لپ تاپ اچ پی استوک HP ZBOOK G6

مرجع: HP ZBOOK 15 G6

قیمت لپ تاپ استوک HP ZBOOK 15 G6 Mobile Workstation

پردازنده نیرومند intel Core i7 9880H
حافظه رم 4 گیگ تا 64 گیگابایت DDR4 و قابل ارتقا
حافظه داخلی 128 گیگ تا 1 ترابایت و قابل ارتقا
کارت گرافیک 4 گیگابایت از نوع Nvidia Quadro T2000 DDR5
نمایشگر فول اچ دی با سایز 15.6 اینچ
گرید +A
عرضه در سال 2020

برند:

رنگ:
گارانتی:
41,600,000 تومان
بدون مالیات

تعداد:

موجود است

مشخصات لپ تاپ استوک اچ پی مدل ZBOOK 15 G6

   

اچ پی در تولید لپ تاپ با کیفیت و ارزان قیمت شهرت جهانی دارد. بر همین اساس تولید لپ تاپ HP با تیراژ بسیار بالا انجام می‌شود. میل و تقاضای بالا جهت خرید لپ تاپ HP سبب شده که طیف وسیعی از لپ تاپ استوک و کار کرده اچ پی نیز در بازار یافت شود. کیفیت ساخت بی‌نظیر لپ تاپ HP موجب شده، طول عمر این محصولات بسیار بالا باشد و کاربر برای مدت طولانی از آن بهره بگیرد. از جمله « بهترین لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP ZBOOK 15 G6 » است که در بهترین شرایط ممکن حال در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است.

   

تراشه و پلتفرم لپ تاپ اچ پی G6 Workstation

« لپ تاپ » درست همانند انسان جهت انجام فعالیت‌های گوناگون، به مغز نیاز دارد. مغز در کالای دیجیتال در واقع CPU است که انجام هر نوع فعالیتی را میسر می‌سازد. از این رو به هر میزان پردازنده یا CPU قدرتمندتر باشد، کیفیت و کارایی لپ تاپ نیز مناسب‌تر و بهتر خواهد بود. به همین منظور اچ پی از پردازنده core i7 شرکت اینتل نسل 9 بهره گرفته است. پردازنده core i7 9880H با 8 هسته قدرتمند خود توان خروجی 2.3 گیگاهرتز تا 4.8 گیگاهرتز را در حالت بوست ارائه خواهد داد. این پردازنده انجام فعالیت‌های شخصی، مهندسی و طراحی را میسر خواهد ساخت و قطعا می‌تواند برای کاربر رضایت کامل را به همراه داشته باشد.

اچ پی از کارت گرافیک 4 گیگابایت در ساخت لپ تاپ استوک HP ZBOOK 15 G6 Mobile Workstation بهره گرفته است. این پردازنده که توسط شرکت Nvidia طراحی شده امکان انجام کارهای گرافیکی را به بهترین نحو ممکن میسر خواهد ساخت. پردازنده Nvidia Quadro T2000 4GB از نوع DDR5 بوده و بیشترین عملکرد مثبت را ارائه خواهد داد.

خرید لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP ZBOOK 15 G6 Mobile Workstation

حافظه رم یکی دیگر از موارد بسیار مهم در عملکرد لپ تاپ و سایر لوازم دیجیتال است. اچ پی در ساخت « لپ تاپ استوک HP ZBOOK G6 » از حافظه رم 4 گیگابایت، 8 گیگابایت، 16 گیگابایت، 32 گیگابایت و 64 گیگابایت کمک گرفته است. کاربر با توجه به نیاز و فعالیت خود قادر است در میان این طیف وسیع، بهترین گزینه ممکن را انتخاب نماید. این میزان از حافظه رم، عملکردی روان و بی‌نقص را برای کاربر به همراه خواهد داشت و قطعا می‌تواند راضی کننده باشد.

لپ تاپ اچ پی G6 از حافظه داخلی 128 گیگابایت تا 1 ترابایت کمک گرفته است. حافظه داخلی از نوع SSD است که امکان بازخوانی تمام اطلاعات را در کمترین زمان ممکن میسر خواهد ساخت. همچنین قادر است بیشترین سطح از اطلاعات را برای شما ذخیره خواهد کرد.

    

صفحه نمایشگر لپ تاپ استوک HP

نمایشگر یکی دیگر از اجزای بسیار لازم و ضروری در لپ تاپ است. اچ پی معمولا از نمایشگر باکیفیت و عالی استفاده می‌کند و می‌تواند رضایت کاربر را جلب نماید. اچ پی از نمایشگر فول اچی IPS با رزولوشن 1920*1080 کمک گرفته است. این نمایشگر تصاویری سریع و بدون لرزش را ایجاد خواهد کرد.

لازم به ذکر است، لپ تاپ استوک HP مدل ZBOOK 15 G6 در سطح گرید +A از لحاظ بدنه و کانفیگ قرار دارد. این لپ تاپ در بالاترین سطح از سلامت قرار دارد و خرید لپ تاپ استوک اچ پی G6 بسیار به‌صرفه است. « قیمت لپ تاپ استوک HP ZBOOK 15U G6 » به نسبت « قیمت HP ZBOOK 15 G6 » مناسب‌تر است، اما از لحاظ پردازنده و کارت گرافیک در رده پایین‌تری قرار دارد.

برند مرجع
HP ZBOOK 15 G6
جدول اطلاعات مقادیر
برند لپ تاپ HP
نوع پردازنده Intel
سری پردازنده Core i7
مدل پردازنده 9880H
فرکانس پردازنده 2.3 تا 4.8 گیگاهرتز
حافظه RAM 32 گیگ
نوع حافظه RAM DDR4
حافظه داخلی 1 ترابایت
نوع حافظه داخلی SSD
سازنده پردازنده گرافیکی Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی Quadro T2000
حافظه پردازنده گرافیکی 4 گیگ
اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ
وضوح صفحه نمایش 1920*1080 پیکسل
تعداد پورت USB 2.0 1 عدد
تعداد پورت USB 3.2 4 عدد
تعداد پورت تایپ سی 1 عدد
مشخصات باتری 90WHr, چهار سلول, 14 ساعت نگهداری شارژ
وزن لپتاپ 2.6 کیلوگرم

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

لپ تاپ اچ پی استوک HP ZBOOK G6