لپ تاپ دست دوم لنوو Lenovo IdeaPad Gaming 3

مرجع: Lenovo IdeaPad Gaming 3 i5-10300H

قیمت لپ تاپ استوک لنوو ideaPad Gaming 3 i5-10300H

پردازنده intel Core i5-10300H
کارت گرافیک Nvidia Geforce GTX 1650 4GB
حافظه رم 8 گیگابایت DDR4
حافظه داخلی 1 ترابایت HDD و 256 گیگابایت
 نمایشگر 15.6 اینچ FHD
گرید ++A
سال عرضه 2021

برند:

رنگ:
36,100,000 تومان
بدون مالیات

تعداد:

موجود است

خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 81Y4

   

« لپ تاپ گیمینگ » یکی از مواردی است که این روزها طرفدران بسیار زیادی دارد. قیمت لپ تاپ گیمینگ به دلیل کانفیگ بسیار قدرتمند و امکانات بی‌نظیر آن، به‌نسبت سایر لپ تاپ‌ها بالاتر است. اما ارزش خرید لپ تاپ گیمینگ بسیار بالا است و به‌همین دلیل فروش بسیار مناسبی را رقم زده است. لنوو از جمله تولیدکننده‌های بزرگ لپ تاپ گیمینگ که چندین مدل بسیار پرطرفدار را روانه بازار کرده است. یکی از مدل‌های خوش فروش و ارزان قیمت، لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 است که در ادامه به بررسی مزایا و معایب لپ تاپ لنوو می‌پردازیم.

   

پردزانده نیرومند لپ تاپ گیمینگ Lenovo IdeaPad Gaming 3

لپ تاپ گیمینگ باید از پردازنده و تراشه نیرومند و مدرن برخوردار باشد، تا بتواند نیازهای کاربر را کاملا رفع نماید. کانفیگ قوی و پردازنده پرتوان وجه تمایز لپ تاپ‌های گیمینگ با لپ تاپ‌های شخصی است. لنوو نیز در ساخت لپ تاپ گیمینگ سعی کرده از بهترین و مدرن‌ترین پردازنده‌ها کمک بگیرد. برهمین اساس لپ تاپ گیمینگ استوک Lenovo IdeaPad Gaming 3 از پردازنده اینتل مدل intel Core i5 نسل 10 بهره گرفته است. پردزانده اینتل Core i5 10300H از فرکانس 4.2 گیگاهرتز در بالاترین حالت بهره‌مند شده است که نوید کارایی بی‌نظیر را به کاربر خواهد بخشید.

لنوو به‌خوبی می‌داند که کارت گرافیک در لپ تاپ گیمینگ بسیار مهم و ضروری است. به‌همین دلیل سعی داشته از کارت گرافیک باکیفیت و با طول عمر بالا در ساخت لپ تاپ گیمینگ خود بهره بگیرد. لپ تاپ گیمینگ Lenovo IdeaPad Gaming 3 i5 از پردانده گرافیکی شرکت Nvidia مدل Geforce GTX 1650 بهره گرفته است. این پردازنده با حافظه 4 گیگابایت قادر است، بازی سنگین و باکیفیت را با کیفیتی قانع کننده و عالی به نمایش بگذارد.

قیمت لپ تاپ دست دوم لنوو Lenovo IdeaPad Gaming 3

یکی دیگر از مواردی که در کارایی لپ تاپ بسیار موثر است، حافظه رم است. لنوو در ساخت لپ تاپ گیمینگ دست دوم IdeaPad Gaming 3 از حافظه رم 8 گیگابایت بهره گرفته است. حافظه رم 8 گیگابایت جهت استفاده از حرفه‌ای از لپ تاپ و استفاده همزمان از چندین برنامه کافی است. اما اگر کاربر نیاز به فضای بیشتری داشت، می‌تواند به آسانی نسبت به ارتقای این حافظه اقدام نماید.

حافظه داخلی و سرعت پردازش اطلاعات، آخرین گزینه مهم در خرید لپ تاپ گیمینگ است. « قیمت لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل Lenovo ideaPad Gaming 3 » در مقایسه با امکانات و عملکردی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه است. لنوو از دو کارت حافظه مجزا بهره گرفته است. حافظه داخلی 1 ترابایت از نوع HDD جهت حفظ اطلاعات شما که بیشترین سطح از فضا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. حافظه دیگر با فضای 256 گیگابایت از نوع SSD جهت افزایش سرعت پردازش و بازیابی داده‌ها طراحی شده که محل نصب ویندوز است که بتواند عملکردی بسیار مناسب را رقم بزند.

   

نمایشگر بی‌نظیر لپ تاپ گیمینگ دست دوم لنوو

نمایشگر باکیفیت، تکمیل کننده قدرت و کیفیت لپ تاپ است. لنوو معمولا در ساخت محصولات خود از نمایشگر باکیفیت و فراتر از انتظار کاربر بهره می‌گیرد. از این رو رضایت کاربر از لپ تاپ گیمینگ لنوو بسیار زیاد است. لپ تاپ گیمینگ استوک Lenovo IdeaPad Gaming 3 81Y4 i5-10300H از نمایشگری با رزولوشن 2160*1080 پیکسل کمک گرفته است. این نمایشگر در پخش ویدئو و بازی، بدون ایراد و بدون لرزش عمل خواهد کرد و می‌تواند کاربر را کاملا راضی نماید.

برند مرجع
Lenovo IdeaPad Gaming 3 i5-10300H
جدول اطلاعات مقادیر
برند لپ تاپ Lenovo
نوع پردازنده Intel
سری پردازنده Core i5
مدل پردازنده intel Core i5-10300H
فرکانس پردازنده 2.5 تا 4.1 گیگاهرتز
حافظه RAM 8 گیگ
نوع حافظه RAM DDR4
حافظه داخلی 1 ترابایت HDD و 256 گیگابایت SSD
نوع حافظه داخلی HDD و SSD
سازنده پردازنده گرافیکی Nvidia
مدل پردازنده گرافیکی Geforce GTX1650
حافظه پردازنده گرافیکی 4 گیگ
اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ
وضوح صفحه نمایش FHD یا 1920*1080 پیکسل
تعداد پورت USB 3.2 2 عدد
تعداد پورت تایپ سی 1 عدد
مشخصات باتری بیش از 6 ساعت نگهداری شارژ

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

لپ تاپ دست دوم لنوو Lenovo IdeaPad Gaming 3