جارو رباتیک سنکور SRV 9385WH

مرجع: Sencor SRV 9385WH

قیمت و مشخصات جارو رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9385WH

200 دقیقیه زمان مفید استفاده
مجهز به موقعیت‌یابی لیزری
باتری 5000 میلی آمپری
دارای 4 عدد برنامه
قدرت مکش 4000 وات
دارای ایستگاه تخلیه‌ی محفظه‌ی گرد و خاک
قابلیت تمیزکاری به کمک رطوبت
دارای 3 عدد کیسه
دارای کنترل از راه دور
قابلیت کنترل از طریق گوشی موبایل
دارای لوازم جانبی اضافه

برند:

رنگ:
گارانتی:
35,975,000 تومان
بدون مالیات

تعداد:

موجود است

خرید و مشخصات جارو رباتیک سنکور مدل Sencor SRV 9385WH

یکی از هوشمندترین محصولاتی که امروزه با بهره گیری از هوش مصنوعی می‌تواند در خانه به شما کمک کند ربات‌های تمیز کننده می‌باشد. جاروهای رباتیک یکی از تولیدات دوست داشتنی در دنیای امروز است که بسیار در بین مردم محبوب می‌باشد. جاروهای رباتیک در انواع مختلف و برندهای متفاوت در بازار به چشم می‌خورند اما یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین تولیدکننده‌گان این محصولات، کمپانی بزرگ سنکور است که تنوع بسیار بالایی در این زمینه دارد. جارو رباتیک‌های سنکور از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره گرفته‌اند تا بتوانند یکی از بهترین محصولات در این حوزه باشند. قیمت جارو رباتیک سنکور به نسبت بعضی از برندها شاید یک مقدار بالا به نظر برسد اما کیفیت بالا و طول عمر زیاد و مشخصات عالی جارو رباتیک‌های سنکور توانسته تا این برند را از سایر برندها متمایز کند. در ادامه یکی از جدیدترین جارو رباتیک‌های سنکور را به شما معرفی خواهیم کرد.

  

مشخصات فنی جارو رباتیک سنکور مدل srv 9385wh

جارو رباتیک سنکور مدل srv 9385wh
جارو رباتیک در نگاه اول شاید محصولی بسیار ساده به نظر برسد اما جاروهای رباتیک سنکور با توجه به کارایی بالایی که دارند می‌توانند بترین دستیار برای شما باشند. تمیزی و آسایش شما را در منزل تضمین می‌کنند. یکی از بالاترین و جدیدترین مدلهای جارو رباتیک سنکور، مدل Sencor SRV 9385WH می‌باشد که به تازگی وارد بازار گردیده است و بسیار با کیفیت و محبوب می‌باشد. این جارو رباتیک سنکور از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است به گونه‌ای که برای مسیریابی از تکنولوژی مسیریابی لیزری استفاده می‌کند تا بتواند بهترین کارایی را به ارمغان آورد. جارو رباتی سنکور مدل 9385 از یک ایستگاه شارژ و تخلیه‌ی گرد و غبار بهره می‌گیرد که این جارو را از بقیه‌ی مدل‌ها متمایز می‌کند. جارو رباتیک 9385 سنکور پس از اتمام شارژ باتری، به ایستگاه شارژ بر می‌گردد تا دوباره شارژ شود و آماده‌ی کار شود. همچنین پس از پر شدن محفظه‌ی گرد و غبار جارو، به صورت اتومات به ایستگاه تخلیه می‌رود تا محفظه‌ی جارو به طور خودکار تخلیه شود و آماده‌ی جارو کشیدن شود.

جارو رباتیک سنکور مدل srv 9385wh

جارو رباتیک 9385 سنکور با بهره گیری از یک باتری 5000 میلی آمپری می‌تواند با یک بار شارژ، ساعت‌ها جارو بکشد و یک غول خستگی ناپذیر در منزل شما می‌باشد. قدرت مکش 4000 وات برای این جارو رباتیک بسیار عالی می‌باشد زیرا دیگر نگران هیچ نوع کثیفی در خانه و محیط کار نخواهید بود. جارو رباتیک سنکور مدل SRV 9385WH مجهز به سیستم UV-C است تا هنگام تمیز کاری و جارو کشیدن، تمام محیط مورد نظر را ضدعفونی می‌کند و محیط عاری از هر گونه ویروس می‌گردد. شما می‌توانید سطح قدرت مکش را انتخاب کنید و برای سطوح پارکت و سرامیکی از قدرت کمتری استفاده کنید و در عوض برای جارو کردن فرش و موکت از قدرت بالاتری بهره بگیرید.

جارو رباتیک سنکور مدل srv 9385wh

فیلتر HEPA بر روی جارو رباتیک 9385 سنکور نیز کار گذاشته شده تا انواع گرد و غبار وارد هوای اطراف نشود و باعث ایجاد آلرژی شود. جارو رباتیک 9385 سنکور با موقعیت یابی درستی که انجام می‌دهد می‌تواد تمیزی را به بهترین نحو برای شما به ارمغان آورد و همچنین از برخورد با اجسام دیگر و یا افتادن از ارتفاع جلوگیری می‌کند. به کمک کنترل از راه دور می‌توانید به جارو دستور دهید تا شروع به کار کند و یا دست از جارو کشیدن بکشد. همچنین علاوه بر ریموت خود جارو، شما می‌توانید اپلیکیشن مخصوص جارو رباتیک Sencor srv 9385wh را روی تلفن همراه خود نصب کنید و از طریق گوشی موبایل، تمامی کارهای جارو را کنترل نمایید. یک جارو رباتیک عالی باید مکش بسیار مناسب و باتری قدرتمندی داشته باشد. علاوه بر این قیمت جارو رباتیک نیز بسیار فاکتور مهمی است. با توجه به مشخصات و مزایای منحصر به فرد این جارو رباتیک سنکور، به جرأت می‌توان گفت یک سر و گردن از مدل‌های مشابه خود بالاتر است.

جارو رباتیک سنکور مدل srv 9385wh

برند مرجع
Sencor SRV 9385WH

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

جارو رباتیک سنکور SRV 9385WH