لپ تاپ سرفیس استوک Surface Laptop Gen 1

مرجع: Surface Laptop 1St Gen

قیمت لپ تاپ استوک Microsoft Surface Laptop 1 i5 256/8GB

پردازنده intel Core i5 7300u
پردازنده گرافیکی intel HD 620
حافظه رم 8 گیگابایت
حافظه داخلی 256 گیگابایت
نمایشگر 13.3 اینچ 2K
گرید ++A
عرضه در سال 2017

برند:

رنگ:
گارانتی:
19,450,000 تومان
بدون مالیات

تعداد:

موجود است

خرید لپ تاپ استوک سرفیس سری 1

   

شرکت مایکروسافت برای تمامی ما آشنا است و همه ما کیفیت محصولات تولیدی این ابر شرکت بین‌المللی، اطمینان کامل داریم. لپ تاپ تنها جزوی از برترین تولیدات کمپانی مایکروسافت است که هر سال به بازار عرضه می‌شود. در سال 2017 لپ تاپ سرفیس مدل Microsoft Surface Laptop 1St Gen به بازار عرضه شد. بعد از چندین سال هنوز هم این مدل مایکروسافت، عملکردی کاملا قابل قبول دارد و می‌تواند هر فردی را کاملا راضی نماید. در ادامه به بررسی قیمت لپ تاپ استوک سرفیس لپ تاپ 1 و همچنین ارزش خرید آن می‌پردازیم. با تخفیفانه همراه باشید.

  

تراشه و عملکرد لپ تاپ استوک سرفیس 1

همان‌طور که اطلاع دارید، مهم‌ترین وظیفه در هر وسیله دیجیتالی را پردازنده یا به اختصار CPU ایفا می‌کند. به هر میزان که پردازنده مدرن و با کارایی بیشتر باشد، عملکرد لپ تاپ روان‌تر، امکانات بیشتر و در نهایت رضایت بیشتری از کاربر را کسب خواهد کرد. مایکروسافت به‌عنوان غول یکه تاز دنیای دیجیتال از پردازنده intel استفاده کرده است. پردازنده اینتل Core i5 7300u نسخه‌ای است که برای « لپ تاپ سرفیس استوک » استفاده شده است. این پردازنده، انجام فعالیت‌های متفاوت را برای کاربر میسر ساخته و می‌تواند کاملا راضی کننده باشد.

لپ تاپ استوک سرفیس نسل 1 از حافظه داخلی 256 گیگابایت کمک گرفته است. این میزان از حافظه داخلی برای استفاده شخصی کاملا کافی است و می‌تواند پاسخگوی هر نوع نیازی باشد. حافظه رم لپ تاپ سرفیس استوک Surface Laptop 1 نیز برابر 8 گیگابایت است که امکان انجام چند فعالیت به‌صورت همزمان را میسر می‌سازد.

مایکروسافت از گرافیک intel HD 620 با 2 گیگابایت حافظه کمک گرفته است. این پردازنده امکان انجام فعالیت‌های گرافیکی همانند طراحی با فتوشاپ را میسر ساخته و کاربر بدون هیچ‌گونه لرزشی می تواند با فتوشاپ فعالیت‌های خود را انجام دهد. این قابلیت سبب شده، لپ تاپ سرفیس نسل 1 برای انجام فعالیت‌های روزانه، طراحی و کار با فتوشاپ نیز بسیار کارامد باشد.

قیمت لپ تاپ سرفیس استوک Surface Laptop Gen 1

   

صفحه نمایش 2K

مایکروسافت در طراحی و ساخت لپ تاپ استوک Surface Laptop 1 از نمایشگر 13.3 اینچ کمک گرفته است. این نمایشگر برای استفاده خانگی و مرور آلبوم و تماشای فیلم بسیار مناسب است و قطعا می‌تواند هر فردی را کاملا راضی نماید. این نمایشگر با رزولوشن 2K یا 2256*1504 پیکسل، تصاویری سریع و بدون لرزش را رقم زده است. این نمایشگر به وسیله محافظ گوریلا گلس 3 تقویت شده و در برابر خراش و ضربه بسیار مقاوم است.

برند مرجع
Surface Laptop 1St Gen
جدول اطلاعات مقادیر
برند لپ تاپ Microsoft
نوع پردازنده Intel
سری پردازنده Core i5
مدل پردازنده 7300u
فرکانس پردازنده 3.1 گیگاهرتز در حالت بوست
حافظه RAM 8 گیگ
نوع حافظه RAM DDR3
حافظه داخلی 256 گیگ
نوع حافظه داخلی SSD
سازنده پردازنده گرافیکی intel
مدل پردازنده گرافیکی intel HD 620
حافظه پردازنده گرافیکی 2 گیگ
اندازه صفحه نمایش 13 اینچ
وضوح صفحه نمایش 2K یا 2256*1504 پیکسل
تعداد پورت USB 2.0 1 عدد
تعداد پورت USB 3.2 1 عدد
تعداد پورت تایپ سی 1 عدد
مشخصات باتری 14 ساعت نگهداری شارژ
وزن لپتاپ 1250 گرم

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

لپ تاپ سرفیس استوک Surface Laptop Gen 1