بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا

بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا

بهترین میکروفون بی سیم جهت بلاگری

   

دنیای مجازی و علاقه غیر قابل وصف جامعه به آن، سبب شکوفا شدن استعدادهای زیادی شده است. هر روز که به اپلیکیشن‌های دنیای مجازی وارد می‌شوید، شاهد چندین محتوای بی‌نقص و عالی هستید که با کمترین هزینه انجام می‌شود. در یکی دو سال اخیر کمتر کسی به کیفیت صدا توجه می‌کرد و همین امر موجب شده بسیاری از ویدیوها با کیفیت صدای بسیار پایین همراه باشند و در بسیاری از موقعیت‌ها اصلا صدای گوینده شنیده نشود. با توجه به این نیاز « میکروفن یقه‌ای » به‌صورت انبوه تولید و به بازار عرضه شد. در ابتدا میکروفون‌های یقه‌ای بیشتر به‌صورت سیم دار بودند که محدودیت‌هایی را برای گوینده یا به اصطلاح بلاگر ایجاد می‌کرد. اما خیلی زود جای خود را به میکروفون یقه‌ای وایرلس یا بی‌سیم دادند. « قیمت میکروفون یقه‌ای » با توجه به امکانات بی‌نظیری که دارد، بسیار مناسب است و کارایی فراتر از انتظار را رقم خواهد زد. بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا کدام است؟ برای یافتن پاسخ این سوال تا پایان با ما همراه باشید.

افرادی که ویدیوهای آموزشی و حتی ویدیو جهت فروش محصولات منتشر می‌کنند، حتما باید از میکروفون جهت صدابرداری بهتر کمک بگیرند. میکروفون با ذخیره صدایی کامل و واضح می‌تواند نیازهای بلاگر را کاملا برطرف نماید و بیننده نیز صدایی واضح را دریافت نماید. میکروفون یقه‌ای وایرلس محبوب‌ترین نوع میکروفون است که با امکانات بی‌نظیر خود توانسته، کارایی بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد. حال که با اهمیت استفاده از میکروفون آشنا شدیم، قیمت میکروفون، امکانات و ویژگی‌های میکروفون و بهترین میکروفون یقه‌ای را با هم بشناسیم.

 قیمت بهترین میکروفون یقه‌ای

   

« بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا » باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

   

حذف نویز محیط

مهم‌ترین ویژگی در انتخاب « بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا »، قابلیت حذف نویز است. اگر از میکروفون برای ایجاد ویدیو کمک نگیرید، صدای محیط مانع از رسیدن واضح صدای شما به مخاطب خواهد شد. میکروفون به‌طور کامل نویز اضافی محیط و صدای مزاحم محیط را حذف خواهد کرد و صدایی شیوا و رسا را به مخاطب خواهد داد. قابلیت حذف نویز به کاربر امکان می‌دهد در هر فضا و محیطی بهترین ویدیو را ثبت کند و منتشر نماید.

   

قابلیت اتصال

یکی دیگر از مواردی که در « خرید میکروفون یقه‌ای » بسیار حائز اهمیت است، توانایی اتصال به گجت‌های متفاوت است. فیلم‌برداری در ولاگینگ ( ویدیو بلاگینگ )، یا از طریق موبایل انجام می‌شود و یا دوربین فیلم‌برداری. بنابراین بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا، باید توانایی اتصال از طریق Type-C و Lightning و همچنین کابل AUX را داشته باشد تا بتواند نیازهای کاربر را برطرف نماید.

   

برد مفید

بهترین میکروفون یقه‌ای وایرلس برای تولید محتوا باید بتواند دامنه حرکتی بالایی را به کاربر بدهد. از این رو یکی از مهم‌ترین مزایای یک میکروفون، برد مفید آن است. برد مفید میکروفون یقه‌ای بستگی به مدل آن دارد و معمولا بین 10 تا 20 متر می‌تواند بدون نقص صدای کاربر را ذخیره نماید.

   

نگهداری شارژ

بهترین میکروفون بی سیم جهت بلاگری باید بتواند مدت زمان زیادی کارایی را در اختیار کاربر قرار دهد. این مهم زمانی امکان پذیر است که میکروقون توانایی نگه‌داری بالای شارژ را داشته باشد. « بهترین میکروفون یقه ای وایرلس » باید بتواند حداقل 2 ساعت شارژدهی را فراهم نماید.

   

در این نوشته تنها میکروفون ارزان قیمت مورد بررسی قرار می‌گیرد و برندهای معروف در این مقاله جای نمی‌گیرند.

   

1: میکروفون یقه‌ای دو کاربره مدل X2

بهترین میکروفون یقه‌ای وایرلس حال حاضر در بازار ( قیمت زیر 1.500.000 تومان )، بدون شک، میکروفون دو کاربره مدل X2 است. میکروفون حرفه‌ای X2 از دو میکروفون با امکان ذخیره صدا به‌صورت همزمان استفاده کرده که ‌می‌تواند در تولید ویدیویی بی‌نقص شما را یاری دهد. میکروفون یقه‌ای بی سیم X2 از بدنه زیبا، مقاوم و سبک بهره گرفته که استفاده طولانی مدت را برای کاربران آسان خواهد کرد.

میکروفون یقه ای وایرلس دو کاربره X2 از یک دانگل دقیقا هم‌شکل میکروفون‌ها تشکیل شده است. این دانگل از طریق کابل به گوشی موبایل و یا دوربین متصل خواهد شد و می‌تواند نسبت به ضبط صدا اقدام نماید. میکروفون 2 فرستنده X2 در بسته‌بندی خود، کابل اتصال به Type-C و Lightning و جک 3.5 میلی‌متری را جای داده است. میکروفون X2 امکان صدابرداری برای موبایل آیفون، گوشی‌های اندرویدی و حتی دوربین حرفه‌ای را نیز میسر می‌سازد.

قیمت میکروفن دو کاربره X2

کیفیت صدای خروجی از L میکروفون یقه‌ای وایرلس X2 بسیار عالی، بی‌نقص و فراتر از انتظار است که می‌تواند هر فردی را کاملا راضی نماید. بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا، میکروفون X2 توانایی حذف نویز صدا را دارد. امکان حذف نویز صدا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک میکروفون حرفه‌ای داشته باشد. میکروفون X2 امکان حذف کامل نویز صدای محیط را دارد و می‌تواند صدای کاربر را با بهترین شرایط ممکن ذخیره نماید.

بهترین میکروفون یقه ای بی سیم جهت بلاگری یعنی مدل X2 برد مفید 20 متر را میسر می‌سازد. برد 20 متر برای تولید یک محتوای ویدیویی تمام و کمال کافی است و هر فردی را کاملا راضی خواهد کرد. قابلیت نرم کنندگی صدا از دیگر قابلیت‌های چشمگیر میکروفون یقه‌ای X2 است تا بتواند جای نقد برای کاربران باقی نگذارد.

    

مزایا میکروفون یقه‌ای X2

+ حذف نویز صدای محیط
+ قابلیت نرم کنندگی صدا
+ دو میکروفون همزمان
+ قابلیت اتصال به موبایل اندروید، iOS و دوربین حرفه‌ای
+ همراه داشتن سه نوع کابل اتصال Type-C و Lightning و جک 3.5 میلی‌متری
+ 20 متر برد مفید
+ شارژدهی بالا
+ قیمت ایده‌آل
+ طراحی زیبا

   

معایب میکروفون مخصوص تولید محتوا مدل X2

- عدم عرضه در نسخه تک میکروفون

    

2: میکروفون یقه ای وایرلس مدل SX9

دومین محصولی که در لیست بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا جای می‌گیرد، میکروفون حرفه‌ای SX9 است. میکروفون SX9 از لحاظ طراحی و کیفیت، بیشترین شباهت را با بهترین میکروفون بی سیم جهت بلاگری یعنی میکروفون X2، را دارد. میکروفون SX9 که بیش از یک سالی است در بازار وجود دارد و شاید معروف‌ترین میکروفون یقه‌ای حال حاضر بازار است، از کیفیتی درخور و شایسته کاربر بهره گرفته تا بتواند رضایت همه را کسب نماید.

میکروفون یقه‌ای SX9 از قابلیت نویز گیر صدای محیط برخوردار است. نویز صدای محیط به‌طور کامل حذف شده و تنها صدایی کامل و رسا را از گوینده ویدیو دریافت خواهید کرد. بنابراین می‌توان گفت اصلی‌ترین قابلیت یک میکروفون حرفه‌ای نویزگیر بودن آن است. میکروفون یقه‌ای SX9 که حالا طرفداران بسیار زیادی را نیز به خود اختصاص داده است، قابلیت نرم کنندگی صدا را نیز دارد. در این شرایط صدای کاربر دستخوش تغییراتی می‌شود تا شنوندگان، صدایی واضح را بشنوند. « قیمت میکروفون تک کاربره SX9 » با همان کیفیت، بسیار مناسب است و یکی از گزینه‌های خرید برای افرادی است که میکروفن تک کاربره را ترجیح می‌دهند.

بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا

« میکروفون دو کاربره SX9 » امکان اتصال به گوشی موبایل و دوربین فیلم برداری را نیز دارد. البته لازم به‌ذکر است اتصال به گوشی موبایل و دوربین از طریق کابل امکان پذیر است. دانگل استفاده شده در میکروفون SX9 همانند میکروفون X2 از حالت پیشفرض Type-C ساخته شده است. از طریق کابل Type-C به Type-C می‌توان اتصال به گوشی اندرویدی را فراهم ساخت و از طریق کابل Type-C به Lightning برای اتصال گوشی آیفون، می‌توان کمک گرفت. جهت اتصال به دوربین نیز از جک 3.5 میلی‌متری باید کمک گرفت.

در بسته‌بندی میکروفون SX9 تنها از یک کابل اتصال به گوشی استفاده شده است. یعنی در بسته‌بندی میکروفون یقه‌ای بی سیم SX9 یا کابل Type-C وجود دارد یا کابل اتصال Lightning. بنابراین کاربر برای استفاده از مدل دیگر باید خود کابل تهیه نماید. میکروفون SX9 امکان برد مفید 20 متر را فراهم می‌سازد و کاربر را برای ایجاد ویدیویی کامل یاری خواهد داد. میزان شارژدهی میکروفون نیز در بالاتری سطح ممکن قرار دارد که می‌تواند کاربر را کاملا راضی نماید.

   

مزایا مبکروفون وایرلس SX9

+ قابلیت نویز گیر صدای محیط
+ قابلیت نرم کنندگی صدا
+ در دو نسخه تک و دو میکروفون
+ کیفیت صدای عالی
+ طراحی زیبا و مقاوم
+ اتصال آسان
+ شارژدهی بالا
+ 20 متر برد مفید

    

معایب میکروفون یقه‌ای SX9

- عدم استفاده از هر دو کابل Type-C و Lightning در بسته‌بندی

    

3: میکروفون یقه‌ای وایرلس مدل SX31

میکروفون وایرلس برای تولید محتوا مدل SX31، یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت و با کارایی بسیار بالایی است، که علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد. بهترین میکروفون یقه‌ای وایرلس برای تولید محتوا همان‌طور که اعلام شد باید قابلیت نویز گیری داشته باشد. این شرایط در میکروفون یقه‌ای SX31 نیز کاملا صدق می‌کند و قابلیت حذف نویز به‌طور کامل در میکروفون SX31 رعایت شده است. قابلیت نرم کردن صدا یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در میکروفون یقه‌ای وایرلس SX31 به‌کار گرفته شده است.

بهترین میکروفون بی سیم جهت بلاگری باید امکان استفاده از دو میکروفون همزمان را میسر سازد. میکروفون SX31 در دو نسخه تک میکروفون و همچنین میکروفون یقه ای دو فرستنده SX31 به بازار عرضه می‌شود. از لحاظ ظاهری میکروفون SX31 بیشترین شباهت را به میکروفون X2 و SX9 دارد و تنها در بخش دانگل با هم متفاوت هستند. میکروفون SX31 از دانگلی که مستقیما به گوشی متصی می‌شود بهره گرفته و کابل به‌طور کامل حذف شده است.

بهترین میکروفون یقه ای بی سیم جهت بلاگری

دانگل به‌صورت دو طرفه است و یک طرف آن قابلیت اتصال به Type-C و طرف دیگر امکان اتصال به Lightning را میسر می‌سازد. ورودی کابل AUX نیز در دانگل تعبیه شده که امکان اتصال به دوربین فیلم برداری را نیز میسر ساخته است. قابلیت نگه‌داری شارژ بالا و برد 20 متر از دیگر قابلیت‌هایی است که خرید میکروفون یقه‌ای وایرلس SX31 را دلپذیر و معقول ساخته است. « میکروفن تک کاربره SX31 » نیز یکی از مواردی است که بسیار مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

    

مزایا میکروفون یقه ای SX31

+ نویزگیر کارامد
+ نرم کنندگی صدا
+ امکان اتصال به موبایل آیفون، تمام گوشی‌های اندروید و دوربین
+ نگه‌داری شارژ بالا
+ 20 متر برد مفید
+ عرضه در دو نسخه تک و دو میکروفون

   

معایب میکروفون وایرلس ضبط صدا مدل SX31

- به‌دلیل عدم استفاده از کابل، باید مراقبت بالایی از دانگل انجام شود

    

4: میکروفن یقه‌ای K66

یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر که می‌توان با اتکا به آن باکیفیت‌ترین ویدیوها را تهیه کرد میکروفن یقه‌ای است. میکروفن حرفه‌ای مدل K66 در مدت زمان بسیار کمی، توانست کیفیت بالای خود را اثبات نماید و فروش بالایی را رقم بزند. میکروفون یقه‌ای K66 از دو میکروفن به‌صورت همزمان تشکیل شده که می‌تواند برای تهیه ویدیوی حرفه‌ای بهترین امکانات را فراهم سازد. مهم‌ترین عامل در ایجاد فیلم باکیفیت، قابلیت حذف نویز محیط است که میکروفن مدل Collar Microphone K66 از امکان حذف نویز برخوردار است.

قیمت میکروفون دو فرستنده مدل K66

قیمت میکروفون K66 به نسبت سایر مدل‌ها بیشتر است، اما کیفیتی که ارائه می‌دهد، مناسب و قابل قبول است. میکروفون K66 از دانگل هم‌شکل با میکروفن‌ها بهره گرفته که از طریق کابل به گجت‌ها متصل می‌شود. امکان اتصال به گوشی موبایل و دوربین فیلم‌برداری از وظایفی است که میکروفن K66 به‌خوبی از عهده آنها برخواهد آمد.

میکروفن K66 از باتری نیرومند بهره گرفته که امکان استفاده طولانی مدت را میسر می‌سازد. میکروفن K66 دامنه حرکتی 20 متر را برای کاربر میسر می‌سازد. در بسته‌بندی محصول شاهد کابل اتصال از طریق تایپ سی و همچنین کابل جک 3.5 میلی‌متری قرار گرفته تا دسترسی کاربر را به بالاترین سطح ممکن برساند.

   

مزایا میکروفون یقه‌ای K66

+ کیفیت صدای بی‌نظیر
+ دو میکروفون همزمان
+ قابلیت حذف نویز
+ شارژدهی بالا
+ بدنه مقاوم و زیبا

   

معایب میکروفن بی سیم K66

- قیمت بالا به نسبت رقبا

    

5: میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا مدل PD-128

بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا و بلاگری، جدیدترین میکروفون حال حاضر بازار را نیز در خود جای داده است. همان‌طور که اعلام شد، بهترین میکروفون بی سیم جهت بلاگری باید قابلیت نویز گیر و توان اتصال به گجت‌های متفاوت را داشته باشد. به‌همین دلیل جدیدترین و باکیفیت‌ترین میکروفون‌های حال حاضر موجود در بازار، تماما از این قابلیت‌ها بهره می‌گیرند. میکروفون PD-128 نیز از این قاعده جدا نیست.

میکروفون PD-128 از قابلیت نویز گیر حرفه‌ای برخوردار است که امکان ضبط ویدیو با صدایی کاملا واضح را فراهم خواهد ساخت. امکان اتصال به تمامی گجت‌ها اعم از موبایل، دوربین و کامپیوتر از دیگر مواردی است که موجب شده میکروفون یقه ای PD-128 جزو بهترین مدل‌های موجود در بازار باشد. دانگل چند کاره میکروفون 2 کاربره PD-128 امکان اتصال به Type-C و Lightning و AUX را فراهم می‌سازد.

خرید میکروفن دو دو کاربره مدل PD-128

میکروفون‌های دوگانه با قابلیت شارژ بالا، امکان استفاده مداوم ار برای کاربر میسر می‌سازند. کاربر می‌تواند با یک بار شارژ برای مدت بسیار طولانی از میکروفون دو فرستنده PD-128 بهره بگیرد. برد مفید 20 متر نیز از دیگر قابلیت‌های میکروفون وایرلس یقه‌ای PD-128 می‌باشد.

    

مزایا میکروفون PD-128

+ قابلیت نویز گیر
+ قابلیت نرم کنندگی صدا
+ امکان اتصال به تمامی وسایل دیجیتال
+ برد 20 متر
+ قابلیت نگه‌داری شارژ بالا
+ کیفیت ساخت مناسب
+ قیمت مناسب

   

معایب میکروفون بی‌سیم یقه‌ای PD-128

- عرضه نامناسب و تعداد محدود در بازار

     

6: میکروفون تک فرستنده SX960

یکی دیگر از بهترین میکروفون‌های موجود در بازار که توانسته بسیار موفق عمل کند و کاربر را کاملا راضی نماید، میکروفون تک کاربره Sx960 است. میکروفون SX960 از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و باکیفیت طراحی شده که می‌تواند هر فردی را متحیر سازد. استفاده از رنگ زیبا و کیفیت ساخت بالا و همچنین وزن سبک از دیگر قابلیت‌های ساختاری این مبکروفون تک کاربره بی‌نظیر است.

میکروفون تک کاربره مدل SX960 توانایی حذف نویز اضافی صدا را دارد و می‌تواند صدایی واضح و بی‌نقص را ارائه نماید. میکروفون SX960 از کیس نگه‌دارنده کمک گرفته که سبب شده همیشه شارژ کامل داشته باشد و کاربر برای مدت طولانی از میکروفون بهره بگیرد.

میکروفن بی سیم یقه‌ای SX960 از دانگل تک کاره تایپ C یا Lightning بهره گرفته است و از تبدیل نیز در بسته‌بندی بهره نگرفته است. بنابراین باید هنگام خرید توجه کرد که کدام نسخه را تهیه می‌کنید. برد مفید 20 متر از دیگر خصوصیات مهم و غیرقابل چشم پوشی است که موجب افزایش رضایت‌مندی کاربر خواهد شد.

   

مزایا میکروفن تک فرستنده SX960

+ نویز گیر قدرتمند
+ قابلیت نرم کنندگی صدا
+ طراحی زیبا و بسیار مقاوم
+ کیفیت ساخت عالی
+ استفاده از کیس جهت شارژ میکروفن

   

معایب میکروفون یقه ای وایرلس SX960

- عدم استفاده از دانگل چند کاره

   

7: بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا مدل PD-88

یکی از جدیدترین محصولاتی که به بازار عرضه شده و اتفاقا فروش مناسبی نیز تجربه کرده است، میکروفون حرفه‌ای PD-88 است. میکروفون ضبظ صدا مخصوص بلاگری مدل PD-88 از لحاظ ظاهری و بسته‌بندی، با سایر محصولات موجود در بازار کاملا متفاوت است. میکروفون یقه‌ای دو کاربره PD-88 از دو میکروفون با امکان فعالیت همزمان بهره گرفته است که از طراحی بسیار زیبا و کارامد بهره گرفته‌اند.

میکروفون یقه‌ای PD-88 برخلاف سایر مدل‌های دیگر از کیس نگه‌دارنده کمک گرفته است. این کیس هر دو میکروفون و دانگل را در خود جای داده است و همزمان نسبت به شارژ آنها نیز اقدام می‌کند. این کیس زیبا و بی‌نظیر بسیار سبک است و حمل را برای کاربر بسیار آسان‌تر از سایر موارد نموده است. همین امر به یکی از بزرگترین مشوق‌های خرید میکروفون یقه‌ای PD-88 شده است.

جدیدترین میکروفون یقه ای بی سیم برای تولید محتوا

بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا، به این دلیل میکروفون PD-88 را در خود جای داده، چون از قابلیت نویز گیری برخودار است. قابلیت نویز گیری و برد 20 متر از مهم‌ترین معیارهای خرید میکروفون یقه‌ای است که می‌تواند به‌طور کامل نیازهای یک کاربر را برطرف نماید. به دلیل استفاده از کیس برای حمل میکروفون‌ها، میتوان انتظار داشت از لحاظ شارژدهی، همیشه میکروفون PD-88 آماده به خدمت است.

میکروفون حرفه‌ای PD-88 از دانگل Type-C برخوردار است. از طریق این دانگل می‌توان مستقیم به گوشی موبایل اندرویدی وصل شد و برای اتصال به گوشی آیفون نیز باید از تبدیل همراه محصول و موجود در بسته‌بندی اقدام کرد.

   

مزایا میکروفون یقه ای بی سیم PD-88

+ قابلیت نویزگیری
+ نرم کنندگی صدا
+ قابلیت اتصال به گوشی اندروید و آیفون
+ استفاده از کیس برای حمل و شارژ آسان
+ دو میکروفون همزمان
+ 20 متر برد مفید

    

معایب میکروفون دو فرستنده PD-88

- عدم اتصال به دوربین فیلم برداری

     

8: میکروفن یقه‌ای بی سیم K11

میکروفون یقه ای به دلیل استقبال بالای مردم از دنیای مجازی و میل به بلاگر شدن، بسیار فروش بالایی را تجربه کرده است. همین امر موجب پیدایش انواع میکروفون‌ها شده و هر روز شاهد تولید و عرضه میکروفون بی‌سیم یقه ای جدید هستیم. یکی از مدل‌هایی که به تازگی وارد بازار شده و توانسته با قیمت بسیار مناسب خود، فروش بسیار بالایی را رقم بزند، میکروفون یقه‌ای K11 است.

بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا، در لیست خود جای میکروفون K11 را نیز محفوظ ساخته است.میکروفون K11 با امکان حذف نویز و ارائه صدایی شیوا و واضح، توانسته طرفداران بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. میکروفون K11 از دو فرستنده مجزا استفاده می‌کند یا به اصطلاح دو کاربره است که همزمان دو نفر بتوانند از میکروفونن بهره بگیرند. قیمت بسیار مناسب و ایده‌آل سبب افزایش فروش میکروفن K11 شده است که راه را برای همه آسانتر از قبلی کرده است.

قیمت میکروفون یقه ای K11

میکروفون یقه‌ای بی سیم K11 از شکل ظاهری کاملا مشابه به میکروفون K9 و K8 می‌باشد. اما استفاده از نویز گیر بزرگترین تفاوت این محصولات با میکروفن K11 است. باتری قدرتمند میکروفون K11 امکان استفاده مداوم و طولانی مدت از میکروفون را رقم زده است. همچنین طراحی زیبا، کارامد و وزن سبک به کاربر امکان داده به آسانی هر چه تمام‌تر نسبت به حمل و استفاده مکرر از میکروفون یقه ای وایرلس K11 اقدام نماید.

    

مزایا میکروفون یقه ای بی سیم K11

+ قابلیت نویز گیر
+ استفاده از وزن سبک
+ دو میکروفون برای استفاده دو کاربر همزمان
+ برد مفید 20 متر
+ باتری نیرومند جهت استفاده طولانی مدت
+ کیفیت صدای خروجی قابل قبول

    

معایب میکروفن وایرلس K11

- عدم اتصال به دوربین

     

9: میکروفون یقه‌ای K9

« بهترین میکروفون یقه ای بی سیم جهت بلاگری و تولید محتوا »، در میان میکروفون‌های ارزان قیمت، بدون شک میکروفون K9 و K8 هستند. میکروفون K9 مدت زمان زیادی است که در بازار حضور دارد و به همین دلیل طرفداران و علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. قیمت بسیار مناسب، کیفیت مناسب و وزن سبک مهم‌ترین ویژگی‌های میکروفون K9 می‌باشد. میکروفون K9 در دو نسخه تک میکروفون و « میکروفون دو میکروفن K9 Dual » به بازار عرضه می‌شوند که با قیمت ایده‌آل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

میکروفون یقه‌ای K9 قدرت نویز گیری صدای مزاحم محیط را ندارد. بنابراین میکروفون ارزان قیمت K9 برای ضبط ویدیوهای حرفه‌ای کاربرد چندانی ندارد. توجه داشته باشید، میکروفون K9 باید در محیطی بسیار آرام و ساکت مورد استفاده قرار بگیرد تا بتواند رضایت شما را کسب نماید.

بهترین میکروفون یقه ای تک و دو فرستنده مدل K9

میکروفون یقه‌ای K9 از یک دانگل Type-C بهره گرفته که امکان اتصال به گوشی اندرویدی را میسر ساخته است. از طریق تبدیل Type-C به لایتنینگ که در جعبه و بسته‌بندی میکروفون K9 تعبیه شده، می‌توان راه را برای اتصال آیفون نیز هموار کرد.

    

مزایا میکروفون یقه‌ای K9

+ قیمت بسیار مناسب و ایده‌آل
+ کیفیت ساخت قابل قبول
+ مناسب برای افراد مبتدی
+ عرضه شده در دو نسخه تک و دو میکروفون

   

معایب میکروفون یقه‌ای K9

- عدم حذف نویز

    

10: میکروفون صدابرداری K8

یکی دیگر از محصولات بسیار باکیفیت و بسیار قیمت مناسب که توانسته فروش بسیار بالا و قابل توجهی را کسب نماید، میکروفون K8 است. میکروفون K8 در دو نسخه Type-C و دو کاره تایپ C و تبدیل اتصال به آیفون، عرضه شده‌اند. قیمت میکروفون یقه‌ای K8 بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه است و همین امر سبب افزایش تقاضا برای خرید میکروفون K8 شده است.

میکروفون K8 از لحاظ ظاهری و کیفیت کار دقیقا مشابه میکروفون K9 است. متاسفانه میکروفون K8 نیز قابلیت حذف نویز و نرم کنندگی صدا را ندارد. همین امر سبب شده میکروفون K8 برای تولید محتوای حرفه‌ای زیاد کاربرد نداشته باشد.

ارزانترین میکروفون یقه ای مدل Collar Wireless Microphone K8

میکروفون یقه‌ای K8 در اتاقی ساکت و بدون صدای اضافه می‌تواند کارایی فراتر از انتظار داشته باشد. از این رو باید شرایط کاری خاصی را برای میکروفون K8 قرار دهید. میزان نگهداری شارژ میکروفون K8 بسیار مناسب است و قطعا می‌تواند کاربر را برای مدت طولانی از شارژ مجدد بی‌نیاز نماید.

   

مزایا میکروفون یقه‌ای K8

+ قیمت بسیار مناسب
+ کیفیت قابل قبول
+ طراحی سبک و زیبا
+ وجود تبدیل اتصال به آیفون در بسته‌بندی

   

معایب میکروفون بی سیم K8

- عرضه فقط در نسخه تک کاربره
- عدم امکان حذف نویز

    

   

قیمت میکروفون یقه ای وایرلس

   

مدل تعداد میکروفن قیمت
X2 دو میکروفن 1.176.999
SX9 دو میکروفن 1.282.000
SX9 تک میکروفن 909.888
SX31 دو میکروفن 1.177.888
SX31 تک میکروفن 803.900
K66 دو میکروفن 1.450.000
PD-128 دو میکروفن 749.999
SX960 تک میکروفن --
PD-88 دو میکروفن 932.999
K11 دو میکروفن 745.888
K9 دو میکروفن 412.555
K9 تک میکروفن 281.890
K8 تک میکروفن 206.666

    

   

خلاصه:

« بهترین میکروفون یقه ای وایرلس برای تولید محتوا » در برندهای معتبری همچون RODE و یا Sony تولید و عرضه می‌شوند. امروز ما سعی داشتیم میکروفون‌های باکیفیت و ارزان‌قیمتی را معرفی کنیم که می‌توانند جایگزین مناسبی برای این برندها باشند. با پرداخت کمترین هزینه می‌توانید یکی از الزامی‌ترین لوازم، جهت تبدیل شدن به یک بلاگر حرفه‌ای را تهیه نمایید. در میان مدل‌های موجود در بازار، عنوان بهترین میکروفون بی سیم جهت بلاگری، به میکروفون وایرلس دو فرستنده X2، می‌رسد. میکروفون تک و دو کاربره SX9، میکروفون بی سیم SX31 و میکروفن K66 در رده‌های دیگر جای می‌گیرند. میکروفون یقه‌ای K9 و میکروفون بی سیم مدل Collar Microphone Wireless K8 در انتهای جدول قرار می‌گیرند.


(11 votes)

create Ako Mohamadi today 02/09/25

No comments yet
Sending please wait...