بهترین ماشین اصلاح خط زن

بهترین ماشین اصلاح خط زن

قیمت بهترین ماشین اصلاح تریمر

  

« ماشین اصلاح » تخصصی‌ترین وسیله برای اصلاح موی سر و ریش است. جهت حفظ بهداشت و سلامت، هر فرد باید یک ماشین اصلاح شخصی داشته باشد. این امر موجب افزایش تقاضا برای خرید ماشین اصلاح شده است. خرید ماشین اصلاح نیاز به دانش اولیه دارد و باید قبل از خرید ماشین اصلاح حتما در مورد آن تحقیق کرد. ماشین اصلاح به‌طور کلی به دو دسته « ماشین اصلاح حجم زن یا کلیپر » و « ماشین اصلاح خط زن یا تریمر » تقسیم می‌شود. قیمت ماشین اصلاح به عواملی همچون برند ماشین اصلاح، نوع ماشین اصلاح، منبع انرژی ماشین اصلاح، ساختار بدنه ماشین اصلاح، قابلیت ضد آب بودن و اقلام همراه آن بستگی دارد.« بهترین ماشین اصلاح حجم زن » را قبلا مورد بررسی قرار داده‌ایم و امروز به بررسی بهترین ماشین اصلاح خط زن می‌پردازیم. این بررسی در میان ماشین اصلاح خط زن ارزان قیمت انجام می‌شود و برندهایی همانند ماشین اصلاح خط زن VGR، ماشین اصلاح تریمر کیمی، ماشین اصلاح صفرزن روزیا و ماشین اصلاح خط زن DSP صورت می‌کیرد.

بهترین ماشین اصلاح خط زن

   

ماشین اصلاح خط زن یا صفر زن

اصلاح ریش یکی از دغدغه‌هایی است که بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است. استفاده از ژیلت موجب آسیب به پوست می‌شود و ریش تراش سه تیغ نیز برای پوست‌های حساس نامناسب است. به همین دلیل ماشین اصلاح خط زن یا تریمر، پا به میدان گذاشته‌اند. ماشین اصلاح خط زن یا « ماشین اصلاح صفر زن » همان‌طور که از نامش معلوم است، مخصوص اصلاح ریش با بهترین کیفیت و کارایی است.

ماشین اصلاح خط زن به نسبت حجم زن سایز کوچکتری دارد و کار به مدت طولانی را آسان‌تر نموده است. ماشین اصلاح خط زن از تیغه تیتانیوم و استیل بهره می‌گیرد که بسیار تیز و بران هستند. شناسه بارز ماشین اصلاح خط زن به نسبت سایر ماشین اصلاح‌ها شکل تیغه آن است. تیغه در ماشین اصلاح خط زن کوچک‌تر است و از عرض کمتری بهره می‌گیرد. همچنین شکل T مانند ماشین اصلاح خط زن سبب شده تشخیص این ماشین اصلاح آسان‌تر باشد.

بهترین ماشین اصلاح خط زن، همانند تیغ و ژیلت عمل نخواهد کرد. همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که هیچ نوع ماشین اصلاح دو تیغه و دو لبه‌ای امکان برش موی صورت را به اندازه ژیلت ندارند. ماشین اصلاح خط زن و صفر زن همیشه نیم میلی‌متر در بهترین حالت باقی خواهد گذاشت. زمانی که دست را برعکس بر روی صورت خود بکشید، متوجه زبری مو خواهید شد و حتی با تغییر حالت تیغه‌ها نیز، بهتر از این حالت میسر نیست. اگر شما به دنبال ماشین اصلاحی جهت صفر کردن کامل موهای صورت، پیشنهاد ما شیور یا ماشین اصلاح سه تیغ است.

خرید ماشین اصلاح خط زن از بانه

تریمر یا خط زن از اهرم تنظیم میزان برش برخوردار نیست. صفر زن جهت اصلاح ریش استفاده می‌شود به همین دلیل نیازی به تنظیم درجه نیز ندارد. قیمت ماشین اصلاح خط زن نیز بستگی به مواردی همانند جنس بدنه، نوع تیغه، توان، سرعت چرخش تیغه و همچنین کمپانی تولید کننده دارد. بهترین ماشین اصلاح سال 2023 شامل 10 ماشین اصلاح خط زن نیز می‌باشد که با آنها آشنا خواهیم شد.

   

10 ماشین اصلاح خط زن برتر

    

1: خط زن DSP 90286 دی اس پی 7000

با توجه به بازخورد و سطح رضایت کاربران، بهترین ماشین اصلاح جهت اصلاح ریش و پشت گردن، خط زن حرفه‌ای دی اس پی 90286 است. خط زن DSP 7000 از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم در بخش پایین و بدنه لاکی در بخش بالایی به رنگ نقره‌ای، تشکیل شده است. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های خط زن دی اس پی 90286 استفاده از موتور با قدرت چرخش 7000 دور در دقیقه است که سبب شده در مو بیشترین چرخش را داشته باشد و به اصطلاح گیر نکند. دلیل معروف بودن خط زن DSP 90286 به خط زن دی اس پی 7000 نیز همین است و برای بیشتر کاربران نیز با همین نام آشنا است.

خط زن دی اس پی 7000

ماشین اصلاح DSP 7000 از تیغه استیل ضد زنگ بهره گرفته که موجب شده اصلاح بدون نقص و به بهترین شیوه ممکن انجام شود. طراحی ماشین اصلاح خط زن دی اس پی بسیار زیبا و چشم‌نوار است و در عین حال کار کردن با آن آسان و بدون عیب است. امکان اصلاح و کوتاه کردن ریش به اندازه 0.5 میلی‌متر از قابلیت‌هایی است چشمگیر خط زن دی اس پی است. امکان تنظیم درجه برش از طریق شانه‌های ماشین اصلاح میسر است و سه سایز شانه در بسته بندی خط زن ماشین اصلاح دی اس پی 7000 موجود است.

« خط زن دی اس پی 90286 » از باتری 1400 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. این میزان از باتری پاسخگو برای استفاده شخصی و حتی استفاده در آرایشگاه نیز هست. از طریق کلیدهای روی بدنه می‌توانید نسبت به تغییر میزان چرخش تیغه‌ها اقدام نمایید و سرعت موتور را از بین 5500RPM تا 7000RPM تنظیم نمایید. به دلیل شارژی بودن ماشین اصلاح خط زن دی اس پی، امکان استفاده در هر زمان و مکانی میسر است و می‌تواند همراه قابل اطمینان برای شما باشد. 

   

مزایا خط زن DSP 90286

موتور بسیار نیرومند
صدای کم
باتری کارامد
عملکرد بی‌نظیر
تیغه‌های استیل
وفور لوازم جانبی در بازار
بسته یندی مطمئن
کیفیت ساخت خارق‌العاده
طول عمر بالا
نمایشگر جهت اطلاع از وضعیت دستگاه

   

معایب ماشین اصلاح دی اس پی 7000

حساس بودن در برابر ضربه

    

    

2: ماشین اصلاح خط زن کیمی مدل KM-1949

جایگاه دوم بهترین خط زن لیست به برند کیمی تعلق می‌گیرد. ماشین اصلاحی که از هر فعالیتی سربلند بیرون خواهد آمد و می‌تواند هر فردی را کاملا راضی نماید. کیمی از بدنه تمام فلزی در ساخت ماشین اصلاح کیمی 1949 کمک گرفته که بیشترین مقاومت را فراهم ساخته است. بدنه فلزی در برابر ضربه و خراش، بیشترین مقاومت را خواهد داشت. « قیمت ماشین اصلاح خط زن کیمی مدل Kemei KM-1949 »، یکی از مزایای بزرگ این محصول است.

قیمت ماشین اصلاح کیمی Kemei KM-1949

« خط زن کیمی KM-1949 » از تیغه‌های استیل ضد زنگ بهره گرفته است. این تیغه‌ها بسیار تیز و بران هستند و امکان برش به هر شیوه‌ای را ممکن خواهند کرد. ماشین اصلاح صفر زن کیمی 1949 توانایی کوتاه کردن مو از 0.45 میلی‌متر را دارد و از طریق شانه‌های موجود در جعبه می‌توان این میزان برش را اضافه نمود. سرعت چرخش تیغه‌ها بر روی یکدیگر 6500 دور در دقیقه است و از این لحاظ پایین‌تر از سایر رقبا قرار می‌گیرد. اما عملکرد بی‌نظیر آن سبب شده، موقعیت خود را در رتبه‌بندی بهترین ماشین اصلاح سال 2023 حفظ نماید.

کیمی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1400 میلی آمپر ساعت در ساخت « خط زن کیمی 1949 » کمک گرفته است. این باتری امکان استفاده در آرایشگاه به‌صورت تمام وقت و حتی برای استفاده شخصی را نیز میسر ساخته است. خط زن کیمی 1949 در طول چند سال گذشته فروش بسیار بالایی را تجربه کرده و رضایت کامل کاربران و همچنین کمترین آمار در مورد خرابی این ماشین اصلاح سبب افزایش تقاضا شده و یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید ماشین اصلاح خط زن و صفر زن محسوب می‌شود.

   

مزایا حجم زن کیمی KM-1949

قیمت ایده‌آل
بدنه فلزی
باتری قدرتمند
عملکرد مناسب
طول عمر بالا
بالاترین میزان کوتاه کردن مو در بین رقبا
بسته‌بندی مناسب
وفور لوازم جانبی در بازار

   

معایب خط زن Kemei KM-1949

عدم وجود نمایشگر
عدم وجود آداپتور
سرعت چرخش 6500 دور در دقیقه

   

   

3: ماشین اصلاح خط زن وی جی آر مدل VGR V-062

وی جی آر معروف‌ترین برند تولید کننده ماشین اصلاح چینی است که با ایجاد سبد محصولات متنوع، امکان خرید برای همه را میسر ساخته است. بهترین ماشین اصلاح خط زن و صفر زن وی جی آر که در دسته ماشین اصلاح قیمت مناسب و رو به پایین قرار می‌گیرد، ماشین اصلاح خط زن VGR V-062 است.‌« خط زن وی جی آر V-062 » از بدنه تمام فلزی کمک گرفته است که با وزن کم و متعادل خود توانسته کار کردن را بسیار راحت‌تر از قبل نماید.

قیمت ماشین اصلاح خط زن وی جی آر

خط زن وی جی ار V-062 از تیغه تیتانیوم کمک گرفته است. تیغه تیتانیوم بسیار سبک و در عین حال بسیار تیز و برنده است. تیغه تیتانیوم در برابر زطوبت بیشترین مقاومت را دارد و همچنین هیچ‌گونه حساسیت پوستی در مورد تیغه تیتانیوم گزارش نشده است. کارکرد بی‌نظیر تیغه تیتانیوم سبب شده به‌عنوان بهترین نوع تیغه انتخاب شود. « ماشین اصلاح صفر زن VGR V-062 » از سرعت عملکرد 6500 دور در دقیقه کمک گرفته است که این نیز یکی از مزیت‌های کم‌نظیر ماشین اصلاح وی جی آر می‌باشد.

بهترین خط زن وی جی آر در سال 2023 مدل VGR V-062 از باتری 1400 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری به آرایشگران حرفه‌ای کمک کرده در طول روز به‌طور مداوم از خط زن استفاده نماید. طبق رسمی کمپانی وی جی آر این باتری در مدت زمان 2 ساعت به‌طور کامل شارژ شده و امکان استفاده به‌طور مداوم به مدت 180 دقیقه را فراهم خواهد ساخت. وی جی آر V-062 به امکان کوتاه کردن مو به میزان 0.5 میلی‌متر را دارد و از طریق سه شانه موجود در پکیج این ماشین اصلاح می‌توان نسبت به افزایش آن اقدام کرد.

   

مزایا ماشین اصلاح وی جی ار V-062

استفاده از تیغه تیتانیوم
بدنه فلزی
کیفیت ساخت بی‌نظیر
توان بالا
قیمت مناسب
باتری با ظرفیت بالا
بسته‌بندی بی‌نقص
عملکرد خارق‌العاده

   

معایب صفر زن VGR V-062

عدم وجود آداپتور

   

4: ماشین اصلاح کیمی مدل Kemei KM-5027

یکی از بهترین تولید کننده‌های ماشین اصلاح در جهان برند کیمی است. کیمی محصولاتی بسیار باکیفیت و ماندگار را روانه بازار کرده است که برای سالیان سال، جزو پرفروش‌ترین محصولات بوده‌اند. یکی از محصولات بسیار باکیفیت برند کیمی، ماشین اصلاح خط زن کیمی KM-5027 است. کیمی 5027 ظاهری کاملا مشابه با خط زن دی اس پی دارد و تنها در رنگ با یکدیگر متفاوت هستند.

« ماشین اصلاح کیمی مدل Kemei KM-5027 » از بدنه پلاستیکی مقاوم به رنگ سفید در بخش پایین ماشین اصلاح و جنس لاکی، استیل رنگ در بخش بالایی کمک گرفته است. وزن کم ماشین اصلاح سبب شده کار کردن به مدت طولانی برای آرایشگران حرفه‌ای نیز کاملا آسان و قابل قبول باشد. ماشین اصلاح کیمی KM-5027 از تیغه‌های استیل ضد زنگ بهره گرفته است. تیغه تیز و مقاوم در برابر ضربه سبب شده، ماشین اصلاح کیمی برای سالیان سال با کیفیتی یکسان به فعالیت خود ادامه دهد.

قیمت خط زن کیمی در بانه

خط زن کیمی از حرکت و لغزش تیغه با سرعت 7000 دور در دقیقه بهره‌مند شده است. همانند خط زن دی اس پی میتوان بازه قدرت را از 5500 دور در دقیقه تا 7000 دور در دقیقه تغییر داد. استفاده از باتری 800 میلی‌آمپر یکی از عواملی است که سبب شده خط زن کیمی در جایگاه پایین‌تری قرار بگیرد. این باتری امکان استفاده در هر مکانی را برای کاربر میسر ساخته است. یکی از مواردی که موجب محبوبیت صفر زن کیمی شده، صدا و لرزش کم ماشین اصلاح تریمیر KM-5027 می‌باشد.

   

مزایا ماشین اصلاح کیمی 5027

کیفیت ساخت عالی
قیمت مناسب
توان بالا
سرعت چرخش 7000 دور در دقیقه
عملکرد عالی

   

معایب خط زن و صفر Kemei KM-5027

حساس در برابر ضربه
بسته‌بندی ضعیف
باتری ضعیف به نسبت رقبا

   

   

5: خط زن و صفر زن روزیا مدل HQ-282

برند روزیا از جمله برندهایی است که به تازگی متولد شده است. اما کیفیت ساخت مناسب و قیمت عالی سبب شده، فروش مناسبی را رقم بزند. همین امر موجب گشته، بهترین ماشین اصلاح سال 2023 نماینده‌ای از برند روزیا در خود جای دهد. ماشین اصلاح خط زن روزیا 282 مدلی بسیار مناسب جهت استفاده شخصی و حتی استفاده حرفه‌ای در آرایشگاه نیز می‌باشد. روزیا از بدنه‌ای فلزی به رنگ نقره‌ای با طراحی زیبا حک شده بر روی آن، تشکیل شده است.

خط زن روزیا مدل Rozia HQ-282 از تیغه‌های تیتانیوم بهره‌مند شده است. تیغه تیتانیوم در حال حاضر برتری نسبی به استیل دارد و دلیل آن مقاومت بالا در برابر رطوبت است. همین امر موجب افزایش رضایت‌مندی کاربر شده است. خط زن روزیا HQ-282 از سرعت چرخش تیغه 6500 دور در دقیقه یا RPM کمک گرفته است. سرعت و عملکرد ماشین اصلاح به اندازه‌ای مناسب است که بدون ایجاد هیچگونه حساسیت، بهترین اصلاح ممکن را به ثبت برساند.

خرید خط زن روزیا مدل Rozia HQ-282

روزیا از باتری نیرومند کمک گرفته که در مدت زمان کمتر از 3 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. این باتری بزرگ امکان استفاده به مدت 180 دقیقه به‌صورت مداوم را رقم زده است. وجود نمایشگر نشان دهنده میزان شارژ از دیگر قابلیت‌های « خط زن و صفر زن حرفه‌ای روزیا HQ-282 » می‌باشد. امکان کوتاه کردن ریش به میزان 0.5 میلی‌متر برای خط زن ارزان قیمت روزیا HQ-282 تعبیه شده که رضایت کامل هر فردی را به همراه خواهد داشت.

   

مزایا خط زن Rozia HQ-282

استفاده تیغه تیتانیوم
طراحی زیبا و ماندگار
استفاده از نمایشگر دیجیتالی
باتری نیرومند
بدنه فلزی با بیشترین مقاومت در برابر ضربه و خراش
بسته‌بندی مطمئن

   

معایب ماشین اصلاح روزیا HQ-282

کمبود لوازم جانبی

   

    

6: ماشین اصلاح صفر زن VGR V-056

« VGR محبوب‌ترین برند در ماشین اصلاح‌های ارزان قیمت است ». دلیل این محبوبیت به کیفیت ساخت محصولات و البته تنوع مدل‌ها است. سبد محصولات VGR بسیار کامل و پر و پیمون است که هر فردی با هر بودجه‌ای می‌تواند یکی از بهترین ماشین اصلاح‌های VGR را تهیه نماید. یکی از ارزانترین و در عین حال بهترین ماشین اصلاح‌های خط زن که در لیست 10 ماشین اصلاح خط زن برتر قرار می‌گیرد، ماشین اصلاح وی جی آر V-056 می‌باشد.

ماشین اصلاح صفر زن VGR V-056 از بدنه فلزی با کمترین وزن ممکن بهره گرفته است. بدنه فلزی مقاومت بی‌نظیری را رقم زده است و موجب شده، کیفیتی بی‌نظیر را فراهم سازد. وی جی آر 056 از تیغه استیل ضد زنگ کمک گرفته و با ایجاد برشی نرم، رضایت کامل کاربر را فراهم کرده و از هر نوع ایجاد حساسیت جلوگیری خواهد کرد. « ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-056 » امکان برش تا 0.5 میلی‌متر را رقم می‌زند که عملکردی مناسب و ایده‌آل است.

قیمت ریش تراش وی جی آر مدل VGR V-056

خط زن VGR V-056 به لطف استفاده از باتری 1400 میلی‌آمپر ساعت توانسته عملکردی بسیار مناسب را رقم بزند. این باتری نیرومند انرژی لازم جهت انجام کلیه فعالیت‌ها را دارد. سرعت چرخش تیغه ماشین اصلاح خط زن VGR V-056 برابر 6500RPM است و می‌تواند پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد. بسته بندی محصولات وی جی آر واقعا بی‌نظیر است و در پکیج این ماشین اصلاح، سه شانه با سایز بندی متفاوت، برس تمیز کننده و روغن جهت فعالیت بهتر ماشین اصلاح میسر است. البته لازم به ذکر است که بیشتر محصولات وی جی آر از آپداتور در بسته بندی، محروم هستند.

   

مزایا ماشین اصلاح وی جی آر V-056

قیمت مناسب
ظاهر زیبا و ماندگار
موتور نیرومند
باتری با ظرفیت بالا
بدنه فلزی

   

معایب خط زن VGR V-056

عدم وجود آداپتور

   

   

7: خط زن ارزان قیمت وی جی آر V-937

یکی دیگر از نمایندگان ماشین اصلاح VGR در بین بهترین ماشین اصلاح سال 2023، مدل خط زن VGR V-937 است. ماشین اصلاح وی جی آر 937 با قیمت بسیار مناسب خود، توانسته سهم بزرگی از توجهات را به خود اختصاص دهد. طراحی بسیار زیبا در کنار کیفیت ساخت بی‌نظیر سبب شده، طرفداران « ماشین اصلاح خط زن VGR V-937 » به بالاترین سطح برسد. وی جی آر از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم کمک گرفته که ماندگاری بسیار بالا و طراحی ارگونومیک همراه است.

ماشین اصلاح وی جی از V-937 از تیغه استیل ضد زنگ بهره گرفته است. تیغه استیل در برابر رطوبت و فشار بسیار مقاوم است و طول عمر بالا را تضمین خواهد کرد. وجود نمایشگر دیجیتالی و همچنین اعلام زمان روغن کاری به محبوبیت ماشین اصلاح خط زن VGR V-937 افزوده است. وزن کم ماشین اصلاح VGR V-937 سبب افزایش کارایی آن شده و آرایشگران بدون خستگی می‌توانند به مدت طولانی از آن بهره بگیرند.

Top 10 The Best Hair Trimmer

اما یکی از برترین قابلیت‌های « خط زن وی جی ار V-937 » استفاده از باتری 2000 میلی آمپر ساعت است. باتری لیتیوم یونی 2000 میلی آمپر ساعت امکان استفاده در آرایشگاه به‌صورت مداوم و روزانه را با یکبار شارژ میسر ساخته است. خط زن وی جی آر مدل VGR V-937 از سرعت چرخش تیغه 6500 دور در دقیقه بهره گرفته است. این فناوری سبب شده بهترین عملکرد را در کوتاه کردن ریش مشاهده کنیم و آسیبی به پوست نرسد.

   

مزایا ماشین اصلاح وی جی ار V-937

قیمت ایده‌آل
طراحی بسیار زیبا
کیفیت ساخت قابل قبول
باتری قدرتمند
صفحه نمایش دیجیتالی
بسته بندی مناسب

  

معایب خط زن VGR V-937

عدم وجود آداپتور

   

   

8: ماشین اصلاح صفر زن وی جی آر V-290

یکی از ارزانترین و پرطرفدارترین ماشین اصلاح‌های وی جی آر، مدل V-290 است. ماشین اصلاح خط زن VGR V-290 از طراحی کوچک و خوش دست کمک گرفته که کار را برای شما آسان‌تر خواهد کرد. وی جی آر از بدنه فلزی در ساختار ماشین اصلاح وی جی آر 290 بهره گرفته، که موجب افزایش مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خراش شده است. استفاده از تیغه استیل در ساختار خط زن وی جی آر V-290 از دیگر قابلیت‌های این ماشین اصلاح ارزان قیمت است.

قیمت ریش تراش ارزان قیمت وی جی آر مدل VGR V-290

وی جی آر V-290 از نمایشگر دیجیتال در ساختار خود کمک گرفته است. این نمایشگر میزان شارژ و همچنین زمان روغن کاری را به کاربر نمایش خواهد داد. سرعت چرخش تیغه‌های ماشین اصلاح خط زن وی جی ار 290 برابر 6500RPM است که انجام فعالیت‌ها به بهترین شیوه ممکن را میسر می‌سازد. باتری ماشین اصلاح صفر زن VGR V-290 در فاصله زمانی 1.5 ساعت به شارژ کامل می‌رسد و امکان استفاده برای مدت زمان 2 ساعت را فراهم خواهد ساخت.

   

مزایا ماشین اصلاح تریمر VGR V-290

قیمت مناسب
طراحی زیبا
وزن کم
استفاده از نمایشگر
بسته‌بندی مناسب

   

معایب خط زن وی جی آر V-290

عدم وجود آداپتور

   

   

9: خط زن وی جی آر مدل VGR V-962

ماشین اصلاح VGR تمام بازار را محسور کرده و با تولید بی‌شمار توانسته هر نوع سلیقه‌ای را کاملا راضی نماید. وی جی آر با تولید محصولاتی ارزان قیمت و در عین باکیفیت، توانسته جایگاه خود را در بازار اثبات نماید. یکی از محصولات وی جی آر که با توجه به ظاهر زیبا، توانسته فروش مناسبی را رقم بزند، « ماشین اصلاح خط زن VGR V-962 » است. خط زن وی جی آر VGR V-962 از بدنه استیل با طراحی سلطنتی کمک گرفته که توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب نماید.

قیمت صفر زن وی جی آر VGR V_962

وی جی آر از تیغه‌های استیل ضد زنگ در ساخت ماشین اصلاح صفر زن VGR V-962 کمک گرفته است. این تیغه‌ها کاملا ضد حساسیت هستند و عملکردی فراتر از انتظار خواهند داشت. استفاده از نمایشگر LED جهت نمایش وضعیت شارژ و کارکرد ماشین اصلاح از دیگر قابلیت‌های چشمگیر ماشین اصلاح وی جی ار است. بسته بندی ماشین اصلاح خط زن وی جی آر 962 شامل کابل شارژ، شانه‌های متفاوت، برس تمیز کننده و روغن می‌باشد که موجب افزایش سطح رضایت کاربر خواهد شد.

    

مزایا ماشین اصلاح صفر زن VGR V-962

طراحی زیبا
استفاده از نمایشگر
بدنه استیل
تیغه‌های ضد حساسیت
بسته بندی کامل
وزن کم
قیمت ایده‌آل

   

معایب ماشین اصلاح VGR V-962

عدم وجود آداپتور

   

   

10: ماشین اصلاح خط زن کیمی KM-1115

ماشین اصلاح کیمی معرف حضور همه است. کیمی با تجربه‌ای طولانی در تولید ماشین اصلاح، با نیاز کاربر کاملا آشنا است و محصولاتی باب میل آنها تولید خواهد کرد. قیمت ماشین اصلاح کیمی بسیار مناسب است و امکان خرید برای همه را میسر خواهد ساخت. « ماشین اصلاح کیمی مدل Kemei KM-1115 » از محصولات ارزان قیمت و باکیفیت کیمی است که فروش مناسبی را رقم زده است. خط زن کیمی 1115 از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم و زیبا بهره‌مند شده است که موجب خوش دست شدن ماشین اصلاح نیز شده است.

خرید ریش تراش کیمی مدل Kemei KM-1115

کیمی از تیغه استیل ضد زنگ کمک گرفته که عملکردی بسیار مناسب و قابل قبول دارد. خط زن کیمی 1115 از باتری 1200 میلی آمپر ساعت کمک گرفته که موجب شده جزو بهترین ماشین اصلاح خط زن قرار بگیرد. این باتری امکان استفاده از ماشین اصلاح را به مدت زمان بیش از 2 ساعت متوالی را رقم زده است.

   

مزایا ماشین اصلاح خط زن کیمی KM-1115

قیمت ایده‌آل
طراحی زیبا و بادوام
وزن سبک
باتری نیرومند
بسته‌بندی کامل

   

معایب خط زن کیمی Kemei KM-1115

عدم وجود نمایشگر
عدم وجود آداپتور
عدم کنترل سرعت حرکت تیغه

   

   

کیفیت ساخت ماشین اصلاح بسیار حائز اهمیت است. اما قیمت ماشین اصلاح نیز تاثیر به‌سزایی در انتخاب آن دارد. همچنین مهم‌ترین فاکتور برای خرید خط زن، قطعا رضایت سایر کاربران است. خط زن دی اس پی 7000 با حضور حدود 3 سال در بازار ایران، توانسته جایگاه بسیار مناسبی در فروش کسب نماید. بزرگترین دلیل این ماجرا، رضایت کامل کاربران از ماشین اصلاح خط زن DSP است. به‌منظور درک بهتر جایگاه هر کدام از « 10 خط زن برتر »، بهتر است به جدول زیر دقت نمایید.

   

مدل کیفیت ساخت رضایت کاربر
DSP 90286 9.9 10
KM-1949 9.8 9.9
V-062 9.8 9.9
KM-5027 9.9 9.8
HQ-282 9.8 9.8
V-056 9.7 9.7
V-937 9.7 9.7
V-290 9.6 9.7
V-962 9.6 9.5
KM-1115 9.5 9.5

   

   


(245 votes)

create Ako Mohamadi today 02/05/21

No comments yet
Sending please wait...