بهترین شیور صورت

بهترین شیور صورت

10 شیور برتر برندهای VGR و Kemei و DSP

    

« ماشین اصلاح » به چند دسته تقسیم می‌شود، که کاربر با استفاده از آنها بتواند به حفظ نظافت شخصی بپردازد. اصلاح صورت موردی است که از دیرباز برای افراد بسیار مهم و حیاتی بوده و به یکی از دغدغه‌های مردان تبدیل شده است. اما با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد تجهیزات مدرن، حال شاهد عملکردی بسیار مناسب و همچنین تنوع بالا از لوازم اصلاح صورت هستیم. یکی از محصولاتی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، « شیور » است. شیور که از اعضای 4 گانه ماشین اصلاح است، قادر است ریش را به‌طور کامل و یا به اصطلاح با نمره صفر، کوتاه نماید. تفاوت شیور با بهترین ماشین اصلاح خط زن نیز همین مورد میزان اصلاح است. « قیمت ماشین اصلاح VGR » و « قیمت ماشین اصلاح کیمی » و همچنین « قیمت ماشین اصلاح دی اس پی » به نسبت سایر برندهای موجود در بازار بسیار مناسب است و همین سبب شده، کاربر تمایل بیشتری به خرید این برندها داشته باشد. در میان بهترین ماشین اصلاح شیور نیز ما سعی کردیم بهترین گزینه‌ها را در میان این برندها معرفی کنیم تا خریدی موفق و راضی کننده داشته باشید.

    

شیور چیست و معیار خرید بهترین شیور صورت چیست؟

قیمت بهترین شیور صورت

کلمه Shaver به معنی اصلاح کننده است که بیشتر به اصلاح صورت تلقی می‌شود. Shave به معنی اصلاح کامل صورت همانند استفاده از ژیلت است و به همین جهت این محصول را شیور می‌نامند، چون می‌تواند همانند ژیلت عمل نماید. ماشین اصلاح صورت شیور که به شیور موبایلی نیز شهرت دارد، از یک موتور با تیغه‌های تیز از جنس استیل تشکیل شده است. این تیغه‌ها به‌صورت صفحه‌ای طراحی شده‌اند و مو را در میان سوراخ‌های ریز تیغه و توری حبس و کوتاه می‌کنند. این نوع برش را برش فویلی می‌نامند. تکنولوژی برش فویلی امکان اصلاح، کوتاه‌ترین موها را نیز به کاربر خواهد داد و رضایت کامل کاربر را جذب خواهد کرد. هنگام استفاده از شیور باید موی صورت کم باشد و در صورتی که مو بلند باشد، شیور امکان اصلاح نخواهد داشت. البته لازم به ذکر است، اصلاح صورت به‌وسیله شیور، برای افرادی که پوست حساس دارند اصلا توصیه نمی‌شود.

   

معیارهای خرید بهترین شیور صورت

انتخاب بهترین شیور موبایلی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. قدرت موتور، نوع تیغه، ظرفیت باتری، ضد آب بودن محصول، وزن شیور و قیمت شیور صورت، مهم‌ترین عوامل در خرید و انتخاب بهترین شیور صورت است.

   

قدرت موتور

موتور موجب حرکت تیغه‌ها می‌شود و به هر میزان که قدرت موتور بیشتر باشد، سرعت حرکت تیغه بیشتر است. سرعت حرکت تیغه‌ها جزو اصلی‌ترین معیارهای خرید ماشین اصلاح شیور است. اگر سرعت حرکت تیغه‌ها پایین باشد، امکان برش مو کمتر می‌شود و موجب آسیب به پوست خواهد شد. بنابراین باید توجه ویژه به سرعت حرکت تیغه‌ها داشت.

   

نوع تیغه

تیغه شیور باید از جنس استیل ضد زنگ و یا تیتانیوم باشد تا بتواند عملکردی مفید و رضایت بخش داشته باشد. بنابراین هنگام خرید بهترین شیور صورت، توجه خاص به نوع تیغه داشته باشید.

   

ظرفیت باتری

ماشین اصلاح شارژی از منبع تغذیه با قابلیت شارژ مجدد بهره می‌گیرد. باتری باید بتواند نیازهای کاربر را برای مدت طولانی برطرف نماید و برای چندین بار استفاده، انرژی لازم را تامین نماید. حداقل میزان باتری برای بهترین شیور صورت باید 1000 میلی آمپر ساعت باشد تا بتواند رضایت کاربر را کسب نماید.

   

ضد آب بودن شیور

یکی از ویژگی‌های خاص انتخاب بهترین شیور صورت، قابلیت ضد آب بودن محصول است. شیور صورت اگر توانایی ضد آب بودن داشته باشد، امکان استفاده زیر آب را به کاربر خواهد بخشید و این امر حساسیت پوستی را به حداقل می‌رساند. همچنین امکان تمیز کردن ماشین اصلاح شیور ضد آب به‌راحتی انجام پذیر است.

   

وزن شیور

شیور موبایلی به دلیل ظاهر کوچک و خوش دست، در بیشتر سفرها همراه شما خواهد بود. بنابراین باید در انتخاب شیور سبک وزن دقت بالایی داشته باشید. شیور باید وزن کم و بسته‌بندی مناسبی داشته باشد تا در هر مکان و زمان بتواند وظیفه اصلاح را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

    

قیمت بهترین شیور صورت

یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل در خرید و انتخاب بهترین شیور صورت، قیمت ماشین اصلاح شیور است. ماشین اصلاح شیور به عوامل بالا و همچنین برند ماشین اصلاح بستگی دارد. رابطه مستقیم « قیمت ماشین اصلاح » با دارا بودن ویژگی‌های ذکر شده، موجب شده، بهترین شیور از قیمت بالا اما امکانات بی‌نظیر برخوردار باشد.

    

عنوان 10 شیور برتر برندهای VGR و Kemei و DSP

   

1: شیور صورت وی جی آر مدل VGR V-356

بهترین شیور صورت در میان محصولات رده بالای موجود در بازار با توجه به کیفیت و قیمت مشابه به هم، امری بسیار سخت است. به‌همین دلیل ما به استقبال کاربران و سطح رضایت کاربران از شیور صورت توجه ویژه داشته‌ایم. در این رده بندی ماشین اصلاح شیور V-356 بالاترین سطح رضایت را داشته و به‌همین دلیل در صدر رده‌بندی قرار می‌گیرد و در میان بهترین ماشین اصلاح VGR نیز جای خوش کرده است. ماشین اصلاح شیور صورت وی جی آر مدل VGR V-356 از بدنه بسیار مقاوم با کیفیت ساخت بی‌نظیر کمک گرفته که با ایجاد وزنی سبک، امکان استفاده طولانی مدت را فراهم خواهد ساخت.

بهترین شیور صورت

شیور موبایلی وی جی آر مدل V-356 از قابلیت ضد آب برخوردار است. دریافت گواهینامه IPX5 یکی از مزیت‌ها و قابلیت‌های غیر قابل چشم‌پوشی است که توانسته سطح رضایت کاربر را به بالاترین سطح ممکن برساند. ماشین اصلاح شیور صورت وی جی آر مدل V-356 از دو ردیف تیغه از جنس استیل ضد زنگ بهره گرفته که عملکردی بی‌نظیر را رقم می‌زند. این تیغه‌ها کاملا ضد آب هستند و کاربر به‌راحتی می‌تواند نسبت به تمیز کردن محصول اقدام نماید.

شیور صورت V-356 از باتری قدرتمند 1400 میلی آمپر ساعت بهره‌مند شده است. این باتری قدرتمند سبب می‌شود در کمترین زمان ممکن به شارژ کامل برسد و برای استفاده طولانی مدت آماده باشد. شیور وی جی آر مدل VGR V-356 امکان شارژ کامل در مدت زمان 120 دقیقه را دارد و شارژدهی به مدت 120 دقیقه را نیز فراهم می‌سازد. از این رو شیور حرفه‌ای وی جی آر مدل VGR Shaver V-356 امکان استفاده در آرایشگاه را نیز میسر خواهد ساخت.

وی جی آر از بسته‌بندی کامل و محکم برای شیور V-356 بهره گرفته است. توری اضافه، کابل شارژ، کاور نگه‌دارنده شیور و همچنین برس تمیز کننده و روغن، اجزای تشکیل دهنده بسته‌بندی شیور وی جی آر 356 هستند که تقاضا برای خرید را بسیار افزایش داده است.

   

مزایای شیور صورت VGR V-356

+ موتور نیرومند
+ تیغه استیل ضد زنگ
+ قابلیت ضد آب بودن و دریافت گواهینامه IPX5
+ باتری قدرتمند 1400 میلی آمپر ساعت
+ توری اضافه
+ طراحی زیبا و ماندگار
+ کیفیت ساخت عالی
+ استفاده از نمایشگر
+ وزن سبک

   

معایب شیور وی جی آر V-356

- عدم استفاده از خط زن در پشت محصول

   

2: شیور صورت کیمی مدل Kemei KM-2028

کیمی یکی دیگر از برندهایی است که در تولید شیور صورت فعالیت دارد. کیمی در طول دو سال گذشته چند مدل متنوع را به بازار عرضه کرده که توانسته فروش بسیار مناسب و قابل توجهی را کسب نماید. بهترین شیور صورت کیمی مدل KM-2028 است که توانسته رضایت کامل کاربران را کسب نماید. شیور Kemei KM-2028 با طراحی زیبا و کارامد و ایجاد قیمت‌هایی کاملا رقابتی توانست در مدت زمان کمی طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد.

شیور کیمی مدل KM-2028 از بدنه مقاوم و باکیفیت بهره گرفته که طول عمر بالا را رقم زده است. بدنه در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است و قطعا می‌تواند کاربر را از کیفیت ساخت، شگفت زده کند. کیمی 2028 در دو رنگ استیل و طلایی عرضه می‌شود و می‌تواند تمام سلایق را راضی نماید. کیمی از تیغه تمام استیل و ضد آب استفاده کرده که بیشترین مقاومت و طول عمر مفید را به ارمغان می‌آورد.

قیمت بهترین شیور صورت کیمی مدل Kemei KM-2028

شیور سر و صورت کیمی مدل Kemei KM-2028 از توری استیل نیز بهره‌مند شده است. توری استیل بیشترین مقاومت را داشته و می‌تواند طول عمر بالایی را رقم بزند. در بسته‌بندی شیور کیمی KM-2028 یک توری اضافه نیز تعبیه شده تا کاربر با خیال آسوده از این محصول بی‌نظیر استفاده نماید. دور موتور شیور سر و صورت کیمی مدل Kemei KM-2028 در بالاترین حالت به 7500 دور در دقیقه می‌رسد که نوید برشی نرم و بی‌نقص را خواهد داد.

ماشین اصلاح شیور کیمی 2028 از باتری 1400 میلی آمپر ساعت کمک گرفته است. این باتری حجیم امکان استفاده طولانی مدت را میسر کرده و در مدت زمان 2 ساعت به شارژ کامل می‌رسد و می‌تواند برای 120 دقیقه فعالیت بی‌وقفه آماده باشد. یکی از مواردی که در خرید شیور بسیار حساس است، بسته‌بندی محصول است. کیمی از بسته بندی بسیار مناسب کمک گرفته و حتی از یک کیف بسیار باکیفیت و شیک برای حمل و نقل آسان بهره گرفته است.

   

مزایای شیور صورت Kemei KM-2028

+ کیفیت ساخت بی‌نظیر
+ تیغه تیتانیوم
+ موتور نیرومند و دور موتور بالا
+ باتری قدرتمند
+ قابلیت ضد آب
+ مجهز به نمایشگر
+ طراحی زیبا و ماندگار

   

معایب شیور کیمی مدل KM-2028

- عرضه محدود

    

3: شیور وی جی آر مدل VGR V-338

« قیمت ماشین اصلاح VGR » بسیار مناسب است و در مقابل تنوع بسیار بالایی هم دارد. تنوع بالا سبب شده، کاربر با هر نوع نیازی، بهترین گزینه را در میان محصولات وی جی آر تهیه نماید. یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر و بسیار پرکاربرد، که توانسته طرفداران زیادی را نیز به خود جذب نماید، شیور حرفه‌ای VGR V-338 است. شیور اصلاح سر و صورت VGR V-338 با ظاهر بسیار زیبا و کارامد، کیفیت ساخت و عملکرد بی‌نظیر، جایگاه خود را در لیست بهترین شیور صورت محکم کرده است.

وی جی آر از بدنه مقاوم در برابر ضربه با رنگ طلایی، در ساختار VGR V-338 کمک گرفته است. وی جی آر از دو ردیف تیغه استیل ضد زنگ بهره گرفته است که در بالاترین سطح از تکنولوژی و کیفیت قرار دارند. این تیغه‌ها برشی نرم و بی‌نقص را ایجاد می‌کنند که می‌توانند برای پوست‌های حساس بهترین گزینه خرید باشند. شیور سر و صورت VGR V-338 با وزن کم خود توانسته زمینه‌ای مناسب را برای استفاده حرفه‌ای در آرایشگاه نیز فراهم سازد.

قیمت شیور صورت وی جی آر مدل VGR V-338

شیور وی جی آر V-338، از باتری قدرتمند 1400 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری قدرتمند امکان استفاده مداوم برای 120 دقیقه را میسر می‌سازد و بنابراین برای استفاده در آرایشگاه نیز می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف نماید. وی جی آر از نمایشگر برای نمایش دادن وضعیت باتری کمک گرفته که می‌تواند در افزایش طول عمر ماشین اصلاح بسیار مفید باشد.

شیور VGR مدل V-338 از قابلیت ضد آب بودن بهره گرفته است. این فناوری به شما امکان می‌دهد تا در زیر دوش آب و یا حتی با کف اصلاح نیز، موی صورت خود را کوتاه نمایید. همچنین در تمیز نگه داشتن شیور نیز بسیار موثر است.

   

مزایای شیور صورت وی جی آر V-338

+ بدنه مقاوم و سبک
+ تیغه استیل ضد زنگ
+ توری استیل با مقاومت بسیار بالا
+ قابلیت ضد آب
+ تیغه قدرتمند با برش درجه یک
+ باتری قدرتمند
+ استفاده از نمایشگر
+ کیفیت ساخت عالی

   

معایب شیور VGR V-338

- عرضه محدود

    

4: ماشین اصلاح شیور VGR V-357

یکی دیگر از بهترین محصولات وی جی آر که کیفیتی فراتر از انتظار دارد، شیور حرفه‌ای VGR V-357 است. همانطور که اعلام شد، قیمت ماشین اصلاح وی جی آر در مقایسه با سایر برندها مناسب‌تر است، و در عوض کیفیتی مثال زدنی دارد. وی جی آر از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم با وزن سبک و در رنگ‌بندی زیبا در ساختار V-357 بهره گرفته که تقاضا را برای خرید این محصول افزایش داده است.

وی جی آر از گواهینامه IPX6 بهره گرفته که نوید ضد آب بودن شیور را به کاربر می‌دهد. بنابراین کاربر می‌تواند به‌راحتی هر چه تمام‌تر نسبت به اصلاح صورت زیر آب و حتی تمیز کردن شیور با آب، اقدام کند و شاهد طول عمر بالا و کیفیت بی‌نظیر شیور وی جی آر مدل V-357 باشد. یکی از مواردی که موجب محبوبیت بیشتر شیور VGR V-357 شده است، ظرفیت باتری شیور است که با 1400 میلی آمپر ساعت، قطعا می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما عزیزان برای مدت طولانی باشد.

قیمت شیور ضد آب وی جی آر مدل VGR V-357

شیور موبایلی وی جی آر V-357 از تیغه‌های تیتانیوم ضد حساسیت کمک گرفته است. این تیغه‌ها عملکردی بسیار مناسب دارند و با توان چرخش 8000 دور در دقیقه، ریزترین موهای صورت را برش می‌دهند. وی جی آر از توری استیل کمک گرفته که طول عمر بالایی را رقم می‌زند.

    

مزایای شیور موبایلی VGR V-357

+ دور موتور 8000 دور در دقیقه
+ باتری قدرتمند 1400 میلی آمپر ساعت
+ گواهینامه IPX6
+ کیفیت ساخت بی‌نظیر و فراتر از انتظار
+ استفاده از نمایشگر
+ بدنه سبک و مقاوم
+ استفاده سری خط زن در پشت شیور

   

معایب شیور وی جی آر V-357

- کمبود قطعات

   

5: شیور سر و صورت دی اس پی DSP 60111

دی اس پی جزو برندهایی است که در ایران به تازگی معروف شده و استقبال زیادی از این برند شده است. قیمت ماشین اصلاح دی اس پی در مقایسه با سایر برندها مناسب‌تر است و در عین حال کیفیت و عملکردی بسیار مناسب و هم‌تراز با رقبا به نمایش می‌گذارد. « خط زن دی اس پی 7000 » یکی از شاهکارهای برند DSP است که کمتر کسی است که با این محصول آشنا نباشد. حال با بررسی یکی از بهترین شیورهای حال حاضر بازار یعنی مدل DSP Shaver 60111 در خدمت شما هستیم.

شیور دی اس پی 60111 از موتور نیرومندی برخوردار است که امکان بیشترین بازدهی را خواهد داشت. این موتور امکان سرعت 7000 دور در دقیقه را برای تیغه‌ها میسر می‌سازد که امکان برش مو به‌صورت کاملا یکدست و بی‌نقص را فراهم می‌سازد. جنس تیغه و توری از استیل ضد زنگ است تا شیور سر و صورت دی اس پی مدل DSP 60111 بیشترین طول عمر را داشته باشد.

10 شیور برتر در برندهای VGR و Kemei و DSP

ماشین اصلاح شیور دی اس پی 60111 از باتری قدرتمند بهره برده که امکان استفاده در آرایشگاه را نیز میسر می سازد. این باتری نیرومند می‌تواند برای مدت 120 دقیقه انرژی لازم برای فعالیت را تأمین کند که می‌تواند کاربر را کاملا راضی نماید. استفاده از خط زن پشت شیور یکی دیگر از مواردی است که موجب استقبال بسیار زیاد از این شیور شده است.

   

مزایای شیور موبایلی DSP 60111

+ موتور نیرومند
+ سرعت تیغه 7000 دور در دقیقه
+ باتری با ظرفیت بالا
+ کیفیت ساخت بی‌نظیر
+ استفاده از خط زن در پشت محصول
+ قیمت مناسب
+ وزن سبک

   

معایب شیور سر و صورت دی اس پی 60111

- عدم قابلیت ضد آب

    

6: شیور وی جی آر مدل VGR V-335

وی جی آر باز هم با تولید محصولات باکیفیت، در صدر بهترین ماشین اصلاح قرار گرفته است. شیور حرفه‌ای VGR V-335 از ظاهر بسیار زیبا و کارامد، به طرح سلطنتی بهره گرفته است که این محصول را از سایر محصولات متمایز می‌کند. علاوه بر ظاهر بسیار زیبا، کارایی و کیفیت ساخت شیور صورت وی جی آر مدل V-335 یکی دیگر از مواردی است که موجب محبوبیت روز افزون این شیور بی‌نظیر می‌شود.

اولین موردی که در ساختار شیور وی جی آر به چشم می‌خورد، استفاده از تیغه و لاین برش سه‌تایی است. وی جی آر برخلاف تمام مدل‌های موجود در بازار از سه تیغه استیل ضد زنگ بهره گرفته و همین امر موجب کاهش مدت زمان اصلاح شده و کاربر به بالاترین سطح رضایت دست خواهد یافت.

قیمت جدیدترین شیور صورت وی جی آر مدل VGR V-335

شیور حرفه‌ای وی جی آر مدل VGR V-335 از قابلیت ضد آب بهره گرفته است. اخذ گواهینامه IPX6 نشان‌دهنده این اعتبار است و کاربر را از ضد آب بودن شیور VGR V-335 کاملا مطمئن می‌سازد. یکی دیگر از مواردی که سبب شده شیور وی جی آر 335 محبوب شود استفاده از نمایشگر میزان شارژ است که میزان شارژ و زمان روغن کاری را به شما نمایش خواهد داد. باتری 700 میلی آمپر نسخه‌ای است که برای شیور VGR V-335 به‌کار گرفته شده که در مقایسه با سایر رقبا ظرفیت پایین‌تری دارد. این باتری در مدت زمان 150 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد و 80 دقیقه بازدهی خواهد داشت.

   

مزایای شیور سر و صورت VGR V-335

+ کیفیت ساخت بی‌نظیر
+ موتور نیرومند
+ سه ردیف تیغه
+ اخذ گواهینامه IPX7 با قابلیت مقاوم بودن در برابر آب
+ طراحی زیبا و ارگونومیک
+ استفاده از نمایشگر
+ تکنولوژی ساخت نوین

   

معایب شیور وی جی آر مدل V-335

- باتری ضعیف در برابر رقبا

    

7: شیور سر و صورت کیمی مدل KM-2027

قیمت ماشین اصلاح کیمی و « بهترین ماشین اصلاح کیمی » قبلا مورد بررسی قرار داده‌ایم. امروز در میان بهترین شیور صورت نیز نام برند کیمی خودنمایی می‌کند و با چندین نماینده به یکی از گزینه‌های خرید تبدیل شده است. شیور کیمی مدل KM-2027 دومین شیور بی‌نظیر کیمی است که با کیفیت ساخت بی‌نظیر خود، توانسته فروش قابل قبولی را تجربه نماید.

کیمی در ساخت شیور 2027 از بدنه پلاستیکی بسیار محکم و خوش دست بهره گرفته است. این بدنه علاوه بر کاهش وزن محصول، سبب شده شیور در دست لغزش نداشته باشد و کاربر بهترین عملکرد را تجربه نماید. طراحی زیبا و عامه پسند از دیگر قابلیت‌های چشمگیر شیور صورت کیمی است که قطعا توانسته فروش قابل ملاحظه‌ای را رقم بزند. کیمی از تیغه‌های استیل ضد زنگ بهره گرفته که علاوه بر طول عمر بالا، عملکرد برش را به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد.

شیور کیمی 2027 از باتری قدرتمند 1400 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری قدرتمند امکان استفاده از به مدت 120 دقیقه را میسر می‌سازد. قدرت موتور بالا و سرعت چرخش 7500 دور در دقیقه، کوتاه‌ترین موها را نیز با بیشترین دقت کوتاه خواهد کرد. همین امر سبب شده عملکرد شیور کیمی مدل Kemei KM-2027 کاملا رضایت بخش باشد.

خرید بهترین شیور صورت کیمی مدل KM-2027

شیور کیمی مدل KM-2027 متاسفانه از قابلیت ضد آب بهره نبرده و مقاوم نیست. اما بسته‌بندی تکمیل و استفاده از کیف زیبا و جادار، موجب شده این مورد نادیده گرفته شود. در بسته‌بندی این محصول توری اضافه نیز تعبیه شده تا کاربر با خیال راحت چندین سال از این محصول بهره بگیرد.

   

مزایای شیور صورت KM-2027

+ بدنه بسیار باکیفیت و بادوام
+ تیغه استیل ضد زنگ
+ موتور نیرومند با سرعت 7500 دور در دقیقه
+ کیفیت ساخت بی‌نظیر
+ استفاده از نمایشگر
+ بسته‌بندی عالی و بی‌نقص
+ تکنولوژی نوین

    

معایب شیور Kemei KM-2027

- عدم قابلیت ضد آب

    

8: شیور موبایلی وی جی آر مدل V-332

نماینده‌ای دیگر در لیست بهترین شیور صورت که در میان 10 شیور برتر برند VGR و Kemei و DSP نیز قرار می‌گیرد، شیور وی جی آر V-332 است. شیور صورت وی جی آر V-332 معروف‌ترین مدل شیور VGR است که فروش قابل ملاحظه‌ای را داشته و کیفیت مناسب آن موجب استقبال بی‌نظیر از این شیور شده است. « قیمت شیور موبایلی VGR V-332 » نیز به نسبت رقبا مناسب است و موجب محبوبیت روزافزون آن گشته است.

وی جی آر از تیغه‌های استیل ضد زنگ بهره گرفته که برشی بسیار نرم و بی‌نظیر را رقم می‌زنند. این تیغه‌ها عملکردی بسیار مناسب دارند و می‌توانند کیفیتی فراتر از انتظار را رقم بزنند. جنس توری نیز از جنس استیل ضد زنگ است و طول عمر بالایی را رقم خواهد زد.

خرید بهتری شیور صورت VGR مدل V-332

شیور وی جی آر مدل VGR V-332 از موتور قدرتمند بهره گرفته است. شیور VGR V-332 امکان ایجاد سرعت چرخش تیغه‌ها را تا 7500 دور در دقیقه میسر می‌سازد. این میزان از قدرت، امکان اصلاح بی‌نقص را فراهم خواهد ساخت و برای پوست‌های حساس نیز، عملکردی مناسب خواهد داشت. باتری شیور وی جی آر V-332 امکان شارژ کامل در 2 ساعت را فراهم ساخته و می‌توان به‌صورت مداوم به‌مدت 45 دقیقه از این شیور استفاده کرد.

   

مزایای شیور موبایلی VGR V-332

+ موتور نیرومند
+ سرعت 7500 دور در دقیقه تیغه‌ها
+ تیغه و توری از جنس استیل ضد زنگ
+ بدنه سبک و مقاوم
+ کیفیت ساخت بی‌نظیر
+ قیمت ایده‌آل

   

معایب شیور وی جی آر V-332

- باتری ضعیف به نسبت رقبا
- عدم قابلیت ضد آب

    

9: شیور دی اس پی 60088

دی اس پی در تولید ماشین اصلاح بسیار عالی و بی‌نقص عمل کرده و محصولاتی به مراتب باکیفیت‌تر از رقبا تولید نموده است. حال دی اس پی با تولید شیور بسیار باکیفیت و فراتر از انتظار، توانایی‌های خود را به رقیبان نشان می‌دهد. یکی از محبوب‌ترین محصولات دی اس پی، شیور مدل DSP 60088 است که با قیمتی مناسب و مقرون به‌صرفه، توانسته فروش قابل قبولی را رقم بزند.

شیور دی اس پی 60088 از جمله محصولاتی است که در آینده از این ماشین اصلاح بیشتر خواهیم شنید. شیور DSP 60088 با وجود کمتر از یک سال حضور در بازار، توانسته فروش بسیار بالایی را تجربه کند و رضایت کامل کاربر را جذب نماید و در لیست بهترین شیور صورت، جای خوش کند. شیور DSP 60088 از بدنه سبک و مقاوم بهره گرفته که می‌تواند بیشترین کارایی و کیفیت را به نمایش بگذارد. شیور دی اس پی از دو تیغه قدرتمند و توری استیل بهره گرفته که عملکرد اصلاح مو را به بهترین شیوه ممکن به اتمام می‌رسانند.

قیمت بهترین شیور سر و صورت

استفاده از تیغه خط زن در پست شیور دی اس پی 60088 یکی از قابلیت‌هایی است که نمی‌توان آن‌را نادیده گرفت. همچنین نمایشگر وضعیت شیور نیز از دیگر قابلیت‌های عالی شیور دی اس پی است که کاربر را برای خرید ترغیب می‌کند. اما از مهم‌ترین قابلیت‌های این شیور حرفه‌ای استفاده از دور موتور 7000RPM است که به کاربر امکان می‌دهد اصلاحی نرم و بدون کشیدن مو را تجربه نماید. باتری شیور DSP 60088 نیز از ظرفیت بالایی برخوردار است و با یکبار شارژ کامل، می‌توان به‌مدت 120 دقیقه از این ماشین اصلاح بهره گرفت.

   

مزایای شیور صورت DSP 60088

+ موتور قدرتمند با دور موتور 7000RPM
+ کیفیت ساخت عالی
+ استفاده از تیغه خط زن در پشت محصول
+ استفاده از نمایشگر
+ تیغه استیل با توانایی برش نرم و یکدست
+ باتری با ظرفیت بالا

   

معایب شیور سر و صورت دی اس پی 60088

- مقاوم نبودن در برابر نفوذ آب

    

10: شیور ارزان قیمت وی جی آر مدل V-331

یکی دیگر از شیورهای باکیفیت و عالی برند وی جی آر مدل V-331 است که با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شود. « بهترین ماشین اصلاح وی جی آر » تنوع بسیار بالایی دارد و محصولات ارزان قیمت و باکیفیت در میان آنها مشاهده خواهد شد. یکی از محصولات ارزان قیمت و بسیار باکیفیت که موجب فروش غیر قابل تصور شده است، شیور VGR V-331 است.

شیور وی جی آر V-331 از موتوری نیرومند بهره گرفته که اصلاح کامل صورت را در کمترین زمان ممکن میسر می‌سازد. « شیور وی جی آر مدل VGR V-331 » از باتری با توان بالا بهره گرفته که برای استفاده شخصی بسیار مناسب و کارامد خواهد بود.

مهم‌ترین قابلیت شیور VGR V-331 دریافت گواهینامه IPX4 جهت مقاومت در برابر آب است. این فناوری در اصلاحی کامل و بی‌نقص، کمک شایانی به کاربر خواهد کرد و می‌تواند کاربر را به خرید ترغیب نماید. تیغه‌های استیل ضد زنگ و توری استیل از دیگر مزایای شیور قیمت مناسب وی جی آر مدل V-331 است.

ارزانترین شیور سر و صورت وی جی آر مدل VGR V-331

یکی دیگر از محصولاتی که با قیمت بسیار مناسب و ایده‌آل توانسته فروش بی‌نظیر را رقم بزند، « شیور صورت وی جی آر V-353 » است. شیور وی جی آر V-353 ارزانترین محصول وی جی آر است که می‌تواند رضایت کاربر را کسب نماید. طراحی بسیار سبک و باتری کاربردی می‌تواند در سفر همراه شما باشد و بازدهی بالاتر از انتظار داشته باشد.

   

مزایای شیور موبایلی وی جی آر V-331

+ قابلیت ضد آب
+ کیفیت ساخت قابل قبول
+ عملکرد عالی
+ تیغه استیل
+ قیمت ایده‌آل

   

معایب شیور VGR V-331

- سرعت چرخش کم تیغه‌ها

قیمت بهترین شیور صورت

   

مدل رضایت کاربر قیمت
VGR V-356 9.9 1.161.000
Kemei KM-2028 9.9 970.000
VGR V-338 9.8 1.118.000
VGR V-357 9.8 709.000
DSP 60111 9.7 974.000
VGR V-335 9.6 990.000
Kemei KM-2027 9.5 772.000
VGR V-332 9.4 643.000
DSP 60088 9.3 692.000
VGR V-331 9.2 334.000
VGR V-353 9 294.000

   

کلام آخر:

ماشین اصلاح به‌طور کلی به 4 دسته حجم زن، خط زن، شیور و ریشتراش تقسیم می‌شود. در این مقاله ما طرز کار شیور را مورد بررسی قررا داده‌ایم و « بهترین شیور صورت » را معرفی کرده‌ایم. شیور برای موهای کوتاه طراحی شده و امکان شیو کردن کامل صورت و یا صفر کردن ریش را به‌طور کامل دارد. در این میان محصولاتی قرار دارند که می‌توانند در زیر جریان آب و حتی کف ریش نیز، عملکردی بی‌نظیر را از خود به نمایش بگذارند. 10 شیور برتر در برندهای VGR و Kemei و DSP را در این مقاله جای داده‌ایم و نقاط قوت و ضعف این مدل‌ها را بازگو کردیم تا شما بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در فروشگاه تخفیفانه بهترین ماشین اصلاح و تازه‌های دنیای دیجیتال را مشاهده نموده و با کمترین هزینه نسبت به خرید اقدام نمایید.


(32 votes)

create Ako Mohamadi today 02/10/18

comment_bank
یاسین
1402-11-04

format_quote توضیحات عالی و جامع دستتون درد نکنه format_quote

Sending please wait...