد ارزان قیمت سه محصول از کمپانی Damix را در خود جای داده است. این امر نشان از کیفیت بالای ساخت دامیکس در بهترین ایرپاد زیر 1 میلیون تومان است. دامنه حرکتی کاربر به لطف برد مفید هندزفری بی‌سیم Damix M25 بسیار مناسب است و قطعا می‌تواند کاربر را کاملا راضی نماید.

   

مزایا ایرپاد دامیکس M25

وزن و سایز مناسب
قیمت ایده‌آل
باتری نیرومند
استفاده از نمایشگر نشان دهنده میزان شارژ
برد مناسب
کیفیت ساخت عالی

   

معایب هندزفری Damix M25

عرضه نامناسب و تعداد کم در بازار

    

9: هندزفری بلوتوثی Lenovo LP5

بهترین ایرپاد ارزان قیمت بازار، هندزفری لنوو LP5 را نیز در خود جای داده است. همان‌طور که مطلع هستید این مدل‌ها تولید کمپانی لنوو یا سایر برندهای معتبر دنیا نیستند. بلکه نمونه های کپی آنها هستند که با قیمتی بسیار ایده‌آل و کیفیتی مناسب عرضه می‌شوند. هندزفری بی سیم لنوو Lenovo LP5 از کیس زیبا و کارامد استفاده کرده است که برای مدت زمان زیادی، قادر است چندین بار بدون ایراد، گوشی‌ها را شارژ نماید.

قیمت جدیدترین ایرپاد LP5

ایرپاد لنوو LP5 از دو گوشی با کیفیت ساخت عالی بهره گرفته است. این گوشی‌ها صدایی واضح و کامل را ایجاد خواهند کرد. در میان بهترین ایرپاد زیر 1 میلیون تومان، بدون شک لنوو ال 5 یکی از بهترین گزینه‌های خرید است. برد هندزفری بی سیم Lenovo LP5 تقریبا 10 متر است که موجب شده کاربر رضایت کامل از محصول را داشته باشد. شارژدهی هندزفری لنوو نیز بسیار مناسب است و امکان استفاده طولانی مدت را میسر خواهد ساخت.

   

مزایا ایرپاد لنوو LP5

قیمت مناسب و ایده‌آل
طراحی زیبا و ماندگار
شارژدهی مناسب
کیفیت صدای قابل قبول

   

معایب ایرپاد ارزان قیمت Lenovo LP5

برد کمتر نسبت به رقبا

   

10: ایرپاد ارزان Q25 Pro

ایرپاد گیمینگ یا هندزفری مخصوص بازی، یکی دیگر از مواردی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. بهترین ایرپاد ارزان قیمت گیمینگ در بازار تنوع بالایی دارد، اما یکی از گزینه‌های عالی که فروش بسیار بالایی را دارد و محبوبیت بالایی را پیدا کرده است، ایرپاد زیر یک میلیون تومان Q25 Pro است. ظاهر بسیار زیبا و جذاب و کیفیت ساخت عالی، سبب افزایش فروش ایرپاد Q25 Pro شده است. قدرت نگهداری شارژ بالا و کیفیت صدای عالی نیز مواردی است که سبب شده خرید ایرپاد گیمینگ به بالاترین سطح برسد.

ًیمت ارزانترین هندزفری بی سیم Q25 Pro

ایرپاد ارزان Q25 Pro با کیفیت صدای فوق‌العاده و واضح توانسته رضایت کاربر را به‌طور کامل جلب نماید. امکان شارژ کیس از طریق کابل تایپ C میسر است و به راحتی و در هر مکانی می‌توان نسبت به شارژ کردن هندزفری اقدام کرد.

   

مزایا ایرپاد گیمینگ Q25 Pro

قیمت ایده‌آل
کیفیت ساخت بی‌نظیر
وضوح صدای عالی
ماندگاری شارژ بالا

   

معایب ایرپاد ارزان قیمت Q25 Pro

عدم وجود نمایشگر شارژ

   

   

قیمت هندزفری و ایرپاد

   

مدل قیمت
Yesido tws06 975.666
Samsung MG-S23 662.888
Samsung Galaxy Buds 2 Pro 554.888
Jebra Elite 75t 463.888
Damix M45 657.493
Damix M43 653.299
Damix M41 508.000
Damix M25 606.000
Lenovo LP5 583.000
Q25 Pro 328.000

(114 votes)

create Ako Mohamadi today 02/07/15

No comments yet
Sending please wait...