بخاری برقی سنکور SFH 8050SL

مرجع: SFH 8050SL

قیمت و مشخصات هیتر برقی سنکور مدل SFH 8050SL

2000 وات
دارای ترموستات
حفاظت در برابر گرمای بیش از حد
قابلیت تنظیم دما
قابل استفاده به عنوان پنکه در فصل تابستان
حمل راحت
چرخش در زوایای متفاوت
ابعاد 42*18*13 سانتی‌متر
ساخت جمهوری چک
مونتاژ چین

برند:

رنگ:
گارانتی:
22,785,000 تومان
بدون مالیات

تعداد:

موجود است

خرید و مشخصات فنی هیتر سرامیکی برقی سنکور مدل SFH 8050SL

فصل زمستان با تمام زیبایی‌هایش می‌تواند با وجود یک سیستک گرمایشی عالی، بسیار بیشتر از پیش دلنشین باشد. بعضی از شما در محیط کار یا منزل نیاز به یک سیستم گرمایش پرتابل و قابل حمل دارید که سنکور در این زمینه می‌تواند شما را یاری دهد. سنکور یکی از بهترین برندهای اروپایی است که به جرأت می‌توان گفت متنوع‌ترین لوازم برقی خانگی و آشپزخانه را به بازار عرضه کرده است. در این بحث یکی از جدیدترین تولیدات شرکت Sencor را به شما معرفی خواهیم نمود که می‌تواند مهمان خانه‌ها و محیط کاری شما باشد. برای تأمین گرمایش اتاق خود بخاری برقی سنکور را انتخاب نمایید زیرا می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. بهترین قیمت لوازم خانگی سنکور را در فروشگاه اینترنتی تخفیفانه تجربه نمایید.

  

مشخصات فنی هیتر برقی سنکور مدل SFH 8050SL

قیمت هیتر برقی سنکور

سنکور نامی آشنا در بین ما ایرانی‌ها است که در چند سال اخیر می‌توان گفت بیش از هر برند دیگری نامش به گوش می‌خورد. یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی که به تازگی روانه‌ی بازار شده است بخاری برقی سرامیکی سنکور مدل SFH 8050SL است که یکی از بهترین‌ها در بین مدل‌های مشابه است. این بخاری برقی sencor  از 2000 وات توان برخوردار است که می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی، دمای هوای اتاق شما را بسیار معتدل و مطبوع نماید. گرمای این بخاری به هیچ وجه خشک و یا آزار دهنده نیست. حتی این بخاری برقی هوشمند سنکور به خوبی می‌تواند محیط را ارزیابی کند و از گرمای بیش از حد جلوگیری نماید. هیتر برقی Sencor SFH 8050SL به سرعت آماده به کار می‌شود علاوه بر این از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار است. نحوه‌ی کار این بخاری به طوری می‌باشد که هیچ ضرر ریست محیطی ندارد و کاملا سالم و ایده‌آل است و می‌تواند کامل‌ترین انتخاب برای شما باشد. به محض اینکه دمای اتاق پایین بیاید به سرعت دما را متعادل می‌کند و همچنین زمانی که دمای اتاق بالا رود بخاری سعی می‌کند دما را کنترل کند و پایین‌تر بیاید.

قیمت هیتر برقی سنکور

شما می‌توانید در زمستان به عنوان یک بخاری برقی از این محصول استفاده نمایید و در فصل تابستان نیز شما یک پنکه در اختیار دارید. هیتر سرامیکی سنکور مدل 8050 یک محصول فوق‌العاده است که در فصل سرد و گرم همراه شماست. دکمه‌ی پاور در جلو بخاری قرار گرفته و وظیفه‌ی خاموش و روشن شدن دستگاه را به عهده دارد. در قسمت بالایی بخاری برقی سنکور نیز یک ولوم تنظیم درجه قرار گرفته که دمای محیط را می‌توانید به دلخواه کم و زیاد کنید. علاوه بر این نیز یک ولوم سه حالته نیز تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید انتخاب نمایید که فقط دستگاه به صورت پنکه برای شما کار کند یا اینکه دستگاه با توان 1000 یا 2000 وات شروع به کار کند.

قیمت هیتر برقی سنکور

هیتر برقی سنکور SFH 8050SL بسیار ایمن است و برای حفظ سلامتی شما عزیزان تمام فاکتورهای سلامتی را در نظر گرفته است. یک ترموستات داخلی دارد که در برابر گرم شدن بیش از حد بخاری، عمل می‌کند و اجازه‌ی آسیب رسیدن به دستگاه را نمی‌دهد. یک پایه‌ی بسیار عالی نیز روی این بخاری برقی سنکور سوار شده است که شما می‌توانید بر روی انواع سطوح همچون فرش و موکت و پارکت و سرامیک، این بخاری برقی را قرار دهید و نگران افتادن و لغزیدن آن نباشید. در هنگام کار نیز بخاری برقی سنکور مدل SFH 8050SL صدای بسیار پایینی دارد و اصلا مزاحم استراحت شما نمی‌باشد. این هیتر سنکور 56 دسی‌بل صدا دارد که کاملا سایلنت به نظر می‌رسد. ابعاد این هیتر برقی سنکور به صورت 42*18*13 سانتی‌متر است که فضای کمی را اشغال می‌کند و به لطف وزن کم و دسته‌ای که برای آن طراحی شده است می‌توانید به راحتی این بخاری برقی سنکور را جابجا کنید.

قیمت هیتر برقی سنکور

اگر از آن دسته از عزیزانی هستید به سلامت خود بسیار اهمیت می‌دهید و دنبال یک بخاری برقی با کیفیت هستید قطعا سنکور SFH 8050SL می‌تواند بهترین گزینه باشد. قیمت مناسب بخاری برقی Sencor SFH 8050SL همراه با کیفیت عالی و سازگاری با محیط زیست آن، همه و همه می‌تواند در یک انتخاب برای شما رخ دهد و کافی است تا بخاری برقی سنکور را با بهترین قیمت بازار از فروشگاه تخفیفانه تهیه نمایید.

قیمت هیتر برقی سنکور

برند مرجع
SFH 8050SL

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

بخاری برقی سنکور SFH 8050SL