قویترین چراغ قوه اسمال سان

قویترین چراغ قوه اسمال سان

دوربردترین چراغ قوه Small Sun

   

چراغ قوه این روزها به اوج محبوبیت خود رسیده است. چراغ قوه به دلیل کارایی بالا و نیاز مبرم، تقاضای بالایی دارد. به‌همین دلیل برندهای معتبری در جهان به تولید چراغ قوه روی آورده‌اند. یکی از برندهایی که حال محصولات آن به سراسر جهان رسیده، چراغ قوه اسمال سان است. چراغ قوه اسمال سان با گذشت حدود سه سال به‌طور کامل در بازار جای باز کرده است و محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است. « قیمت چراغ قوه Small Sun » بسیار مناسب است و در مقابل کیفیتی فراتر از انتظار را به نمایش می‌گذارد. چراغ قوه اسمال با ایجاد تنوع بالای مدل، می‌تواند هر نیاز و هر کاربردی را پوشش دهد و کاربر را کاملا راضی نماید. چراغ قوه اسمال سان مدل‌های متنوعی دارند، که از لحاظ ظاهر، میزان روشنایی، ظرفیت باتری و برد مفید با هم متفاوت هستند. در ادامه با دوربردترین و قویترین چراغ قوه اسمال سان آشنا خواهیم شد، با تخفیفانه همراه باشید.

چراغ قوه اسمال سان بر چند اساس رده‌بندی می‌شوند. میزان روشنایی و میزان برد چراغ قوه دو مورد اساسی در « خرید چراغ قوه Small Sun » است. چراغ قوه اسمال سان با ایجاد سبد محصولات بسیار متنوع توانسته هر دو نوع نیاز کاربر را کاملا برطرف نماید. « قویترین چراغ قوه اسمال سان » از لحاط پخش نور و میزان روشنایی با دوربردترین چراغ قوه اسمال سان، در منافات نیست و در واقع بیشتر مدل‌هایی که پخش نور بالایی دارند، در وافع برد بسیار زیادی نیز دارند.

قویترین چراغ قوه اسمال سان

چراغ قوه اسمال سان امروزی با تجربه‌ای نزدیک به 10 سال تولید و عرضه شده است. بنابراین اسمال سان به‌طور کامل با نیاز کاربر آشنا است و به خوبی می‌داند که چه محصولی تولید کند. به‌همین دلیل محبوبیت چراغ قوه اسمال سان بسیار بالا است. ابتدا دلایل فروش بالا و محبوبیت چراغ قوه اسمال سان را بررسی کنیم.

   

قیمت ایده‌آل:

بدون شک یکی از معیارهای خرید چراغ قوه اسمال، قیمت مناسب و پایین آن است. اسمال سان با ایجاد قیمت رقابتی با سایر تولیدکننده‌های چراغ قوه در جهان، توانسته فروش قابل ملاحظه‌ای را ایجاد کند و هر قشری بتواند توان « خرید چراغ قوه Small Sun » را داشته باشد.

   

کیفیت بی‌نظیر:

یکی از مواردی که سبب خرید چراغ قوه می‌شود، کیفیت و سابقه درخشان آن است. چراغ قوه اسمال سان از کیفیتی فراتر از انتظار برخوردار است. جنس بدنه باکیفیت و ضد آب، نوع LED مدرن با طول عمر بالا، باتری قدرتمند و لیتیومی از مهم‌ترین تضمین کننده‌های کیفیت خارق‌العاده چراغ قوه اسمال سان هستند.

   

محصولات متنوع:

اسمال سان از تنوع بسیار بالا در محصولات خود بهره گرفته است. این تنوع سبب شده، کاربر با هر نیاز و هر بودجه‌ای بتواند از بهترین چراغ قوه اسمال سان بهره بگیرد. تنوع در میزان روشنایی، برد چراغ قوه و قیمت چراغ قوه اسمال سان، گزینه‌های خرید را بسیار افزایش داده است.

   

لیست قیمت چراغ قوه اسمال سان

   

 قویترین چراغ قوه اسمال سان

قویترین چراغ قوه اسمال سان در واقع منظور از چراغ قوه‌ای است که بیشترین میزان روشنایی را دارد. میزان روشنایی که به اصلاح با واحد لومن معرفی می‌شود و به هر میزان که عدد لومن یک چراغ قوه بالاتر باشد، میزان روشنایی آن بیشتر است. پخش نور نیز یکی دیگر از مواردی است که در میزان روشنایی تاثیر گذار است و به‌طور قطع اسمال سان نمونه‌های برجسته و محبوبی در این بخش دارد.

   

دوربردترین چراغ قوه Small Sun

برد مفید چراغ قوه یکی دیگر از مواردی است که علاقه‌مندان بسیاری را مجذوب خود کرده است. فاصله‌ای که چراغ قوه می‌تواند بدون نقص کاملا روشن نماید به‌طوری که اجسام به آسانی قابل تشخیص باشند، در واقع برد چراغ قوه می‌گویند. چراغ قوه اسمال سان نمونه‌های بارزی را به بازار عرضه کرده که بهترین گزینه‌ها را در ادامه به شما بزرگواران معرفی می‌کنیم.

   

1: چراغ قوه Small Sun T221

چراغ قوه اسمال سان مدل T221 بدون شک بهترین چراغ قوه حال حاضر موجود در بازار است. چراغ قوه Small Sun T221 از بدنه آلومینیومی سبک و مقاوم در برابر ضربه کمک گرفته که حمل و نقل را برای کاربر بسیار آسان می‌کند. این بدنه در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است و حتی در شب‌های بارانی نیز می‌توان بیشترین بهره را از چراغ قوه داشت. بهترین چراغ قوه اسمال سان مدل T221 از میزان روشنایی 5000 لومن برخوردار است و به‌همین دلیل « قویترین چراغ قوه اسمال سان » به‌شمار می‌رود. میزان پخش نور چراغ قوه Small Sun نیز در بهترین شرایط ممکن است و بیشترین گستره را روشن خواهد کرد.

دوربردترین چراغ قوه Small Sun

عنوان « دوربردترین چراغ قوه Small Sun » نیز به مدل T221 تعلق می‌گیرد. چراغ قوه Small Sun T221 امکان نقطه زنی را نیز دارد و فاصله بسیار دور را نیز کاملا روشن خواهد نمود. برد مفید چراغ قوه اسمال سان T221 تقریبا 1000 متر یا 1 کیلومتر است که در نوع خود بی‌همتا است. چراغ قوه اسمال سان زوم ندارد اما امکان چراغ چشمک زن میسر است.

   

مدل T221
میزان روشنایی 5000 لومن
برد نهایی 1000 متر
ظرفیت باتری 12800 میلی آمپر
قابلیت زوم ندارد
قیمت 1.940.000

   

      

2: چراغ قوه اسمال سان T231

دومین چراغ قوه بی‌نظیر اسمال سان، مدل Small Sun T231 است. چراغ قوه T231 با پخش نور عالی و روشنایی بی‌نظیر توانسته در کمترین زمان ممکن به  قویترین چراغ قوه اسمال سان تبدیل شود. روشنایی 6000 لومن شاهد این ادعا است که چراغ قوه Small Sun T231 قویترین چراغ قوه اسمال است. میزان روشنایی و نور این چراغ قوه به حدی بالا است که قطعا هر منتقدی را شگفت زده خواهد کرد.

قویترین چراغ قوه اسمال سان

بدنه مقاوم در برابر ضربه و ضد آب بودن چراغ قوه T231 موجب افزایش طول عمر چراغ قوه شده است. اسمال سان از لامپ XP60 در ساختار چراغ قوه T231 استفاده کرده که طول عمر بالایی را رقم زده است. اما دلیل قرار گرفتن چراغ قوه اسمال سان T231 در رده دوم چیست؟ تنها دلیل قرار گرفتن چراف قوه اسمال سان 231، برد مفید کمتر به نسبت چراغ قوه T221 است. چراغ قوه T221 با برد مفید 1 کیلومتر دوربردترین چراغ قوه اسمال است و چراغ قوه باکیفیت Small Sun T231 با برد نزدیک به 900 متر در رده دوم قرار می‌گیرد.

   

مدل T231
میزان روشنایی 6000 لومن
برد نهایی 900 متر
ظرفیت باتری 12800 میلی آمپر
قابلیت زوم ندارد
قیمت 2.300.000

   

   

3: چراغ قوه پلیسی اسمال سان مدل T207

یکی از معروف‌ترین و البته باکیفیت‌ترین محصولات اسمال سان، چراغ قوه T207 است. چراغ قوه بی‌نظیر اسمال سان که هم در روشنایی و هم در برد مفید، یکی از بهترین‌ها است. چراغ قوه اسمال سان T207 با گذشت حدود سه سال از معرفی، هنوز هم جزو محصولات پرفروش و محبوب شرکت اسمال سان محسوب می‌شود. چراغ قوه اسمال سان T207 به لطف استفاده از بدنه آلومینیومی و سبک حمل را بسیار آسان کرده و در استفاده طولانی مدت، کاربر را خسته نخواهد کرد. همچنین بدنه آلومینیومی موجب ضد آب شده چراغ قوه اسمال سان T207 شده است که یکی از موارد بسیار مشتری پسند به شمار می‌رود.

بهترین چراغ قوه اسمال سان

روشنایی چراغ قوه اسمال سان T207 برابر 2500 لومن است که می‌تواند روشنایی کامل و فراتر از انتظار را رقم بزند. برد مفید قویترین چراغ قوه اسمال سان یعنی مدل Small Sun T207 بالغ بر 800 متر است که با توجه به قیمت مناسب و عملکرد بی‌نظیر آن، بسیار مناسب است. چراغ قوه اسمال سان T207 از باتری 12800 میلی آمپر ساعت بهره می‌گیرد که در نوع خود جزو بهترین گزینه‌های خرید است.

    

مدل T207
میزان روشنایی 2500 لومن
برد نهایی 800 متر
ظرفیت باتری 12800 میلی آمپر
قابلیت زوم ندارد
قیمت 1.280.000

   

  

4: چراغ قوه دستی Small Sun T235

چهارمین چراغ در لیست قویترین چراغ قوه اسمال، به چراغ قوه همه چی تمام T235 تعلق می‌گیرد. چراغ قوه Small Sun T235 به‌لطف استفاده از برترین دانش روز دنیا، موفق شده در کمترین زمان ممکن به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید تبدیل شود. چراغ قوه اسمال سان T235 از بدنه سبک آلومینیومی بهره گرفته که در برابر نفوذ آب و ضربه بسیار مقاوم است. چراغ قوه اسمال سان مدل Small Sun T235 روشنایی 3500 لومن بهره گرفته که پخش نور بسیار بالا و درخشندگی بالایی را ایجاد خواهد کرد.

قیمت چراغ قوه اسمال سان مدل T235

دوربردترین چراغ قوه Small Sun بردی نزدیک به 1000 متر دارد. این برد برای تشخیص اجسام دور بسیار مناسب است و قطعا می‌تواند راضی کننده باشد. چراغ قوه پلیسی T235 اولین چراغ قوه زوم دار این لیست بلند بالا است. چراغ قوه زوم دار با متمرکز کردن نور چراغ قوه، موجب ایجاد نقطه زنی می‌شود و برای تمرکز بر روی یک نقطه خاص کارایی دارد. این قابلیت زوم در بین چراغ قوه‌های اسمال سان، بسیار کاربرد دارد و محبوبیت بالایی را کسب کرده است. استفاده از باتری 12800 میلی آمپر ساعت یکی دیگر از مواردی است که موجب شده چراغ قوه T235 اسمال سان در لیست قویترین چراغ قوه اسمال سان قرار بگیرد.

  

مدل T235
میزان روشنایی 3500 لومن
برد نهایی 1000 متر
ظرفیت باتری 12800 میلی آمپر
قابلیت زوم دارد
قیمت 1.314.000

   

   

5: چراغ قوه Small Sun T228

« قویترین چراغ قوه اسمال سان » مدل Small Sun T228 را نیز در خود جای داده است. پنجمین رده از لیست « قویترین چراغ قوه اسمال و دوربردترین چراغ قوه Small Sun » به چراغ قوه ارزان قیمت T228 تعلق می‌گیرد. چراغ قوه اسمال سان T228 از روشنایی 5000 لومن بهره می‌گیرد که با ایجاد روشنایی بسیار بالا و بی‌نقص، توانسته رضایت کامل کاربر را جذب نماید. اسمال سان از باتری 9600 میلی آمپر کمک گرفته که می‌تواند نیازهای کاربر را به‌طور کامل برطرف نماید.

خرید چراغ قوه اسمال سان مدل T228

قیمت چراغ قوه اسمال سان T228 به نسبت کارایی و امکاناتی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه است. بدنه سبک و مقاوم در برابر ضربه و آب، نمایشگر میزان شارژ و کیفیت ساخت بی‌نظیر از دیگر قابلیت‌های بی‌نظیر چراغ قوه اسمال سان T228 می‌باشد. برد نهایی چراغ قوه اسمال سان T228 حدود 800 متر است که در مقایسه با نمونه‌های هم قیمت خود بسیار مناسب و فراتر از انتظار است.

   

مدل T228
میزان روشنایی 5000 لومن
برد نهایی 800 متر
ظرفیت باتری 9600 میلی آمپر
قابلیت زوم ندارد
قیمت 1.270.000

  

   

6: چراغ قوه پلیسی اسمال سان مدل T196

چراغ قوه Small Sun T196 یکی دیگر از مواردی است که در بین قویترین چراغ قوه اسمال سان قرار می‌گیرد. چراغ قوه اسمال سان T196 از بدنه سبک و کوچکتر به نسبت سایر موارد مشابه بهره گرفته که این امر موجب شده تقاضا برای خرید چراغ قوه T196 به بالاترین سطح برسد. قابلیت ضد آب بودن چراغ قوه یکی دیگر از مواردی است که موجب شده چراغ قوه به محبوبیت بالایی برسد و کاربر رضایت کامل را از این محصول داشته باشد.

قیمت چراغ قوه Small Sun T196

چراغ قوه اسمال سان T196 از روشنایی 2000 لومن برخوردار است که به‌لطف استفاده از رنگ سفید یخی، توانسته روشنایی بالایی را عرضه نماید. برد نهایی چراغ قوه اسمال سان T196 نزدیک به 800 متر است که می‌تواند کاربر را از سایر لوازم بی‌نیاز نماید. چراغ قوه اسمال سان مدل Small Sun T196 از منبع تغذیه با باتری قابل شارژ کمک گرفته است. باتری 2400 میلی آمپر 4 عددی وظیفه تامین انرژی را برعهده گرفته‌اند که قطعا می‌تواند برای مدت طولانی پاسخگوی نیاز کاربر باشد.

   

مدل T-196
میزان روشنایی 2000 لومن
برد نهایی 800 متر
ظرفیت باتری 9600 میلی آمپر
قابلیت زوم ندارد
قیمت 1.200.000

   

   

7: چراغ قوه اسمال سان T183

یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت و محبوب مابین چراغ قوه‌های اسمال سان، چراغ قوه اسمال سان T183 است. محصولی بسیار باکیفیت و همه چی تمام. قویترین چراغ قوه اسمال سان مدل T183 از روشنایی 1700 لومن بهره‌مند شده است. این میزان از روشنایی بدون شک می‌تواند نیازهای کاربران را برطرف نماید و گره گشا و روشنی بخش زندگی شما باشد. چراغ قوه اسمال سان مدل T183 نیز کاملا ضد آب و ضد ضربه است است و از بدنه آلومینیومی سبک بهره گرفته است.

خرید چراغ قوه اسمال سان T183

چراغ قوه اسمال سان T183 به دلیل برد مفید 800 متر جزو دوربردترین چراغ قوه Small Sun نیز قرار می‌گیرد. چراغ قوه T183 نیز زوم ندارد اما برای نقطه زنی، نگهبانی و شکار بسیار مناسب است. اسمال سان از 7800 میلی آمپر ساعت بهره گرفته که امکان استفاده طولانی مدت را نیز میسر می‌سازد.

   

مدل T183
میزان روشنایی 1700 لومن
برد نهایی 800 متر
ظرفیت باتری 7800 میلی آمپر
قابلیت زوم ندارد
قیمت 930.000

   

   

8: چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-X3

چراغ قوه‌ای تا دندان مسلح با ظاهری متفاوت. شما را آشنا می‌کنیم با « چراغ قوه اسمال سان X3 ». بدنه آلومینیومی با وزن سبک و مقاوم در برابر ضربه و ضد آب از اصلی‌ترین مشخصه‌های بدنه چراغ قوه اسمال سان ZY-X3 محسوب می‌شود. قیمت چراغ قوه اسمال سان X3 بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه است ولی در عوض کارایی فراتر از انتظار و عالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. چراغ قوه اسمال سان ZY-X3 از روشنایی 4000 لومن بهره برده است. این میزان از روشنایی واقعا می‌تواند محیطی بزرگی را از تاریکی مطلق نجات دهد.

قیمت قویترین چراغ قوه اسمال

اما چراغ قوه اسمال سان X3 از حالت زوم نیز بهره برده است. امکان متمرکز کردن نور در یک نقطه خاص جهت تشخیص کامل جزییات، وظیفه اصلی حالت زوم چرا قوه اسمال سان به‌شمار می‌رود. به‌طور کلی برد نور مفید چراغ قوه ZY-T3 نزدیک به 500 متر است و به‌همین دلیل در لیست « قویترین چراغ قوه اسمال سان و دوربردترین چراغ قوه Small Sun » جای می‌گیرد.

    

مدل ZY-X3
میزان روشنایی 4000 لومن
برد نهایی 500 متر
ظرفیت باتری 7600 میلی آمپر
قابلیت زوم دارد
قیمت 1.230.000

    

   

9: چراغ قوه پلیسی زوم دار اسمال سان T209

قیمت چراغ قوه T209 چنده؟ این یکی از سوالاتی است که در طول روز برای چندین بار از ما پرسیده می‌شود. چراغ قوه Small Sun T209 بدون شک جرو بهترین و محبوب‌ترین چراغ قوه دستی اسمال است که فروش بسیار قابل ملاحضه و بالایی دارد. نظرات و بازخورد کاربران در خصوص این چراغ قوه بسیار مناسب و رضایت بخش است و سبب شده که ما نیز چراغ قوه پلیسی اسمال سان T209 را به‌عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی به کاربران معرفی نماییم. کیفیت ساخت بی‌نظیر و قابل ستایش و همچنین وزن سبک و ضد ضربه بودن، مهم‌ترین گزینه‌های قابل بحث در ساختار « چراغ قوه اسمال سان T209 » است.

قیمت دوربردترین چراغ قوه Small Sun

قویترین چراغ قوه اسمال سان مدل Small Sun Flashlight T209 از قابلیت زوم بهره گرفته است. این قابلیت سبب شده، برد نهایی نور چراغ قوه به حدود 900 متر برسد. میزان روشنایی 2500 لومن نیز نوید روشنایی کامل محیط را به کاربران خواهد بخشید. از دیگر قابلیت‌های و مزیت‌های بزرگ چراغ قوه اسمال سان T209 استفاده از باتری قدرتمند 7800 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یونی است که برای مدت طولانی می‌تواند روشن کننده محیط برای شما بزرگواران و عزیزان باشد.

    

مدل T209
میزان روشنایی 2500 لومن
برد نهایی 900 متر
ظرفیت باتری 7800 میلی آمپر
قابلیت زوم دارد
قیمت 970.000

   

   

10: چراغ قوه دستی Small Sun T-168

اما آخرین چراغ قوه که در لیست « قویترین چراغ قوه اسمال سان و دوربردترین چراغ قوه Small Sun » قرار می‌گیرد، چراغ قوه اسمال سان مدل T168 است. چراغ قوه اسمال سان T168 نیز همانند سایر بزرگان حاضر در لیست، از بدنه آلومینیومی کمک گرفته و از وزن مناسب جهت حمل برخوردار است. استفاده از روشنایی 1500 لومن نیازهای کاربر را برای داشتن محیطی روشن در دل تاریکی، برطرف خواهد کرد.

خرید جدیدترین چراغ قوه اسمال سان

اما آخرین چراغ قوه این لیست بلند بالا در میان دوربردترین چراغ قوه Small Sun، برد مفید 500 متر را دارد که با توجه به نیاز کاربر، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید باشد. چراغ قوه اسمال سان T168 از حالت زوم برخوردار نیست. چراغ قوه اسمال سان T168 از سه باتری نیرومند 2400 میلی آمپر ساعت بهره می‌گیرد که امکان استفاده مداوم را در بهترین حالت ممکن به کاربر خواهد بخشید.

    

مدل T168
میزان روشنایی 1500 لومن
برد نهایی 500 متر
ظرفیت باتری 7200 میلی آمپر
قابلیت زوم ندارد
قیمت 940.000

   

      

چکیده مقاله:

چراغ قوه اسمال طی دو سال اخیر به‌طور کامل در بازار ایران و جهان جای باز کرده است. محبوبیت بالای چراغ قوه Small Sun موجب افزایش فروش محصولات آن شده و در نتیجه تنوع بالایی از چراغ قوه برند اسمال سان را مشاهده می‌کنیم. بنابراین باید قبل از خرید چراغ قوه اسمال سان، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات اسمال سان را بشناسیم تا بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب نماییم. قیمت چراغ قوه اسمال سان بسیار مناسب است و هر فردی با هر بودجه‌ای می‌تواند یکی از بهترین چراغ قوه‌های اسمال را خریداری نماید. در این مقاله قویترین چراغ قوه اسمال سان و دوربردترین چراغ قوه Small Sun را با هم بررسی کردیم و توضیحاتی مختصر در مورد آنها داده شد. « بهترین چراغ قوه اسمال سان » در این مقایسه چراغ قوه اسمال سان T221 و چراغ قوه اسمال سان T231 و چراغ قوه Small Sun T207 هستند که رده اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند. چراغ قوه اسمال سان T209 نیز که جزو محبوب‌ترین و « بهترین چراغ قوه‌های Small Sun » به‌شمار می‌رود در رده نهم قرار می‌گیرد. جهت آشنایی با سایر مدل‌ها می‌توانید مقاله « قیمت چراغ قوه اسمال سان » را مطالع بفرمایید. با ما در ارتباط باشید و کارشناسان ما همیشه راهنمای شما در خریدی مطمئن و موفق خواهند بود.


(27 votes)

create Ako Mohamadi today 02/08/21

No comments yet
Sending please wait...