بهترین ایرپاد گیمینگ

بهترین ایرپاد گیمینگ

15 ایرپاد برتر مخصوص بازی ( گیمینگ )

    

« ایرپاد یا هدفون بلوتوثی » تکنولوژی نوینی است که بسیار سریع محبوب شد. امکان انجام مکالمه و همچنین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه بدون در دست گرفتن موبایل، عامل موفقیت این تکنولوژی مدرن است. ایرپادهای امروزی تماما برگرفته از تکنولوژی اپل هستند که برای اولین بار در سال 2016 عرضه شد. ایرپاد یا هدفون بلوتوثی از تکنولوژی ساده و در عین حال کارامد برخوردار است که می‌تواند نیازهای هر فردی را پاسخگو باشد. « قیمت ایرپاد » بستگی به عواملی همانند کیفیت صدا، کیفیت ساخت و همچنین برند تولید کننده آن دارد. تمامی برندهای معتبر دنیا همانند اپل، سامسونگ، شیائومی و غیره در تولید ایرپاد نقش آفرینی می‌کنند. مدل های متنوعی از ایرپاد تولید و عرضه شده است که یکی از مهمترین آنها ایرپاد گیمینگ است. به دلیل افزایش روز افزون تعداد گیمرها در جهان، توجه ویژه ای به ایرپاد مخصوص بازی شده است و این بخش بسیار توسعه یافته است. به دلیل قیمت بالای ایرپاد برندهای معتبر، امروز تنها قصد معرفی « بهترین ایرپاد گیمینگ » در میان برندهای متفرقه را داریم. با تخفیفانه همراه باشید.

« بهترین ایرپاد گیمینگ ارزان قیمت » توسط برندهایی همانند ریمکس، Damix و یا سایر برندهای چینی تولید می‌شوند که هر چند نام و نشان بزرگی ندارند، اما کیفیتی قابل قبول و رضایت بخش دارند. قیمت ایرپاد گیمینگ برندهای چینی بسیار مناسب است و همین امر موجب شده، میل به « خرید ایرپاد گیمینگ » بسیار افزایش یابد و هر قشر و سن و سالی تمایل به خرید این محصولات داشته باشند. ایرپاد گیمینگ متفرقه، با توجه به قیمت آن، عملکرد بسیار مناسبی دارد و می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف سازد و کارایی فراتر از انتظار داشته باشد. ایرپاد گیمینگ باید علاوه بر قیمت مناسب، ویژگی های ساختاری و همچنین ویژگی های کاربردی دیگری نیز داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از خرید ایرپاد گمینگ حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

   

قیمت بهترین ایرپاد گیمینگ

   

بهترین ایرپاد گیمینگ

معیارهای انتخاب و خرید بهترین ایرپاد گیمینگ به طور کلی به چند مورد تقسیم می‌شود که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. مهمترین معیار برای « خرید ایرپاد گمینگ » قدرت خروجی صدا و ظرفیت باتری است که بتواند کاربر را برای استفاده طولانی مدت راضی نگه دارد.

  

قدرت خروجی صدا:

ایرپاد گیمینگ همان طور که از نامش پیدا است مخصوص بازی است و برای افرادی طراحی شده که نیاز به صدای بلند دارند. به همین دلیل باید صدای خروجی ایرپاد گیمینگ بیشتر از نمونه های دیگر باشد و قابلیت ایجاد صدای سه بعدی را داشته باشد.

   

نسخه بلوتوث:

یکی از مهمترین معیارهای خرید ایرپاد، نسخه بلوتوث جهت اتصال است. به هر میزان تکنولوژی ساخت ایرپاد و نسخه بلوتوث آن بالاتر باشد، میزان سرعت انتقال صدا بالاتر است و کاربر بدون هیچ ایرادی صدا را دریافت خواهد کرد. در حال حاضر « بالاترین نسخه بلوتوث » که در ایرپاد استفاده می‌شود، بلوتوث نسخه 5.3 است که عملکردی بسیار مناسب و قابل قبول دارد.

   

قابلیت حذف نویز:

ایرپاد گیمینگ چون برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید بتواند صداهای اصافی را حذف کند. حذف صداهای اصافی به کاربر کمک می‌کند تا بتواند برای مدت طولانی بدون احساس خستگی از ایرپاد استفاده کند. حذف نویز باعث می‌شود کاربر به بالاترین سطح رضایت برسد و از خرید خود لذت برد. فناوری ENC یا همان حذف نویز محیط حتما باید در ایرپاد گیمینگ میسر باشد تا کاربر در اعماق صدا غرق شود و بیشترین لذت را کسب نماید.

   

ظرفیت باتری:

یکی دیگر از مواردی که بسیار حائز اهمیت است، مدت زمان نگه داری شارژ است. گیمرها برای مدت طولانی از ایرپاد استفاده می‌کنند بنابراین باید باتری این محصولات ظرفیت بالایی داشته باشد تا بتواند نیازهای کاربر را برطرف نماید.

    

کیفیت ساخت:

ساختار بدنه ایرپاد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا توان تحمل استفاده مداوم را داشته باشد. ظاهر ایرپاد گیمینگ معمولا غیر متعارف و متفاوت تر از سایر مواردی است که در بازار یافت می‌شود، بنابراین باید استحکام بالا و طول عمر بالایی را رقم بزند.

   

وزن و اندازه ایرپاد:

« ایرپاد گیمینگ » برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باید هم اندازه و سایز مناسب داشته باشد و هم وزن کمی داشته باشد، تا کاربر در استفاده مداوم احساس خستگی نکند.

    

ضد آب بودن:

قابلیت نفوذ ناپذیر بودن در برابر آب و عرق بدن، یکی دیگر از مواردی است که کاربر از ایرپاد انتظار دارد. مدتی است که تقاضا برای خرید ایرپاد ضد آب بسیار بالا است و بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند بهترین ایرپاد گیمینگ، قابلیت ضد آب داشته باشد.

   

قیمت:

اما اصلی ترین گزینه برای خرید ایرپاد گیمینگ، قیمت و بودجه است. برندهای معتبری در دنیا ایرپاد تولید می‌کنند و با قیمت بسیار بالا عرضه می‌کنند. همین امر موجب شده برندهای چینی نوپا بهترین ایرپاد گیمینگ با امکانات بسیار مناسب و قیمت مقرون به صرفه و عالی را تولید و عرضه کنند و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند. تنوع بالای این محصولات سبب شده تخفیفانه امروز تنها به بررسی ایرپاد گیمینگ در میان برندها و مدل های چینی بپردازد.

    

15 ایرپاد برتر مخصوص بازی یا ایرپاد گیمینگ

   

1: ایرپاد گیمینگ ریمکس W8N

طی چند روز پیاپی بررسی و تست ایرپادهای متفاوت و همچنین مکالمه با کاربرانی که از ایرپادهای متفاوت بهره گرفته اند، این نوشته را تکمیل کرده ایم. تمامی ایرپادها از همه لحاظ کاملا تست شده و بازخورد کاربران را در نظر گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که ایرپاد گیمینگ ریمکس مدل Remax W8N « بهترین ایرپاد گیمینگ » در بین برندهای چینی است.

ایرپاد گیمینگ ریمکس مدل W8N از بلوتوث نسخه 5.3 کمک گرفته است. بلوتوث 5.3 بهترین عملکرد در انتقال صدا را دارد و می‌تواند نیازهای کاربر را به طور کامل برطرف سازد. ایرپاد گیمینگ W8N قابلیت حذف نویز محیط را دارد و می‌تواند صدایی قدرتمند و فراتر از انتظار را به کاربر منتقل نماید. ایرپاد گیمینگ ریمکس W8N از قدرت خروجی بسیار بالا برخوردار است و کاربر را در صدای ناب و سه بعدی محصور می‌کند و از محیط اطراف کاملا دور خواهد کرد.

بهترین ایرپاد گیمینگ

ریمکس در تولید محصولات خود از ظاهر بسیار زیبا و جذاب بهره گرفته است. ایرپاد ریمکس W8N نیز از همین قاعده پیروی کرده و از ظاهر زیبا و ماندگار بهره گرفته است. بدنه ایرپاد بسیار محکم است و در برابر ضربه و خراش بالاترین استحکام ممکن را از خود به نمایش می گذارد. همچنین ریمکس از باتری با ظرفیت بالا بهره گرفته تا کاربر برای مدت طولانی از این محصول بهره بگیرد. ایرپاد W8N امکان شارژدهی به مدت 6 ساعت در حالت استفاده را دارد و این یکی از بزرگترین مزیت های ایرپاد محسوب می‌شود.

   

2: ایرپاد K89

اگر به دنبال ایرپاد با ساختار بدنه بسیار مقاوم هستید، یکی از بهترین گزینه ها، ایرپاد K89 است. ایرپاد ارزان قیمت K89 از بدنه فلزی با ساختار کاملا منحصر به فرد و زیبا بهره گرفته است. ایرپاد K89 از طراحی بسیار جذاب و بهره گرفته که علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. بدنه در مقابل ضربه و شوک بسیار مقاوم است و می تواند برای مدت بسیار طولانی همراه شما باشد.

ایرپاد گیمینگ K89 از دو گوشی زیبا و قدرتمند بهره گرفته تا نیازهای کاربر را به طور کامل برطرف نماید. گوشی ها به طور کامل در گوش جای می گیرند و گوش را اذیت نخواهند کرد. صدای خروجی از ایرپاد گیمینگ K89 صاف و بدون نقص است و قطعا می تواند هر فردی را کاملا راضی نماید. قابلیت حذف نویز و ارایه صدای رسا، سبب شده در هنگام اجرای بازی، کاربر بیشترین هیجان ممکن تجربه نماید و بیشترین بازدهی ممکن را از ایرپاد K89 مشاهده نماید.

15 ایرپاد برتر مخصوص بازی گیمینگ

ایرپاد K89 از باتری 350 میلی آمپر در ساخت کیس نگه دارنده بهره گرفته است. این میزان از باتری قادر است، گوشی ها را برای نزدیک به 5 بار متوالی شارژ نماید و کاربر برای مدت طولانی از شارژ مجدد بی نیاز باشد. زمان نزدیک به 4 ساعت در حالت پلی تایم یا استفاده مداوم از موسیقی و گیم، مدت زمانی قابل قبول و ارزشمند است که ایرپاد گیمینگ K89 در اختیار کاربر قرار می دهد.

   

3: هدفون بلوتوثی گیمینگ مدل H9

« بهترین ایرپاد گیمینگ » بدون حضور شاهکار چینی ایرپاد H9 تکمیل نخواهد شد. ایرپاد گیمینگ H9 از ظاهری بسیار زیبا و با کارایی بسیار بالا کمک گرفته است. ایرپاد گیمینگ H9 پرکاربردترین و کامل ترین ایرپاد حال حاضر موجود در بازار است. ایرپاد گیمینگ H9 از هر نظر فراتر از یک ایرپاد است و قطعا تمام نیازهای شما را پاسخگو خواهد بود.

ایرپاد گیمینگ H9 با استفاده از بدنه فلزی بسیار مقاوم و در عین حال سبک، می‌تواند بیشترین طول عمر ممکن را فراهم سازد. توان خروجی ایرپاد حرفه ای H9 بسیار مناسب است و زمان استفاده، کاربر را به طور کامل از محیط دور خواهد کرد و به اوج خواهد رساند. کیفیت صدای ایرپاد H9 بسیار مناسب و فراتر از انتظار است و واقعا می‌توان گفت با توجه به قیمت مناسب آن، بهترین گزینه خرید است.

قیمت ایرپاد گیمینگ H9

ایرپاد گیمینگ H9 از دماسنج برای اندازه گیری دمای محیط اطراف کمک گرفته است. این قابلیت امکانات بالایی را رقم زده است و کاربر را کاملا راضی خواهد کرد. استفاده از بدنه ایرپاد به عنوان آچار برای باز کردن پیچ و همچنین باز کردن درب بطری نوشابه از دیگر مواردی است که بر روی بدنه نقش بسته است.

یکی دیگر از مواردی که سبب محبوبیت بیش از اندازه هندزفری گیمینگ H9 شده است، ظرفیت باتری آن است. ظرفیت باتری، 500 میلی آمپر ساعت است که امکان شارژ طولانی مدت برای گوشی ها را رقم می‌زند. ایرپاد گیمینگ H9 قادر به شارژدهی نزدیک به 10 ساعت را فراهم می سازد.

    

4: ایرپاد گیمینگ دامیکس مدل M48

برند دامیکس یکی از برندهای معتبر چینی است که در تولید و عرضه ایرپاد گیمینگ فعالیت دارد. به تازگی برند دامیکس از جدیدترین ایرپاد گیمینگ خود موسوم به M48 پرده برداشت. ایرپاد گیمینگ M43 با ظاهر متفاوت و با دستی پر از امکانات به بازار عرضه شده تا بتواند نیازهای کاربر را پاسخگو باشد. « ایرپاد گیمینگ Damix M48 » از بدنه مقاوم و جذاب بهره گرفته که با توجه به وزن سبک آن، حمل و نگهداری آن بسیار آسان است.

ایرپاد گیمینگ Damix M48 از گواهینامه IPX8 بهره گرفته است. این گواهینامه نوید مقاومت بالای ایرپاد در برابر نفوذ آب را خواهد داد و به کاربر امکان می دهد در هر شرایطی از ایرپاد بهره بگیرد. ایرپاد گیمینگ Damix M48 از بلوتوث نسخه 5.3 بهره مند شده است. به کارگیری جدیدترین و بهترین نسخه از ایرپاد گیمینگ M43 سبب شده، صدای بازی و یا مکالمه بدون تاخیر و با بیشترین کیفیت ممکن به کاربر برسد.

قیمت بهترین ایرپاد گیمینگ Damix M43

ایرپاد گیمینگ M48 از فناوری ENC بهره گرفته است. فناوری ENC یا قابلیت حذف نویز اضافی به کاربر امکان می‌دهد، صدایی واضح و بی نقص را دریافت نماید و به اوج هیجان از بازی دست یابد. ظرفیت باتری بسیار بالا به کاربر امکان داده برای مدت بسیار طولانی از ایرپاد بهره بگیرد. ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت امکان استفاده چندین ساعت متوالی را میسر ساخته و حتی امکان استفاده به عنوان پاور بانک را نیز برای کاربر میسر می سازد.

    

5: ایرپاد مخصوص بازی H08

بهترین ایرپاد گیمینگ باید ویژگی های خاصی داشته باشد که ایرپاد مخصوص بازی H08 تمام این ویژگی ها را در خود جای داده است. ایرپاد H08 از بدنه بسیار زیبا، جذاب و مقاوم بهره گرفته است. ایرپاد گیمینگ H08 از بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه و شوک بهره گرفته که همین امر موجب افزایش طول عمر ایرپاد شده است. رنگ بندی ایرپاد گیمینگ H08 زیبا و جذاب است و کاربر را خیره می‌کند.

ایرپاد گیمینگ H08 از بلوتوث نسخه 5.3 کمک می‌گیرد. این نسخه از بلوتوث عملکردی بسیار مناسب و فراتر از انتظار دارد و در انتقال مکالمه و موسیقی بدون تاخیر عمل می‌کند. یکی دیگر از عواملی که موجب محبوبیت بیش از اندازه ایرپاد H08 شده است، قابلیت ENC است. فناوری نویز کنسلینگ به کاربر امکان داده در برقراری تماس و همچنین اجرای بازی و گوش دادن به موسیقی، کیفیتی خارق العاده را تجربه نماید.

خرید ایرپاد گیمینگ

ایرپاد حرفه ای H08 از باتری با ظرفیت بسیا مناسب و بالا بهره گرفته است. باتری پرتوان کیس، قادر است گوشی ها را برای 5 بار متوالی شارژ نماید. با توجه به ظرفیت گوشی ها که تقریبا 35 میلی آمپر است، می‌توان انتظار داشت که هر گوشی با یکبار شارژ حدود یک ساعت شارژدهی انجام دهد. استفاده مثبت بیش از 5 ساعت مداوم از یک ایرپاد سبب شده، کاربران رضایت کامل و کافی از ایرپاد حرفه ای H08 داشته باشند.

    

6: ایرپاد گیمینگ سامسونگ Z27 های کپی

ایرپاد های کپی تنها اسم اون برند معروف را بر روی خود حک شده می یابند. اما بعضی از این محصولات های کپی از کیفیتی بسیار مناسب و فراتر از انتظار برخوردار هستند که می‌توانند هر کاربری را کاملا راضی نماید. یکی از ایرپادهای های کپی که کیفیتی بسیار مناسب و عالی دارد و فروش بالایی را نیز کسب کرده است، ایرپاد گیمینگ Z27 است. قبلا ایرپاد های کپی مانند « ایرپاد سامسونگ MG-S23 » یا « ایرپاد Buds 2 Pro » و ایرپاد های کپی Galaxy Buds Pro و چند نمونه دیگر از ایرپادهای کپی با کیفیت را در نوشته « بهترین ایرپاد ارزان » مورد استفاده قرار داده ایم.

ایرپاد گیمینگ های کپی سامسونگ مدل Z27 از بدنه فلزی بسیار مقاوم با کیفیت ساخت بسیار بالا بهره گرفته است. این بدنه فلزی موجب افزایش وزن ایرپاد نشده و شاهد حمل آسان ایرپاد گیمینگ Z27 هستیم. نسخه بلوتوث 5.3 از دیگر مزایای « ایرپاد گیمینگ Z27 » به شمار می‌رود. بلوتوث 5.3 امکان اتصال بی نقص و فراتر از انتظار و همچنین به دور از تاخیر را برای ایرپاد میسر می سازد.

خرید بهترین ایرپاد گیمینگ

به منظورافزایش بهره وری کاربر از ایرپاد، باتری بزرگ با ظرفیت بسیار بالا، تعبیه شده است. این باتری امکان استفاده برای 4 ساعت متوالی را برای کاربر میسر خواهد ساخت. صدای بلند و فراگیر و همچنین وضوح صدای بالا، موجب شده، کاربر برای مدت طولانی از ایرپاد مخصوص بازی Z27 های کپی سامسونگ، بدون خستگی بهره بگیرد.

    

7: ایرپاد گیمینگ H10

ایرپاد گیمینگ معمولا به محصولاتی گفته می‌شود که از ظاهر منصحر به فرد و متفاوت با سایر ایرپادها برخوردار است. زوایا و شکل ایرپاد گیمینگ معمولا بسیار تیز هستند و شکل های هندسی جالبی را تداعی می‌کنند. یکی از ایرپادهای بسیار زیبا و کارامد که فروش بالایی را نیز رقم زده است، « ایرپاد گیمینگ H10 » است که حال با ظاهر زیبا و مدرن خود، توانسته علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند.

ایرپاد گیمینگ H10 از بدنه فلزی، بسیار مقاوم و سبک بهره گرفته است. این بدنه فلزی در برابر ضربه و شوک استقامت بالایی دارد و می تواند بیشترین طول عمر مفید را رقم بزند. کیفیت صدای خروجی و همچنین میزان خروجی صدا بسیار مناسب است و کاربر را به بالاترین سطح از رضایت خواهد رساند.

قیمت ایرپاد گیمینگ

ایرپاد گیمینگ H10 با ظاهر بسیار زیبا و کیفیت ساخت بی‌نظیر، دارای یک باتری قدرتمند نیز است. باتری نیرومند که امکان استفاده مداوم به مدت نزدیک به 5 ساعت را میسر می سازد. نورپردازی RGB و طریقه باز شدن درب جذاب، سبب محبوب شدن ایرپاد گیمینگ به نسبت سایر رقبا شده است.

   

8: هدفون گیمینگ وایرلس T30

« بهترین ایرپاد گیمیگ » حال حاضر بازار با بودجه نزدیک به 1 میلیون، هدفون وایرلس T30 را نیز شامل می شود. ایرپاد گمینیگ T30 جرو محصولات خلاقانه و زیبا محسوب می شود که قطعا آینده مناسبی خواهد داشت. ایرپاد گیمینگ T30 از بدنه بسیار مقاوم کمک گرفته است که با ظاهر زیبا و ماندگار توانسته عملکردی بسیار ایده آل را رقم بزند.

ایرپاد گیمینگ T30 از لحاظ کیفیت و کارایی نیز در لیست بهترین ایرپاد گیمینگ قرار می‌گیرد. ایرپاد مخصوص بازی T30 با استفاده از بلوتوث نسخه 5.3 صدایی بدون تاخیر و فراتر از انتظار را رقم می زند که می‌تواند نیازهای کاربر را به طور کامل رفع نماید. کیفیت صدای خروجی بسیار مناسب است و با ایجاد صدای سه بعدی و کامل، کاربر را شگفت زده خواهد کرد. وضوح صدای ایرپاد با توجه به بلندی آن بسیار مناسب و قابل است و کاربر صدایی بدون لرزش و نویز را دریافت خواهد کرد.

خرید بهترین ایرپاد گیمینگ

ایرپاد گیمینگ T30 با استفاده از باتری با ظرفیت بالا، قادر است شارژدهی را برای مدت نزدیک به 4 ساعت را فراهم سازد. این مدت زمان در حالت پلی تایم و استفاده مداوم است و در حالت عدم استفاده این میزان بسیار بیشتر است. یکی دیگر از قابلیت های عالی که موجب افزایش کارایی ایرپاد و همچنین افزایش سطح رضایت کاربر شده است، استفاده از قطب نما در ساختار ایرپاد T30 است.

    

9: ایرپاد گیمینگ بی سیم مدل SP23

یکی دیگر از ایرپادهای زیبا و کارامد موجود در بازار، « ایرپاد گیمینگ SP23 » است. ایرپاد گیمینگ SP23 با کیفیت ساخت بی نظیر و عملکرد عالی توانست در کمتر از دو ماه حضور در بازار، به یکی از پر فروش ترین ایرپادهای بازار تبدیل شود و به همین دلیل در لیست بهترین ایرپاد گیمینگ نیز جای گرفته است. ظاهر زیبا و بدنه بسیار محکم و ماندگار، موجب شده کاربران تمایل بسیار بالایی در خرید ایرپاد SP23 از خود نشان دهند.

ایرپاد گیمینگ SP23 با قیمت ایده آل و در عوض کیفیت ساخت و صدای عالی توانسته جایگاه خود را در بازار بهبود بخشد و به یکی از بهترین گزینه های خرید بدل شود.« ایرپاد گیمینگ SP23 » از بدنه دارای نورهای RGB بهره گرفته که توانسته جذابیت و زیبایی محصول را دو چندان نماید. ایرپاد مخصوص بازی SP23 با طراحی بدنه از بهترین مواد اولیه، در لغزش بسیار مقاوم است و همچنین در برابر ضربه و شوک مقاومت بسیار بالایی دارد.

قیمت بهترین ایرپاد گیمینگ SP23

ایرپاد گیمینگ SP23 قادر است انرژی لازم برای مدت زمان 4 ساعت استفاده مداوم را از طریق باتری نیرومند خود، تامین نماید. این میزان برای استفاده مداوم از ایرپاد است و در حالت استفاده معمولی این مدت زمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

    

10: ایرپاد گیمینگ K5

ایرپاد گیمینگ با سایز کوچک و خروجی صدای فراتر از انتظار. ایرپاد K5 یکی دیگر از محصولاتی است که در لیست بهترین ایرپاد گیمینگ جای می‌گیرد. « ایرپاد گیمینگ K5 » با قیمت مناسب، اما وضوح صدای بی نظیر خود، توانسته رضایت کامل کاربر را دریافت نماید و به یکی از گزینه های محبوب در بازار تبدیل شود.

ایرپاد گیمینگ K5 از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم به رنگ مشکی و زرد، بهره گرفته که زیبایی چشم نوازی را رقم زده است. نمایشگر بزرگ که وضعیت میزان شارژ را به نمایش می‌گذارد با شکل هندسی خود، حس برتری را به ایرپاد ارزان قیمت K5 بخشیده است. گوشی ها در زیر دو درب که به شکل فضایی باز و بسته می‌شوند، جای خود کرده اند و با نورهای RGB جذاب، توانسته‌اند رضایت کامل کاربر را کسب نماید.

وضوح صدا و بلندی صدای خروجی از ایرپاد گیمینگ K5، بسیار مناسب و قابل است. بنابراین شاهد کسب رضایت کامل کاربران از صدای خروجی ایرپاد گیمینگ K5 هستیم که می‌تواند نوید بخش یک خرید موفق باشد. ایرپاد گیمینگ K5 از بلوتوث نسخه 5.3 بهره گرفته که بدون تاخیر، صدا را پخش خواهد کرد و می‌تواند کاملا راضی کننده باشد. باتری ایرپاد گیمینگ K5، امکان پلی تایم نزدیک به 4 ساعت را میسر می‌سازد که می‌تواند نیازهای کاربر را پاسخگو باشد.

   

11: ایرپاد گیمینگ K-68

« بهترین ایرپاد گیمینگ »،« 15 ایرپاد مخصوص بازی ( گیمینگ) » را در خود جای داده است. یکی از ایرپادهایی که به تازگی وارد بازار شده، اما قیمت مناسب و کیفیت ساخت علی، موجب شده بتواند فروش خوبی را تجربه نماید، ایرپاد گیمینگ K-68 است. ایرپاد گیمینگ K-68 از لحاظ ظاهری شبیه به ایرپاد گیمینگ K5 است و با وزن اندک و کیفیت صدای خوب، می‌تواند هر کاربری را کاملا راضی نماید.

ایرپاد گیمینگ K-68 به لطف استفاده از قابلیت حذف نویز، قادر به ایجاد صدایی غنی و کامل خواهد بود. خروجی صدای ایرپاد گیمینگ K-68 فراتر از سطح تصور است و می‌تواند هر فردی را راضی نماید. ایرپاد گیمینگ K-68 از بلوتوث 5.3 بهره گرفته است. بلوتوث 5.3 بدون تاخیر و یا کندی، صدا را به طور کامل منتقل خواهد کرد و یار مناسبی در بازی های شما باشد.

بهترین ایرپاد گیمینگ K-68

باتری با ظرفیت بالا از دیگر مواردی است که می‌توان به عنوان مزایای ایرپاد گیمینگ K-68 به شمار آورد. این باتری قادر است انرژی لازم جهت استفاده برای چندین ساعت متوالی را میسر سازد تا کاربر از ایرپاد گیمینگ K-68 رضایت کافی داشته باشد.

    

12: ایرپاد گیمینگ Damix M45

برند دامیکس چند سالی است که در تولید ایرپاد و هندزفری بی سیم فعالیت دارد. حال با تجربه بالا و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، موفق شده است، محصولاتی بسیار باکیفیت و فراتر از انتظار تولید نماید که هر فردی را مجذوب خود می‌کند. یکی از مدل های خوش نام و معروف برند دامیکس، ایرپاد گیمینگ M45 است که با ظاهری بسیار زیبا و کارایی بالا، فروش بسیار بالایی را رقم زده است.

ایرپاد گیمینگ M45 از ظاهر زیبا و سبک کمک گرفته که توانسته نظر طرفداران بسیار زیادی را به خود معطوف نماید. قابلیت RGB یا نورهای رنگی از طریق کیس نگه دارنده و هدفون های این ایرپاد، زیبایی ایرپاد Damix M45 را به نهایت رسانده است. قدرت خروجی صدای ایرپاد گیمینگ M45 بسیار مناسب است و می‌تواند هر فردی را کاملا راضی نماید. قدرت صدا به حدی است که کاربر هیچ صدایی از محیط نخواهد شنید و با تمام وجود در موزیک و یا بازی مورد علاقه خود غوطه ور خواهد شد.

خرید ایرپاد گیمینگ Damix M43

ایرپاد حرفه ای M45 از باتری با ظرفیت بالا کمک گرفته که طبق اعلام برند دامیکس می‌تواند برای مدت زمان 5 ساعت نگهداری شارژ داشته باشد. این مدت زمان در حالت استفاده است و در حالت بدون استفاده 280 دقیقه نگهداری شارژ خواهد داشت. « طبق تستی که در تخفیفانه انجام شد این اعداد و ارقام مقداری پایین تر هستند و کاملا دقیق نیست. »

دامیکس در ایرپاد M45 از نسخه بلوتوث 5.3 بهره گرفته که صدا را در کمترین زمان ممکن انتقال می‌دهد و بدون هیچ گونه لگ و یا تاخیری عمل خواهد کرد. همچنین استفاده از بلوتوث نسخه 5.3 به کاربر امکان دامنه حرکتی 10 متر را میسر ساخته است. یکی دیگر از مزایای ایرپاد گیمینگ Damix M45 بهره گیری از قابلیت ENC یا حذف نویز اضافه محیط است. این قابلیت به کاربر امکان داده صدایی واضح و فراتر از انتظار را تجربه نماید.

   

13: ایرپاد گیمینگ مدل Damix M43

کمپانی دامیکس در طول چند سال گذشته پیشرفت بسیار چشمگیر داشته که می‌توان از تولید محصولات باکیفیت و بسیار مناسب این ادعا را قبول کرد. یکی از شاهکارهای کمپانی دامیکس، ایرپاد گیمینگ و حرفاه ای Damix M43 است. ایرپاد M43 با ظاهری زیبا و کارامد و همچنین کیفیت ساخت عالی و بی نظیر، در مدت زمان کمی، پس از عرضه به بازار ایران، فروش بسیار بالایی را تجربه کرد.

دامیکس از قدرت خروجی صدای بالا در ایرپاد گیمینگ M43 کمک گرفته تا صدای محیط کاربر را اذیت نکند. کیفیت ساخت بدنه ایرپاد M43 بسیار مناسب و محکم است به شکلی که در برابر ضربه و خط و خراش بسیار مقاوم است. همچنین در برابر رطوبت و عرق کردن مقاومت بالایی دارد و بیشترین طول عمر بالایی خواهد داشت. طراحی ظاهری ایرپاد گیمینگ M43 بسیار زیبا است که نور پردازی RGB موجب جذابیت بیش از اندازه این محصول شده است.

قیمت ایرپاد گیمینگ M43

ایرپاد گیمینگ دامیکس M43 از بلوتوث نسخه 5.3 بهره گرفته است. این نسخه از بلوتوث در حال حاضر برای ایرپاد گیمینگ بسیار پایدار و سازگار است و بهترین عملکرد مثبت را ایجاد خواهد کرد. همچنین « ایرپاد گیمینگ دامیکس M43 » از قابلیت حذف نویز برخوردار است و به در انتقال صدا عملکردی بسیار مناسب را ایجاد خواهد کرد. تمامی این موارد سبب شده ایرپاد گیمینگ M43 در لیست بهترین ایرپاد گیمینگ جای خوش کند.

ایرپاد گیمینگ M43 از باتری با ظرفیت بالا بهره گرفته است. باتری ایرپاد گیمینگ M43 مجموعا امکان ایجاد 5 ساعت شارژدهی را میسر می‌کند. اگر در حالت استندبای باشد برای مدت 280 دقیقه می‌تواند شارژ رسانی را انجام دهد. ایرپاد های دامیکس تنوع بسیار بالایی دارند و نمایندگان دیگری همانند « ایرپاد گیمینگ M41 » و « ایرپاد گیمینگ M25 » می‌توانستند در این لیست حضور داشته باشند، اما به بررسی بهترین محصولات دامیکس بسنده کرده ایم.

   

14: ایرپاد گیمینگ JBL K30

بسیاری از کاربران به دنبال ایرپاد با کیفیت مناسب و البته قیمت مناسب هستند. به همین دلیل زمینه تولید ایرپاد های کپی ایجاد می شود. یکی از ایرپادهای ارزان قیمت و با کیفیت که اکنون در بازار به یافت می شود، ایرپاد گیمینگ جی بی ال مدل K30 است. ایرپاد گیمینگ K30 از بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه بهره گرفته که می‌تواند طول عمر ایرپاد را بسیار افزایش دهد و همچنین رضایت کاربر را نیز کسب نماید.

قدرت صدای خروجی ایرپاد گیمیگ K30 جی بی ال، بسیار بالا است و با توجه به قیمت مقرون به صرفه خود، می‌تواند کاربر را کاملا غافلگیر نماید. قابلیت حذف نویز با عملکردی متوسط و مناسب، یکی دیگر از قابلیت های ایرپاد گیمینگ K30 است که موجب رضایت کاربر خواهد شد.

ایرپاد گیمینگ JBL K30

ایرپاد گیمینگ K30 از بلوتوث نسخه 5.3 بهره گرفته است. صدای رسا، سریع و بدون تاخیر از قابلیت های بی نظیر بلوتوث 5.3 است. باتری قدرتمند ایرپاد گیمینگ K30 برابر 300 میلی آمپر است که در نوع خود بسیار مناسب است که امکان استفاده نزدیک به 4 ساعت برای ایرپادها را میسر خواهد ساخت.

   

15: هدفون بلوتوثی مخصوص بازی K-26

ایرپاد گیمینگ K-26 محصولی بسیار باکیفیت و ارزان قیمت است که می‌تواند، نیازهای کاربر را پاسخگو باشد. ایرپاد گیمینگ K-26 از بدنه مقاوم کمک گرفته که طول عمر بالایی را رقم زده است. اما متاسفانه وزن بالایی را رقم زده است که این امر موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.

قیمت ارزانترین ایرپاد گیمینگ

ایرپاد گیمینگ K-26 از بلوتوث نسخه 5.3 بهره گرفته است که صدایی بی نقص و عالی را فراهم خواهد ساخت. ایرپاد گیمینگ K-26 امکان استفاده نزدیک به 4 ساعت را با استفاده از باتری بسیار قدرتمند میسر ساخته است.

    

بهترین ایرپاد گیمینگ

   

مدل ایرپاد رضایت کاربر امکانات قیمت
Remax W8N 9.9 9.9 1.198.888
K89 9.8 9.9 924.982
H9 9.8 9.9 1.066.982
Damix M48 9.7 9.8 775.888
H08 9.7 9.8 1.081.488
Z27 9.7 9.8 959.000
H10 9.5 9.6 1.050.000
T30 9.5 9.5 735.888
SP23 9.4 9.5 634.995
K5 9.2 9.5 785.888
K-68 9.2 9.4 759.888
M45 9.2 9.4 528.000
M43 9.1 9.2 446.000
K30 8.8 9 510.000
K-26 8.6 8.8 447.700

   

خلاصه:

ایرپاد تنوع بسیار زیادی دارد که یکی از محبوب ترین و جذاب ترین انواع ایرپاد، ایرپاد گیمینگ است. ایرپاد گیمینگ در میان برندهای چینی بسیار محبوب شده و هر روز شاهد تولید و عرضه نسل جدیدی از ایرپادهای گیمینگ هستیم. ایرپاد گیمینگ از ظاهر متفاوت و البته مقاوم برخوردار است که بیشترین طول عمر را فراهم می سازد. ایرپاد گیمینگ معمولا از باتری نیرومند به نسبت سایر رقبا برخوردار است که به طور قطع می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف نماید.

در مقایسه ای که در بالا انجام شده، سعی کرده ایم سطح رضایت کاربران را بالاترین معیار قرار دهیم و سایر امکانات و ویژگی ها در رده های بعدی، معیارهای خرید قرار می گیرند. بهترین ایرپاد گیمینگ با توجه به رضایت کاربران و کیفیت ساخت، ایرپاد گیمینگ ریمکس W8N، ایرپاد گیمینگ K89، ایرپاد H9 و ایرپاد گیمینگ Damix M48 هستند که بهترین قابلیت ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.


(5 votes)

create Ako Mohamadi today 02/12/12

No comments yet
Sending please wait...