بهترین ماشین اصلاح حجم زن سال 2023

بهترین ماشین اصلاح حجم زن سال 2023

10 ماشین اصلاح حجم زن برتر

   

« ماشین اصلاح » مهم‌ترین وسیله جهت کوتاه کردن و اصلاح موی سر و صورت و همچنین بدن است. ماشین اصلاح یک وسیله شخصی است و جهت حفظ آراستگی ظاهر همه ما موظف هستیم، در مدت زمان‌های کوتاه از ماشین اصلاح استفاده کنیم. در گذشته جهت کوتاه کردن مو از قیچی استفاده می‌شد. استفاده از قیچی به زمان زیادی نیاز داشت و اکثرا با دقت بسیار کمی همراه بود. در سال 1850 آرایشگری صربستانی اولین ماشین اصلاح دستی را تولید نمود. ماشین اصلاح دستی عملکردی کاملا شبیه به قیچی دارد که موجب کوتاه شدن موها خواهد شد. پس از آن پیشرفت چشمگیری در این صنعت مشاهده شد و حال شاهد ماشین اصلاح برقی و شارژی با بهترین کیفیت و کارایی هستیم. در ادامه با طرز کار ماشین اصلاح، انواع ماشین اصلاح، بهترین برند ماشین اصلاح، بهترین ماشین اصلاح و قیمت ماشین اصلاح آشنا خواهیم شد و « 10 ماشین اصلاح برتر حجم زن در سال 2023 » را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با تخفیفانه همراه باشید.

   

طرز کار و عملکرد ماشین اصلاح

ماشین اصلاح عملکردی کاملا مشابه به قیچی دارد و از برش مستقیم مو با استفاده از تیغه‌های تیز کمک می‌گیرد. ماشین اصلاح از دو تیغه دانه مانند شبیه به شانه کمک می‌گیرد. این تیغه‌ها کاملا بران هستند و بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند. یکی از تیغه‌ها همیشه ثابت می‌ماند و تیغه دیگر با سرعت بسیار بالا در حال حرکت رفت و برگشت در موازات تیغه ثابت است. زمانی که ماشین اصلاح بر روی مو حرکت می‌کند، مو در میان دو تیغه قرار گرفته و حرکت تیغه متحرک، موجب اصلاح و کوتاه شدن مو می‌شود.

قیمت بهترین ماشین اصلاح حجم زن

ماشین اصلاح دستی خیلی زود به خاطرات پیوست و اولین ماشین اصلاح برقی در سال 1898 تولید و عرضه شد. اولین ماشین اصلاح برقی توسط لئو وال طراحی و تولید شد. در مدت زمان بسیار کمی فروش ماشین اصلاح برقی به بالاترین سطح خود رسید و با استقبال بی‌نظیری همراه بود. اما تولید ماشین اصلاح شارژی صنعتی جدید است که انقلاب عظیمی به وجود آورد. استفاده از ماشین اصلاح شارژی بسیار مقرون به‌صرفه بوده و کاملا راضی کننده خواهد بود. بهترین ماشین اصلاح سال 2023 نیز بیشتر در میان ماشین اصلاح‌های شارژی انتخاب می‌شوند.

جنس تیغه‌های ماشین اصلاح در مدل‌های قدیمی اکثرا از نوع استیل ضد زنگ بود. استیل ضد زنگ طول عمر بالایی داشت ولی ایرادی که به آن وارد بود، کند شدن تیغه‌ها و گیر کردن ماشین اصلاح بود. اما با گذشت زمان حال شاهد استفاده از استیل بسیار مقاوم و جنس تیتانیوم هستیم. جنس تیتانیوم ماندگاری بیشتری دارد و برای مدت بسیار طولانی کاملا تیز و بران باقی خواهد ماند. یکی از راه‌هایی که می‌توان در افزایش طول عمر ماشین اصلاح به‌کار گرفت، استفاده از روغن کاری مداوم و پیوسته است که موجب تیز ماندن تیغه‌ها و کاهش اصطکاک میان تیغه‌ها خواهد شد.

ماشین اصلاح دستی قدیمی دیگر برای همیشه از یاد و خاطره‌ها رفته و جای خود را به ماشین اصلاح برقی و ماشین اصلاح شارژی داده است. ماشین اصلاح برقی که از طریق کابل برق انرژی مورد نیاز جهت لغزش تیغه را تامین می‌کند. اما بیشتر ماشین اصلاح‌های امروزی را موارد شارژی تشکیل می‌دهند. ماشین اصلاح شارژی از باتری با ظرفیت‌های متفاوت کمک گرفته که می تواند انرژی لازم جهت حرکت تیغه و اصلاح مو را برآورده خواهد کرد. ماشین اصلاح شارژی به دلیل امکان حمل آسان و استفاده در هر زمان و مکانی، بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و در چند سال اخیر فروش قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده‌اند.

    

انواع ماشین اصلاح

ماشین اصلاح به‌طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند. ماشین اصلاح مخصوص اصلاح موی سر و ماشین اصلاح مخصوص اصلاح ریش، دو دسته اصلی ماشین اصلاح هستند. عملکرد هر دو ماشین اصلاح یکسان اما نوع استفاده از آن متفاوت است. در ادامه به بررسی انواع ماشین اصلاح حجم زن می‌پردازیم و اطلاعات لازم در خصوص هر کدام را بازگو می‌کنیم.

بهترین ماشین اصلاح حجم زن سال 2023

توجه داشته باشید که تنها به بررسی ماشین اصلاح‌هایی می‌پردازیم که امروزه بازار ایران را احاطه کرده‌اند. ماشین اصلاح VGR، ماشین اصلاح کیمی، ماشین اصلاح DSP، ماشین اصلاح انزو و ماشین اصلاح جیمی از جمله برندهایی هستند که در این مقاله جای خوش کرده‌اند.

   

ماشین اصلاح حجم زن

ماشین اصلاح مخصوص کوتاه کردن موی سر را حجم زن می‌گویند. همان‌طور که از نامش پیدا است جهت استفاده برای موهای زیاد و بلند است. ماشین اصلاح حجم زن معمولا سایز بزرگ و وزن سنگین دارد. ماشین اصلاح حجم زن از دو تیغه استیل و یا تیتانیوم بهره گرفته که از روش برش مستقیم بهره می‌گیرند. محدوده برش حجم زن از 0.8 میلی‌متر به بالا است. برای افرادی که قصد دارند ریش آنها کم باشد، حجم زن گزینه مناسبی نیست.

حجم زن جهت اصلاح مو، سایه و فید مو بهترین کارایی را خواهد داشت. مهم‌ترین شناسه ماشین اصلاح حجم زن، اهرم تنظیم است. کاربر از طریق این اهرم قادر است، میزان اصلاح را از بین 0.8 میلی‌متر تا 2 میلی‌متر تغییر دهد. امکان افزایش میزان برش با استفاده از شانه به بالاتر نیز میسر است. ماشین اصلاح حجم زن یا کلیپر از دو نوع برقی و شارژی تشکیل شده است. « قیمت ماشین اصلاح حجم زن برقی » به نسبت « قیمت ماشین اصلاح حجم زن شارژی » پایین‌تر است، اما کارایی و کیفیت ماشین اصلاح شارژی بهتر است و می‌تواند رضایت بیشتری را کسب نماید.

Best Hair Clipper

قیمت حجم زن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت ماشین اصلاح می‌توان به توان، نوع تیغه، جنس بدنه، برند ماشین اصلاح و همچنین برقی و یا شارژی بودن حجم زن اشاره کرد. در ادامه 10 ماشین اصلاح حجم زن برتر که در دسته بهترین ماشین اصلاح سال 2023 قرار می‌گیرند را معرفی می‌کنیم و مزایا و معایب هر کدام را بازگو خواهیم کرد.

   

10 ماشین اصلاح حجم زن برتر

   

1: ماشین اصلاح وی جی آر V-682

عنوان جایگاه اول از بهترین ماشین اصلاح جهان در سال 2023، به برند محبوب VGR می‌رسد. وی جی آر با معرفی ماشین اصلاح باکیفیت و نوین VGR V-682 انقلاب جدیدی در تولید ماشین اصلاح به‌وجود آورد. « حجم زن وی جی آر 682 » از تیغه‌های استیل ضد زنگ با طراحی نوین کمک گرفته که عملکرد مثبت دستگاه را به میزان بسیار زیاد افزایش داده است. وی جی آر با افزایش دندانه‌های تیغه استیل توانسته، اصلاحی بی‌نقص و کم نظیر را رقم بزند و رضایت کامل کاربر را دریافت نماید. طراحی زیبا و کارامد، یکی دیگر از مواردی است که موجب افزایش محبوبیت ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-682 شده است.

بهترین ماشین اصلاح حجم زن سال 2023

ماشین اصلاح حجم زن وی جی ار مدل VGR Hair Clipper V-682 دارای گواهینامه IPX7 می‌باشد. گواهینامه IPX7 به معنی ضد آب بودن ماشین اصلاح حجم زن VGR است که کاربر بعد از هر بار استفاده می‌تواند به تمیز کردن و شستن ماشین اصلاح اقدام نماید. استفاده از نمایشگر جهت اعلام وضعیت شارژ و همچنین فرا رسیدن زمان روغن کاری از دیگر قابلیت‌های مهم ماشین اصلاح حرفه‌ای VGR V-682 می‌باشد. امکان تنظیم سایز برش از طریق اهرم تنظیم درجه میسر است و بنابراین کاربر می‌تواند از طریق این ماشین اصلاح حجم زن، نسبت به ایجاد سایه و فید اقدام نماید.

« حجم زن حرفه‌ای وی جی آر مدل VGR V-682 » از باتری نیرومند 2500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری نیرومند امکان در مدت زمان 180 دقیقه به شارژ کامل خواهد رسید و امکان استفاده به‌صورت مداوم تا نزدیک به 3 ساعت میسر است. امکان تنظیم قدرت ماشین اصلاح نیز میسر است، که این نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های ترغیب کننده برای خرید ماشین اصلاح باشد. یکی از گزینه‌های مناسب جهت استفاده در آرایشگاه و حتی برای آرایشگران حرفه‌ای، می‌تواند ماشین اصلاح وی جی آر V-682 باشد.

 

مزایا ماشین اصلاح حجم زن وی جی آر V-682

کیفیت ساخت بی‌نظیر
قدرت موتور عالی
باتری نیرومند
ضد آب بودن و دارای گواهینامه IPX7
به‌کارگیری برش نوین
استفاده از تیغه استیل ضد زنگ
مجهز به نمایشگر

  

معایب ماشین اصلاح VGR V-682

عدم وجود آداپتور
کمبود قطعات

  

  

2: ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V-140

دومین ماشین اصلاح حجم زن برتر در سال 2023 بدون شک، ماشین اصلاح وی جی آر 140 است. ماشین اصلاح VGR V-140 برای چندین سال متوالی است که در رتبه برترین ماشین اصلاح جهان قرار می‌گیرد. حجم زن وی جی آر از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته و بیشترین سطح از دسترسی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

« حجم زن VGR V-140 » از تکنولوژی برش مستقیم استفاده می‌کند. ماشین اصلاح وی جی ار 140 به دلیل استفاده از تیغه‌های استیل ضد زنگ، امکان استفاده شخصی و حتی برای آرایشگران حرفه‌ای را نیز فراهم ساخته است. حجم زن VGR V-140 از بدنه فلزی کمک گرفته که بیشترین طول عمر ممکن را رقم زده است. امکان تنظیم میزان برش از طریق اهرم ماشین اصلاح حجم زن میسر است و همچنین وجود سه شانه متفاوت، نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

خرید بهترین ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR Hair Clipper V-140

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-140 از باتری 2500 میلی آمپر ساعت بهره می‌گیرد. این باتری نیرومند امکان استفاده برای چندین ساعت متوالی را فراهم ساخته و برای استفاده در آرایشگاه نیز مناسب و به‌صرفه است. یکی دیگر از مواردی که موجب موفقیت ماشین اصلاح وی جی آر V-140 شده است، قابلیت دیجیتالی بودن و نمایش میزان شارژ و همچنین اخطار کمبود روغن است.

   

مزایا ماشین اصلاح حجم زن وی جی ار V-140

کیفیت ساخت عالی و بی‌نظیر
قیمت ایده‌آل
به‌کارگیری برترین تکنولوژی روز دنیا
باتری قدرتمند
تیغه استیل ضد زنگ
نمایشگر اعلام میزان باتری
بسته بندی عالی

   

معایب ماشین اصلاح VGR V-140

وزن نسبتا بالا و احتمال خسته شدن کاربر در استفاده طولانی

   

   

3: ماشین اصلاح وی جی آر VGR V-276

حجم زن وی جی آر V-276 یکی دیگر از نماینده‌های برند معتبر VGR است. ماشین اصلاح VGR V-276 از بدنه فلزی با وزن کم کمک کرفته است. بدنه فلزی موجب ایجاد مقاومت بسیار بالا در ماشین اصلاح شده و کاربر احساس امنیت خواهد داشت. یکی دیگر از مزایای « ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V-276 » استفاده از تیغه تیتانیوم است. تیتانیوم در عملکرد طولانی مدت عملکردی بسیار مناسب دارد و در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم است.

وی جی ار V-276 از اهرم تنظیم درجه جهت عملکرد مناسب و ایجاد سایه و فید کمک گرفته است. این اهرم امکان تغییر میزان برش در 4 حالت متفاوت را فراهم خواهد ساخت. همچنین در بسته‌بندی ماشین اصلاح نیز، شاهد 6 عدد شانه متفاوت جهت افزایش سطح دسترسی کاربر، تعبیه شده است.

قیمت بهترین ماشین اصلاح حجم زن در سال 2023

ماشین اصلاح حجم زن VGR V-276 از باتری نیرومند 2500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. باتری قدرتمند 2500 میلی آمپر ساعت در مدت زمان 3 ساعت به شارژ کامل خواهد رسید و انرژی لازم جهت فعالیت به‌طور مداوم برای 180 دقیقه را فراهم خواهد ساخت. وی جی آر از نمایشگر LED جهت نمایش وضعیت ماشین اصلاح نیز کمک گرفته است. ماشین اصلاح حجم زن وی جی آر V-276 یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای استفاده شخصی می‌باشد.

   

مزایا ماشین اصلاح VGR V-276

بدنه مقاوم
موتور نیرومند
تیغه تیتانیوم
نمایشگر اعلام وضعیت ماشین اصلاح
بسته‌یندی عالی
طراحی متمایز و جذاب

   

معایب حجم زن وی جی آر V-276

عدم استفاده از آداپتور
قیمت نسبتا بالا

   

   

4: حجم زن وی جی ار V-653

یکی از جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح‌های موجود در بازار، مدل VGR V-653 است. حجم زن حرفه‌ای وی جی آر 653 مخصوص اصلاح موی سر، سایه زنی و فید است که می‌تواند در آرایشگاه به‌صورت حرفه‌ای و حتی برای استفاده شخصی نیز، گزینه مناسبی برای خرید باشد. ماشین اصلاح وی جی آر V-653 از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم بهره گرفته که می‌تواند بیشترین طول عمر ممکن را فراهم سازد.

قیمت بهترین ماشین اصلاح VGR

« حجم زن VGR V-653 » از تیغه استیل ضد زنگ بهره گرفته است. تیغه استیل بیشترین کارایی مثبت را ایجاد کرده و کوتاه کردن مو را با بیشترین دقت به انجام خواهد رساند. کاربر از طریق اهرم کناری ماشین اصلاح، می‌تواند نسبت به تغییر درجه برش اقدام نماید. ماشین اصلاح حجم زن VGR مدل VGR V-653 همچنین از 4 شانه با سایزهای متفاوت بهره گرفته که کاربر با توجه به نیاز خود از آنها بهره بگیرد.

وی جی ار V-653 از باتری نیرومند 2500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. باتری 2500mAh از نوع لیتیوم یونی بوده و در مدت زمان 100 دقیقه به شارژ کامل خواهد رسید. کاربر در حالت شارژ کامل می‌تواند به مدت نزدیک به 3 ساعت از ماشین اصلاح به‌صورت مداوم بهره بگیرد. استند شارژ، جهت راحتی حال آرایشگران یکی دیگر از مزایای چشمگیر « ماشین اصلاح حجم زن مدل VGR V-653 » می‌باشد.

  

مزایا ماشین اصلاح حجم زن VGR V-653

کیفیت ساخت عالی
تیغه استیل ضد زنگ
موتور نیرومند
باتری با ظرفیت بالا
بسته‌بندی شیک و عالی
استفاده از استند شارژ

   

معایب حجم زن وی جی آر V-653

عدم استفاده از نمایشگر
عدم وجود آداپتور

   

   

5: ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ مدل RF-1983S

« دینگ لینگ » یکی از برندهای معتبر و معروف در چین است که برای چندین سال متوالی مشغول فعالیت است. برند دینگ لینگ در برون مرزهای چین، تنوع کمی دارد ولی همین تنوع کم نیز، توانسته طرفداران زیادی را به همراه داشته باشد. بیشتر محصولات دینگ لینگ به بازار ایران راه سافته‌اند جزو بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات بازار محسوب می‌شوند. از جمله معروف‌ترین ماشین اصلاح‌های برند Dingling که جزو بهترین ماشین اصلاح سال 2023 نیز محسوب می‌شود، ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ RF-1983S می‌باشد.

حجم زن دینگ لینگ 1983S از بدنه فلزی بسیار باکیفیت بهره گرفته است که بیشترین مقاومت را در برابر ضربه و خراش خواهد داشت. وزن سبک و قابل تحمل ماشین اصلاح دینگ لینگ یکی دیگر از مزایای بی‌نظیر آن است. حجم زن حرفه‌ای دینگ لینگ مدل Dingling RF-1983S از تیغه استیل مدرن بهره گرفته است. این تیغه در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و بیشترین طول عمر مفید را به همراه خواهد داشت. امکان تغییر میزان برش در 4 حالت و سایز متفاوت، از طریق اهرم تنظیم درجه میسر است. کاربر قادر است میزان برش را بین 0.5 میلی‌متر تا 3 میلی‌متر با استفادهاز اهرم تنظیم نماید و رضایت کامل از ماشین اصلاح داشته باشد.

قیمت بهترین ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ مدل Dingling RF-1983S

« ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ مدل Dingling RF-1983S » از نمایشگر جهت اعلام وضعیت به کاربر، کمک می‌گیرد. این نمایشگر میزان شارژ باتری و همچنین زمان روغن کاری را به کاربر اعلام خواهد کرد. از مهم‌ترین قابلیت‌های ماشین اصلاح دینگ لینگ 1983S می‌توان به باتری بزرگ با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. این باتری قدرتمند، انرژی لازم جهت استفاده طولانی مدت، حتی برای آرایشگران را نیز تامین می‌کند.

   

مزایا ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ RF-1983S

بدنه فلزی و بسیار مقاوم
وزن سبک
موتور قدرتمند
امکان تنظیم درجه برش در 4 حالت متفاوت
جنس تیغه استیل بسیار کارامد
استفاده از نمایشگر
باتری بسیار قدرتمند

   

معایب ماشین اصلاح Dingling RF-1983S

کمبود قطعات جانبی

   

   

6: ماشین اصلاح حجم زن دی اس پی DSP 90460

بیشتر ما وقتی اسم از برند DSP می‌شه، ناخواسته به یاد « خط زن دی اس پی 7000 » می‌افتیم. اما دی اس پی محصولات باکیفیت و مدرن دیگری نیز دارد که از میان آنها می‌توان به حجم زن حرفه‌ای مدل DSP 90460 اشاره کرد. دی اس پی در ساخت حجم زن 90460 از طراحی نوین و منحصر به فرد استفاده کرده است. استفاده از رنگ‌های جذاب و زیبا سبز و زرد از یک طرف و استفاده از پلاستیک شفاف که اجزای داخل ماشین اصلاح را نمایش می‌دهد، از سوی دیگر، موجب زیباتر شدن ماشین اصلاح DSP 90460 شده‌اند.

قیمت بهترین ماشین اصلاح حجم زن دی اس پی مدل DSP 90460

دی اس پی از تیغه‌های استیل ضد زنگ در ساختار ماشین اصلاح حجم زن 90460 بهره گرفته است. این تیغه با استفاده از تکنولوژی برش مستقیم، بهترین نوع برش را میسر می‌سازند. استفاده از اهرم تنظیم درجه موجب کارایی بیشتر ماشین اصلاح شده و امکان ایجاد فید و سایه را برای آرایشگران حرفه‌ای میسر ساخته است. همراه خود ماشین اصلاح 4 شانه با سایزهای متفاوت تعبیه شده که کاربران با توجه به نیازهای خود از آنها استفاده نماید.

حجم زن حرفه‌ای دی اس پی مدل DSP 90460 از باتری نیرومند 2500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری نیرومند در مدت زمان 180 دقیقه به شارژ کامل خواهد رسید و به مدت 240 دقیقه بازدهی خواهد داشت. « حجم زن دی اس پی 90460 » از نمایشگر LED کمک گرفته که می‌توان از طریق آن وضعیت شارژ و زمان روغن کاری را مشاهده نمایید.

   

مزایا ماشین اصلاح دی اس پی 90460

طراحی زیبا و جذاب
رنگ‌بندی عالی
بدنه بسیار مقاوم
موتور نیرومند
باتری قدرتمند
اهرم تنظیم درجه

   

معایب حجم زن DSP 90460

لوازم جانبی محدود

   

  

7: ماشین اصلاح کیمی Kemei KM-1987

کیمی یکی دیگر از بهترین تولیدکننده‌های ماشین اصلاح در جهان است. سابقه درخشان کمپانی کیمی و همچنین عرضه محصولات باکیفیت و اعلا سبب شده کیمی در جمع بهترین ماشین اصلاح سال 2023 جای بگیرد. ماشین اصلاح حجم زن کیمی مدل KM-1987 یکی از محصولات بسیار پرطرفدار کیمی است. کیمی در ساخت حجم زن 1987 از بدنه فلزی با تیغه‌های استیل کمک گرفته و موجب شده کاربر حس مقاومت و کیفیت بالا را تجربه نماید.

ماشین اصلاح Kemei KM-1987 از اهرم تنظیم درجه برش کمک گرفته است. ماشین اصلاح حجم زن کیمی با استفاده از این اهرم قادر است، میزان برش را با توجه به نیاز کاربر تغییر دهد. لازم به ذکر است که کیمی از 4 شانه متفاوت نیز در بسته‌بندی کمک گرفته تا کاربر از طریق آن بتواند نسبت به سایه و فید زنی اقدام نماید. جنس استیل به کار گرفته شده در بدون ایجاد حساسیت و با بهترین شیوه ممکن، قادر به اصلاح مو می‌باشد و حتی در آرایشگاه نیز می‌تواند بهترین بازدهی را داشته باشد.

بهترین ماشین اصلاح کیمی در سال 2023

« حجم زن حرفه‌ای کیمی مدل Kemei Hair Clipper KM-1987 » از باتری 2500 میلی‌آمپر ساعت بهره‌مند شده است. این باتری قدرتمند در مدت زمان 3 ساعت به شارژ کامل خواهد رسید و می‌تواند نزدیک به به 300 دقیقه به‌طور مداوم فعالیت انجام دهد.

   

مزایا ماشین اصلاح کیمی KM-1987

موتور قدرتمند
ظاهر زیبا
بدنه فلزی
تیغه استیل ضد حساسیت
4 شانه متفاوت جهت اصلاح بهتر
باتری قدرتمند

   

معایب حجم زن Kemei KM-1987

عدم استفاده از نمایشگر
قیمت نسبتا بالا

    

   

8: حجم زن روزیا مدل Rozia HQ-2220

روزیا یکی از برندهایی است که با تولید محصولات باکیفیت، جایگاه مناسبی در فروش برای خود ایجاد کرده است. یکی از محصولات نوینی که روزیا را در بازار ایران زنده نگه داشته است، « حجم زن حرفه‌ای مدل HQ-2220 » می‌باشد. روزیا از بدنه فلزی به رنگ نقره‌ای در ساختار ماشین اصلاح Rozia HQ-2220 بهره گرفته است. این بدنه با استفاده از تیغه استیل ضد زنگ، وزنی کم و قابل تحمل در استفاده طولانی مدت را رقم زده است.

قیمت بهترین ماشین اصلاح روزیا مدل Rozia HQ-2220

ماشین اصلاح روزیا HQ-2220 از اهرم تنظیم درجه بهره گرفته است. این اهرم تنظیم درجه 4 حالت برش متفاوت را ایجاد خواهد کرد. از طریق شانه‌های همراه ماشین اصلاح نیز می‌توان نسبت به تغییر میزان برش، اقدام کرد. ماشین اصلاح حجم زن روزیا HQ-2220 از نمایشگر اعلام وضعیت بهره گرفته که کمک شایانی به طول عمر ماشین اصلاح خواهد کرد.

روزیا از باتری 2500 میلی آمپر ساعت در « ماشین اصلاح روزیا HQ-2220 » بهره گرفته است. این باتری در مدت زمان 2 ساعت و 30 دقیقه به شارژ کامل خواهد رسید و برای مدت زمان 240 دقیقه انرژی لازم جهت انجام فعالیت را تامین خواهد کرد.

   

مزایا ماشین اصلاح روزیا HQ-2220

بدنه فلزی
تیغه استیل ضد زنگ
استفاده از نمایشگر اعلام وضعیت
باتری قدرتمند
موتور نیرومند

   

معایب ماشین اصلاح Rozia HQ-2220

قیمت نسبتا بالا به نسبت رقبا

   

   

9: ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-696

دینگ لینگ با تولید محصولات باکیفیت توانسته خود را در بازار ایران تثبیت نماید. به طرفداران کثیر برند دینگ لینگ هر روز افزوده می‌شود و شاهد آن هستیم که فروش ماشین اصلاح Dingling روز به روز بیشتر می‌شود. یکی از مدل‌هایی که فروش بسیار مناسب و قانع کننده‌ای دارد، « ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ RF-696 » می‌باشد. دینگ لینگ از بدنه پلاستیکی بسیار محکم و مقاوم در ساخت حجم زن RF-696 کمک گرفته است. استفاده از تیغه‌های استیل از دیگر مواردی است که کیفیت و کارکرد ماشین اصلاح را به مراتب افزایش داده است.

خرید بهترین ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل Dingling RF-696

ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ مدل DingLing RF-696 از اهرم تنظیم درجه کمک گرفته و همچنین چندین شانه متفاوت جهت تنظیم میزان برش در خود جای داده است. دینگ لینگ از باتری نیرومند 2000 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یونی کمک گرفته است. این باتری انرژی مورد نیاز کاربر را به مدت طولانی تامین خواهد کرد. سرعت حرکت تیغه ماشین اصلاح Dingling RF-696 برابر 7000RPM با 7000 دور در دقیقه است که تضمین کننده عملکرد بی‌نظیر ماشین اصلاح می‌باشد.

    

مزایا ماشین اصلاح حجم زن Dingling RF-696

قیمت مناسب
کیفیت ساخت عالی
استفاده از باتری نیرومند
تیغه استیل
استفاده از نمایشگر
استفاده از استند شارژ
سرعت حرکت تیغه 7000RPM

   

معایب حجم زن دینگ لینگ مدل RF-696

لوازم جانبی محدود

   

    

10: ماشین اصلاح مخصوص موی سر VGR V-652

یکی دیگر از محصولات باکیفیت وی جی آر، ماشین اصلاح V-652 است. قیمت مناسب و کیفیت عالی، سبب شده این « ماشین اصلاح VGR » در لیست بهترین ماشین اصلاح‌های روز دنیا قرار بگیرد. حجم زن وی جی آر V-652 از باتری با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته که می‌تواند نیازهای شما را برطرف نماید. حجم زن حرفه‌ای VGR V-652 از تیغه استیل ضد زنگ استفاده کرده که کارایی بی‌نقص و عالی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

قیمت ماشین اصلاح VGR V-652

ماشین اصلاح VGR V-652 از بدنه فلزی و بسیار مقاوم در برابر ضربه کمک گرفته که بیشترین طول عمر ممکن را رقم خواهد زد. از جمله ویژگی‌های ناب ماشین اصلاح وی جی آر V-652 استفاده از نمایشگر جهت اعلام وضعیت ماشین اصلاح است. وی جی آر از تیغه تمام استیل ضد زنگ بهره گرفته که قطعا می‌تواند بیشترین بازدهی ممکن را فراهم سازد. کاربر با استفاده از اهرم تنظیم درجه می‌تواند در 4 حالت متفاوت از ماشین اصلاح استفاده نماید و یا با استفاده از شانه‌های همراه ماشین اصلاح، نسبت به تنظیم درجه اقدام نماید.

   

مزایا ماشین اصلاح وی جی آر V-652

قیمت مناسب
بدنه استیل
استفاده از نمایشگر
تیغه استیل
بسته‌بندی عالی

   

معایب حجم زن VGR V-652

عدم وجود آداپتور
باتری نسبتا ضعیف

   

    

مدل کیفیت ساخت رضایت کاربر
V-682 9.8 9.9
V-140 9.7 9.6
V-276 9.5 9.5
V-653 9.5 9.7
RF-1983S 9.3 9.7
DSP 90460 9 9.4
KM-1987 8.8 9.3
HQ 2220 8.5 8.8
RF-696 8 8.4
V-652 7.9 8.4

    

   


(100 votes)

create Ako Mohamadi today 02/03/28

comment_bank
محسن دیوان
1402-06-30

format_quote به نظرم هر کسی بخواد ماشین اصلاح بخره خوندن این نوشته واقعا لازمه من به شخصی خیلی برام مفید بود تشکر از زحمتتون format_quote

Sending please wait...