جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024

جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024

بهترین ماشین اصلاح های VGR در سال 2024

   

« قیمت ماشین اصلاح وی جی ار » به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه است. همچنین تنوع ماشین اصلاح VGR نیز بسیار زیاد است و تمام نیازها و سلیقه های متفاوت را در بر خواهد گرفت. بنابراین میل به خرید ماشین اصلاح VGR بالا است و طرفداران بسیار زیادی دارد. کمتر آرایشگری وجود دارد که با محصولات VGR آشنا نباشد و با محصولات این برند کار نکرده باشد. « بهترین ماشین اصلاح وی جی آر » در سال‌های گذشته را مورد بررسی قرار داده‌ایم. وی جی آر در اواخر سال 2023 چندین ماشین اصلاح جدید را روانه بازار کرد که بهترین ماشین اصلاح حجم زن VGR و « بهترین ماشین اصلاح خط زن وی جی آر » را تحت تاثیر قرار داد. اما امروز قصد داریم « جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح های وی جی آر در سال 2024 » را معرفی کنیم تا کاربران با توجه به نیاز خود بهترین ماشین اصلاح را انتخاب نمایند. با تخفیفانه همراه باشید.

   

جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024

حتما می‌دانید که ماشین اصلاح به 4 دسته متفاوت تقسیم می‌شود. وی جی آر نیز در تولید هر 4 نوع ماشین اصلاح فعالیت دارد. اما پرفروش‌ترین و متنوع‌ترین بخش‌ها مربوط به حجم زن و خط زن است که در این مقاله تنها به بررسی این موارد بسنده می‌کنیم و چند مورد بارز از دیگر محصولات را نیز به اختصار نام خواهیم برد. با ما همراه باشید.

   

- جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 ( حجم زن )

   

1: ماشین اصلاح خارق العاده وی جی آر مدل VGR V-001

بدانید که وی جی آر بی جهت اسم این ماشین اصلاح را انتخاب نکرده است. « ماشین اصلاح وی جی آر V-001 » بدون شک بهترین و بی‌نظیر است و عنوان بهترین ماشین اصلاح سال 2024، واقعا لایق این ماشین اصلاح است. ماشین اصلاح VGR V-001 تمام دانش و فناوری روز دنیا و همچنین برند وی جی آر را در خود جای داده است و همانند مرواریدی درخشان، خودنمایی می‌کند. از مزایای ماشین اصلاح وی جی آر V-001 به سرعت 9000RPM تیغه‌ها و باتری 4600 میلی آمپر ساعت اشاره می‌کنیم تا بدانید با چه اعجوبه‌ای طرف هستید.

جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024

وی جی آر در ساخت ماشین اصلاح وی جی آر V-001 از بدنه بسیار زیبا با رنگ‌های جذاب و مات کمک گرفته است. این بدنه در برابر خط و خراش و ضربه بسیار مقاوم است و می‌تواند کاربر را از طول عمر بالای خود مطمئن سازد. زمانی که « ماشین اصلاح حجم زن وی جی آر مدل VGR V-001 » را در دست می‌گیرید از کیفیت ساخت بی‌نظیر آن غافلگیر خواهید شد و لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد.

ماشین اصلاح وی جی آر 001 از بدنه کشیده اما خوش دست بهره گرفته که به خوبی در دست جای خوش می‌کند. ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V-001 از نمایشگر با کیفیتی فراتر از انتظار کمک گرفته که وضعیت دستگاه را به نمایش می‌گذارد. اما جذاب‌ترین بخش ماشین اصلاح وی جی آر V-001 قابلیت تنظیم سرعت ماشین اصلاح که از طریق ولوم به کار رفته در حاشیه نمایشگر امکان پذیر است.

عنوان « جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 »، بدون شک به ماشین اصلاح VGR V-001، به دلیل عملکرد بی‌نظیر آن و کیفیت ساخت خارق العاده آن تعلق می‌گیرد. کلید خاموش و روشن کردن ماشین اصلاح بر روی بدنه، روبروی کاربر تعبیه شده است که دسترسی را بسیار آسان کرده است. بالاتر از کلید خاموش و روشن کردن ماشین اصلاح، کلید چراغ LED جای گرفته که با فشار دادن آن LED تعبیه شده در کنار تیغه‌ها روشن می‌شود. این امر موجب شده کاربر کوچکترین موها را نیز تشخیص داده و نسبت به اصلاح آن اقدام نماید. اهرم تنظیم درجه نیز به شکل بسیار زیبا طراحی شده و کارایی ماشین اصلاح را به بی‌نهایت می‌رساند.

حجم زن VGR V-001 از لحاظ فنی نیز حرفی برای رقبا باقی نگذاشته است. وی جی آر از موتور بسیار قدرتمند و مدرن بهره گرفته که می‌تواند در هر چالشی سربلند باشد. این موتور امکان ایجاد سرعت 7000 دور در دقیقه تا 9000 دور در دقیقه را میسر می‌سازد. در این شرایط اصلاح بسیار نرم و راحت صورت می‌گیرد و به هیچ عنوان، کشیدن مو و آسیب به پوست را نمی‌توان در ماشین اصلاح VGR V-001 مشاهده کرد. این توان بالا نیازمند یک باتری غول پیکر است که وی جی آر را وادار به استفاده از باتری 4600 میلی آمپر ساعت کرده است. این باتری در مدت زمان 5 ساعت به شارژ کامل می‌رسد و امکان استفاده مداوم برای مدت زمان باور نکردنی 260 دقیقه را میسر می سازد.

بهترین ماشین اصلاح های VGR در سال 2024

یکی دیگر از مواردی که موجب تمایز در میان ماشین اصلاح وی جی آر V-001 با سایر مدل‌ها می‌شود، طریقه بسته بندی و لوازم جانبی آن است. وی جی آر از بسته بندی بسیار شیک و نایاب بهره گرفته که زیبایی ماشین اصلاح VGR V-001 را به اوج رسانده است. 10 شانه متفاوت با 10 شماره گوناگون، فرچه تمیز کننده کارامد، روغن با حجم بالا و امکان استفاده برای طولانی مدت، استند شارژ، کابل و آداپتور شارژ، لوازم جانبی ماشین اصلاح VGR V-001 را تشکیل می‌دهند تا کاربر کاملا از سایر لوازم بی نیاز باشد.

    

2: ماشین اصلاح حجم زن وی جی آر V-003

وی جی آر در تولید ماشین اصلاح با ظاهر زیبا و کارامد بسیار موفق ظاهر شده است. « ماشین اصلاح VGR V-003 » یکی از محصولات مدرن و در مقابل با کیفیت از شرکت وی جی آر که با حضور در بازار توانست فروش بسیار بالایی را تجربه نماید. ماشین اصلاح حجم زن VGR V-003 نیز از ظاهری کاملا متفاوت با سایر ماشین اصلاح ها و با رنگ جذاب و زیبا، روانه بازار شده و توانسته از لحاظ ظاهری طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

ماشین اصلاح VGR V-003 برای اصلاح موی سر، فید و سایه زنی طراحی شده و بنابراین در دسته حجم زن‌ها قرار می‌گیرد. ماشین اصلاح حجم زن وی جی آر V-003 از بدنه بسیار مقاوم بهره گرفته که طول عمر بالایی را رقم می‌زند و با وزن سبک خود به کاربر امکان می‌دهد، مدت زمان زیادی را از ماشین اصلاح استفاده نماید. ماشین اصلاح VGR V-003 از اهرم تنظیم درجه بهره‌مند شده که امکان فید و سایه را فراهم می‌سازد.

جدیدترین ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V--003

« حجم زن وی جی آر مدل VGR V-003 » از تیغه سرامیک کمک گرفته است. این تیغه کاملا ضد حساسیت است و اصلاحی نرم و روان را فراهم می‌سازد. موتور نیرومند تکمیل کننده، کیفیت و کارایی ماشین اصلاح وی جی آر V-003 است که موجب ایجاد سرعت حرکت 9000 دور در دقیقه می‌شود. سرعت حرکت 9000RPM سبب شده ماشین اصلاح حرکتی بی‌نقص، بدون کشیدن مو و آسیب به پوست را فراهم کند تا رضایت کامل کاربر را داشته باشد.

ماشین اصلاح VGR Hair Clipper V-003 از باتری با ظرفیت بالا بهره گرفته که می‌تواند نیازهای کاربر را تامین نماید. این باتری از باتری 2500 میلی آمپر ساعت کمک گرفته که انرژی لازم برای 250 دقیقه استفاده را میسر می‌سازد. لازم به ذکر است که این باتری در مدت زمان 3 ساعت به شارژ کامل می‌رسد.

    

3: ماشین اصلاح حجم زن VGR V-005

یکی دیگر از شاهکارهای مدرن وی جی آر، ماشین اصلاح حجم زن V-005 است. طراحی زیبا و جذاب ماشین اصلاح 005 سبب شده به محض ورود به بازار ایران، فروش بسیار بالایی داشته باشد و کاربران زیادی را به خود علاقه‌مند سازد. کیفیت ساخت عالی، قیمت مناسب و بازدهی مثبت از عوامل بسیار مهم در موفقیت ماشین اصلاح V-005 بوده است و سبب شده میزان تقاضا برای ماشین اصلاح VGR V-005 بسیار بالا باشد.

وی جی آر از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم در ساختار ماشین اصلاح V-005 بهره برده است. این امر سبب شده وزن ماشین اصلاح سبک باشد و به خوبی در دست قرار بگیرد. استفاده از نمایشگر بزرگ که میزان شارژ، سرعت چرخش تیغه‌ها و زمان روغن کاری را نمایش می‌دهد، موجب افزایش جذابیت ماشین اصلاح شده است. بالاتر از نمایشگر کلیدهای تنظیم سرعت و خاموش و روشن کردن ماشین اصلاح V-005، جای گرفته‌اند. اهرم تنظیم درجه نیز با کیفیت ساخت بسیار مناسب در گوشه ماشین اصلاح جای خوش کرده است.

بهترین ماشین اصلاح VGR در سال 2024

« ماشین اصلاح حجم زن وی جی آر مدل VGR V-005 » از تیغه‌های سرامیک بهره‌مند شده است. همان‌طور که قبلا نیز اعلام شده است، تیغه سرامیک عملکردی بسیار مناسب دارد و برشی عالی و فراتر از انتظار را رقم خواهد زد. موتور قدرتمند ماشین اصلاح وی جی آر V-005 امکان ایجاد سرعت حرکت 7000 دور در دقیقه را فراهم ساخته است. 7000 دور در دقیقه نوید برشی نرم و بی‌نقص را فراهم خواهد و هم برای استفاده شخصی و هم استفاده در آرایشگاه، کاملا مناسب خواهد بود.

باتری ماشین اصلاح VGR V-005 برابر 2600 میلی آمپر ساعت است. این باتری امکان استفاده مداوم برای مدت زمان 250 دقیقه را میسر می‌سازد و در کمتر از 210 دقیقه به شارژ کامل خواهد رسید. ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-005 از لحاظ ظاهری با خط زن مدرن و جدید VGR V-901 کاملا مشابه است و افرادی که تمایل به خرید ماشین اصلاح ست دارند، می‌توانند با این دو ماشین اصلاح به بهترین ست ماشین اصلاح دست یابند.

   

4: ماشین اصلاح کلیپر VGR V-006

وی جی آر در اواخر سال 2023 از محصولی جدید و بسیار زیبا رونمایی کرد و عرضه آن را به سال 2024 موکول نمود. این ماشین اصلاح جذاب و البته بسیار باکیفیت با کد V-006 به بازار عرضه شد. ماشین اصلاح حجم زن VGR V-006 با بدنه بسیار مقاوم و با طراحی مدرن نسبت به مدل های قدیمی، وارد بازار شد و همان‌طور که پیش بینی می‌شد، فروش قابل ملاحظه‌ای را تجربه نمود. این ماشین اصلاح فوق العاده با کیفیتی فراتر از انتظار و با طراحی یکسان با خط زن جدید V-931 توانسته‌اند طرفداران زیادی را کسب نمایند.

وی جی آر از طراحی مشابه به VGR V-005 کمک گرفته است. اما از لحاظ رنگ بندی با یکدیگر متفاوت هستند. وی جی آر طرح های هندسی روی بدنه را حذف کرده و با رنگ بندی طلایی و نقره ای ماشین اصلاح حجم زن VGR V-006 را روانه بازار نموده است. وجود نمایشگر با کیفیت و همچنین کلیدهای کارامد، علاوه بر زیبایی محصول، موجب افزایش کارایی و کیفیت ماشین اصلاح VGR V-006 شده است.

قیمت بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024

وی جی آر از تیغه سرامیک در ساخت ماشین اصلاح V-006 بهره گرفته است. این تیغه بیشترین طول عمر و همچنین بالاترین بازدهی مثبت را ایجاد خواهد و چه برای استفاده شخصی و چه استفاده در پیرایشگاه، گزینه بسیار مناسبی است. جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 مدل VGR V-006 از سرعت حرکت تیغه 7000 دور در دقیقه بهره گرفته است که امکان برشی نرم و بی نقص را فراه می سازد.

وی جی آر به منظور افزایش بازدهی ماشین اصلاح VGR V-006 از باتری 2600 میلی آمپر ساعت کمک گرفته است. این باتری امکان استفاده مداوم برای مدت زمان 250 دقیقه را میسر می سازد تا حتی در آرایشگاه نیز بتوان بیشترین بازدهی را از ماشین اصلاح تجربه کرد.

    

5: حجم زن وی جی آر مدل VGR V-269

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-269 از لحاظ ظاهری بسیار شبیه ماشین اصلاح VGR V-653 است و با بروزرسانی هایی در ساختار و موتور به بازار عرضه شده است. وی جی آر در ساختار ماشین اصلاح V-269 از بدنه بسیار مقاوم به رنگ مشکی کمک گرفته که با وزن کم خود، استفاده طولانی مدت را لذت بخش کرده است. وی جی آر از نمایشگر بهره نگرفته و این شاید تنها عیب ماشین اصلاح VGR V-269 باشد.

وی جی آر از موتور نیرومند با توان حرکت 9000 دور در دقیقه کمک گرفته است. سرعت 9000 دور در دقیقه امکان برش نرم و بدون عارضه را فراهم خواهد ساخت. تیغه‌های ماشین اصلاح V-269 با توجه به سرعت حرکت بالا در هیچ نوع بافت مویی گیر نخواهد کرد و می‌تواند رضایت صد درصدی را فراهم سازد. ماشین اصلاح حجم زن VGR V-269 از تیغه استیل ضد زنگ با روکش DLC بهره گرفته که در نوع خود بالاترین تکنولوژی ساخت تیغه استیل به شمار می‌رود.

قیمت ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V-269

وی جی آر از باتری 2500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته که امکان شارژ کامل در 3 ساعت را میسر ساخته است. کاربر قادر است برای مدت 150 دقیقه از ماشین اصلاح به طور مداوم بهره بگیرد و بهترین بازدهی مثبت را مشاهده نماید.

   

6: حجم زن VGR V-051

یکی دیگر از محصولاتی که در لیست جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 قرار می‌گیرد، ماشین اصلاح حجم زن V-051 است. ماشین اصلاح VGR V-051 با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به بازار عرضه شده و همین امر سبب شده، کاربران زیادی میل به خرید ماشین اصلاح VGR داشته باشند. بدنه فلزی و مقاوم در برابر ضربه به کاربر امکان می‌دهد برای سال‌های مداوم از این ماشین اصلاح سود ببرد.

وی جی آر در ساخت ماشین اصلاح VGR V-051 از تیغه استیل ضد زنگ کمک گرفته که بیشترین کارایی مثبت را فراهم خواهد ساخت. از این رو می‌توان در آرایشگاه و برای استفاده حرفه ای نیز به ماشین اصلاح حجم زن VGR V-051 دل خوش کرد. دور موتور 7000 دور در دقیقه یکی دیگر از مواردی است که می‌توان گفت انتظارات کاربر را پاسخگو خواهد بود.

جدیدترین ماشین اصلاح حجم زن وی جی ار مدل V-051

ماشین اصلاح وی جی آر V-051 از باتری 2500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری برای استفاده مداوم در آرایشگاه نیز می‌تواند پاسخگو باشد و برای مدت زمان نزدیک به 200 دقیقه انرژی لازم را تامین نماید.

   

7: کلیپر وی جی آر مدل V-135

وی جی آر سری 100 ماشین اصلاح های خود را نیز تنوع بخشیده و امسال با چند محصول جدید و بسیار با کیفیت به بازار آمده است. ماشین اصلاح وی جی آر V-135 از جمله محصولات نوین وی جی آر در طراحی و کیفیت است که می‌تواند آینده ای بسیار روشن داشته باشد. وی جی آر از بدنه فلزی و پلاستیک در ساختار ماشین اصلاح بهره گرفته که در دو رنگ طلایی - مشکی و نقره ای - مشکی عرضه شده است.

مهمترین عامل که موجب شده ماشین اصلاح VGR V-135 در زمره « جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 » قرار بگیرد، استفاده از موتور براشلس است. موتور براشلس از زغال در سیم پیچی بهره نگرفته و این امر علاوه بر افزایش طول عمر ماشین اصلاح، کارایی بسیار مناسب تری را نیز رقم زده است. موتور براشلس با استفاده از تیغه استیل ضد زنگ با تکنولوژی ساخت DLC، بیشترین بازدهی مثبت را ارائه خواهد کرد.

حجم زن وی جی آر مدل VGR V-135

ماشین اصلاح وی جی آر V-135 جهت تامین انرژی لازم جهت کارایی بهینه، از باتری 2500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری امکان استفاده مداوم برای 3 ساعت را میسر می‌سازد که عملکردی بسیار مناسب و قابل قبول است.

    

8: ماشین اصلاح VGR V-136

وی جی آر با ایجاد تنوع در طراحی ظاهری، کیفیت ساخت و قیمت، سعی داشته تمام سلیقه‌ها را راضی نماید. از این رو ماشین اصلاح V-136 تولید و عرضه شده تا با بودجه ای مناسب، محصولی زیبا و باکیفیت را تهیه نمایید.

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-136 از طراحی بسیار زیبا و کارامد بهره‌مند شده است که می‌تواند زینت بخش آرایشگاه شما باشد. بدنه فلزی به رنگ طلایی و مشکی، تداعی کننده، کیفیتی فراتر از انتظار است که می‌تواند کاربر را شیفته خود نماید. وی جی آر از تیغه استیل با روکش DLC که روکشی نوین و کاملا ضد خراش است بهره گرفته است. این تیغه‌ها عملکردی بسیار مناسب دارند و با سرعت چرخش بالا می‌توانند برشی عالی و بی‌نقص را فراهم سازند.

جدیدترین حجم زن VGR مدل VGR V-136

باتری ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-135 نیز از ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت تشکیل شده است. این باتری ظرف 3 ساعت به شارژ کامل می‌رسد و امکان استفاده برای 180 دقیقه را فراهم می‌سازد.

   

9: ماشین اصلاح کلیپر VGR V-137

یکی دیگر از محصولات بی‌نظیر وی جی آر در سال 2024، محصول وی جی ار V-137 است. ماشین اصلاحی بسیار باکیفیت و فراتر از انتظار که می‌تواند فروش قابل ملاحظه ای را ایجاد نماید. ماشین اصلاح وی جی آر V-137 از طراحی زیبا و همانند V-135 بهره گرفته و به نوعی همزاد آن محسوب می‌شود اما با موتور ضعییف‌تر.

وی جی آر از تیغه استیل با روکش DLC بهره گرفته که برشی بسیار نرم و عالی را فراهم خواهد کرد. ماشین اصلاح حجم زن VGR مدل V-137 از سرعت حرکت 7000 دور در دقیقه برای تیغه‌ها بهره گرفته است که عملکردی قابل قبول را رقم خواهد زد. استفاده از نمایشگر باکیفیت، و بدنه مقاوم از عوامل مهم در خرید ماشین اصلاح حجم زن VGR V-137 می‌باشد.

خرید ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V-

وی جی آر از باتری قدرتمند با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. این باتری برای استفاده شخصی بسیار مناسب است و کاربر می‌تواند برای مدت طولانی با یک بار شارژ کامل از آن استفاده نماید.

   

10: ماشین اصلاح وی جی آر VGR V-138

آخرین ماشین اصلاح حجم زن که در لیست جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 قرار می‌گیرد، « ماشین اصلاح VGR V-138 » است. ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-138 نیز از طراحی بسیار زیبا و دلپذیر برخوردار است و این نشان دهنده شناخت بهتر نیازهای کاربر توسط برند VGR است. قیمت معقول و امکانات بالا، سبب شده ماشین اصلاح V-138 در این لیست جای بگیرد.

وی جی آر در ساخت ماشین اصلاح V-138 از بدنه فلزی بسیار مقاوم در دو رنگ کامل مشکی و طلایی و مشکی کمک گرفته است. تیغه های استیل با روکش DLC که رنگ مشکی بسیار خیره کننده و زیبا را تولید کرده است، زیبایی این محصول را دوچندان نموده است. موتور قدرتمند با امکان ایجاد سرعت حرکت 7000RPM از دیگر مواردی است که سبب شده کاربر به اوج رضایت از عملکرد ماشین اصلاح حجم زن VGR V-138 برسد.

قیمت ماشین اصلاح حجم زن وی جی آر مدل V-138

باتری ماشین اصلاح V-138 وی جی آر همانند بیشتر مدل‌های دیگر حجم زن از ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری امکان استفاده مداوم برای 180 دقیقه را میسر می‌سازد.

    

- - جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 ( خط زن )

    

1: ماشین اصلاح صفرزن وی جی آر مدل VGR V-990

صفر زن وی جی آر مدل V-990 « جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 » در میان خط زن و صفر زن های لیست است. ماشین اصلاح VGR V-990 از لحاظ ظاهری و کارایی کاملا مشابه VGR V-001 است و افرادی که قصد خرید ماشین اصلاح ست را دارند، بهترین ست، ماشین اصلاح وی جی آر V-001 به عنوان حجم زن و ماشین اصلاح VGR V-990 به عنوان خط زن است. از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت واقعا نمی‌توان هیچ ایرادی از خط زن حرفه ای وی جی آر مدل VGR V-990 داشت.

وی جی آر به منظور افزایش کارایی خط زن V-990 از تیغه های سرامیک بهره گرفته است. تیغه سرامیک به دلیل عدم ایجاد حرارت می‌تواند برای مدت زمان بسیار طولانی مورد استفاده قرار گیرد و بهترین بازدهی مثبت را ایجاد نماید. همچنین این تیغه ها طول عمر بسیار بالایی خواهند داشت و کاربر با خیال راحت می‌تواند سالیان سال از آن بهره بگیرد. سرعت حرکت این تیغه ها به 8000 دور در دقیقه می‌رسد بنابراین باید وی جی آر از برترین دانش روز دنیا برای ایجاد بهترین عملکرد داشته باشد.

جدیترین و بهترین خط زن وی جی آر در سال 2024

ماشین اصلاح صفر زن وی جی آر مدل V-990 از موتور بسیار نیرومند و باکیفیت بهره گرفته است. این موتور راندمان و بازدهی عالی دارد که می‌تواند کاربر را شگفت زده نماید. ایجاد سرعت 8000RPM سبب شده، بدون هیچ گونه آسیب به پوست و یا گیر کردن ماشین اصلاح در مو، اصلاحی نرم و بی‌نقص انجام شود. بهترین ماشین اصلاح صفرزن وی جی آر در سال 2024 به لطف استفاده از این امکانات می‌تواند رضایت کامل کاربر را کسب نماید.

باتری ماشین اصلاح خط زن VGR V-990 یکی دیگر از موارد مثبت و بی‌نظیر آن است. باتری ماشین اصلاح V-990 وی جی ار، از ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. این باتری غول پیکر در مدت زمان 2.5 ساعت به شارژ کامل می‌رسد و می‌تواند به طور مداوم تا 200 دقیقه شارژ دهی داشته باشد.

     

2: ماشین اصلاح خط زن وی جی آر مدل VGR V-907

بدون شک بهترین گزینه در میان خط زن و صفرزن های وی جی آر در سال 2024، ماشین اصلاح VGR V-907 است. ماشین اصلاح وی جی آر V-907 از ظاهری کاملا مشابه به حجم زن V-135 بهره گرفته و در کارایی نیز با هم مشترک هستند. ماشین اصلاح خط زن VGR V-907 از موتور براشلس با تکنولوژی مدرن و جدید بهره گرفته که بالاترین بازدهی ممکن را ثبت کرده است. وی جی آر از بدنه مقاوم با وزن سبک بهره برده تا کاربر در استفاده طولانی احساس خستگی نکند.

قیمت بهترین خط زن VGR در سال 2024

موتور براشلس قدرت بسیار زیادی اعمال می‌کند که فعالیت بی نقص این محصول را تضمین می‌نماید. سرعت چرخش تیغه ها به بالاترین سطح ممکن رسیده و برشی نرم و بدون آسیب به پوست را فراهم می‌سازند. جنس تیغه های ماشین اصلاح صفر زن وی جی آر V-907 از سرامیک بوده که با بالاتری سطح کیفیت تولید شده‌اند. استفاده از نمایشگر از دیگر عوامل بسیار موثر در رضایت کاربر است.

ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V-907 از باتری 2000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. باتری 2000 میلی آمپر برای ماشین اصلاح خط زن بسیار مطلوب است و کاربر بیشترین بازدهی ممکن را شاهد خواهد بود. بزرگترین عیبی که به ماشین اصلاح صفرزن وی جی آر مدل V-907 وارد است، عدم استفاده از نمایشگر است.

   

3: ماشین اصلاح صفرزن VGR V-904

وی جی آر تمرکز خود را بر روی توان و کیفیت ساخت ماشین اصلاح معطوف کرده است. به همین دلیل می‌توان بالاترین سطح کیفیت را امسال از ماشین اصلاح‌های وی جی آر مشاهده کرد. خط زن وی جی آر مدل VGR V-904 یکی از محصولات بسیار باکیفیت و عالی است که با ساختار بی نظیر و قدرت فراتر از انتظار به بازار عرضه شده است. بدنه فلزی مقاوم در برابر رنگ پریدگی و ضربه و همچنین استفاده از نمایشگر، مهمترین عوامل در نگاه اول به ماشین اصلاح است.

ماشین اصلاح وی جی ار از موتور قدرتمند با سرعت حرکت 7000 دور در دقیقه، اجازه برش سریع و بی نقص را فراهم می‌سازد. میزان سرعت حرکت در خط زن بسیار مهم است و اگر این سرعت کم باشد به طور قطع موجب آسیب به پوست خواهد شد. ماشین اصلاح VGR V-904 از فناوری تیغه های استیل با روکش DLC بهره گرفته است. این تیغه ها بیشترین طول عمر ممکن را دارند و عملکردی فراتر از انتظار را رقم خواهند زد.

بهترین خط زن VGR مدل V-904

باتری ماشین اصلاح خط زن وی جی آر مدل VGR V-904 از نوع لیتیومی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت است. این باتری برای استفاده در آرایشگاه نیز بهترین گزینه است و می‌تواند برای مدت بسیار طولانی کاربر را راضی نگه دارد.

   

4: صفر زن وی جی آر V-912

وی جی آر در سال 2024 تنوع محصولات خود را به حدی افزایش داده که عرصه رقابت را برای حریفان سخت و سخت تر کرده است. علاوه بر تنوع بالا، وی جی آر از کیفیت ساخت و قابلیت های بالا نیز بهره گرفته است. به طور مثال ماشین اصلاح VGR V-912 واقعا یک اثر فوق العاده هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کیفیت ساخت است.

« ماشین اصلاح VGR V-912 » از موتور بسیار نیرومند بهره گرفته که امکان انجام فعالیت های سنگین را نیز میسر می‌سازد. صفر زن وی جی آر مدل V-912 به لطف استفاده از موتور نیرومند، قدرتی فراتر از انتظار را فراهم خواهد ساخت. جنس تیغه های با کیفیت از نوع استیل ضد زنگ، سبب شده عملکرد برش به بهترین نحو ممکن انجام شود.

قیمت بهترین صفرزن وی جی آر در سال 2024

خط زن وی جی آر V-912 از باتری 2000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری 2000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری است و امکان شارژ کامل در مدت زمان 3 ساعت و همچنین شارژدهی به مدت زمان 200 دقیقه را فراهم خواهد ساخت.

   

5: ماشین اصلاح خط زن وی جی آر مدل VGR V-901

« قیمت ماشین اصلاح » وی جی آر سبب شده کاربران توجه ویژه‌ای به خرید این محصولات داشته باشند. ماشین اصلاح خط زن وی جی آر مدل V-901 از جمله محصولات بسیار باکیفیت و فراتر از انتظار است که می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف نماید. ماشین اصلاح VGR V-901 هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کیفیت و کارایی، جزو محصولات درجه 1 وی جی آر است و می‌توان به عنوان محصول پیشنهادی برای تمامی سلیقه ها و نیازها دانست.

جدیدترین صفرزن وی جی آر مدل V-901

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-901 از لحاظ ظاهری با حجم زن VGR V-005 کاملا مشابه است و می‌توان به عنوان ست اصلاح از آنها استفاده کرد. هر چند وی جی آر چندی پیش « ست ماشین اصلاح وی جی ار حجم زن و خط زن مدل VGR V-643 » را نیز عرضه کرد. وی جی آر از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم بهره گرفته و کیفیت ساخت بالای آن با اولین مشاهده آن کاملا ملموس و پیدا است. وی جی آر به منظور افزایش بهره وری محصول از موتور نیرومند و مدرن بهره گرفته که امکان ایجاد سرعت چرخش 7000 دور در دقیقه را میسر می سازد. جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ است که عملکردی قابل قبول را ارائه خواهد داد.

وی جی ار از باتری 1600 میلی آمپر ساعت بهره گرفته که در مقایسه با رقیبان قدیمی و جدید بسیار مناسب است. بیشتر خط زن های قدیمی مانند خط زن دی اس پی 7000 از باتری 1400 میلی آمپر ساعت بهره می‌گیرند.

    

6: خط زن VGR V-931

وی جی آر V-931 از لحاظ عملکردی کاملا مشابه VGR V-901 است و تنها از لحاظ ظاهری با هم متفاوت هستند. موتور نیرومند آن توان ایجاد سرعت تیغه 7000RPM و همچنین تیغه های استیل از مهمترین عامل هایی است که سبب شده ماشین اصلاح VGR V-931 در لیست جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 قرار بگیرد.

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-931 از نمایشگر بزرگ بهره گرفته که وضعیت ماشین اصلاح را به نمایش می‌گذارد. از این رو کاربر به درستی زمان روغن کاری و همچنین شارژ ماشین اصلاح را خواهد فهمید و از مشکلات احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

قیمت بهترین خط زن وی جی آر مدل VGR V-931

خط زن و صفرزن وی جی آر مدل V-931 همانند همزاد خود VGR V-901 از باتری 1600 میلی آمپر ساعت بهره می‌گیرد. این باتری در مدت زمان 2 ساعت و 30 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد و امکان استفاده مداوم برای مدت زمان 240 دقیقه را فراهم می‌سازد.

    

7: ماشین اصلاح خط زن VGR V-979

یکی دیگر از محصولات جدید که با طراحی نوین به بازار عرضه شده است، ماشین اصلاح خط زن وی جی آر مدل V-979 است. وی جی آر در ساخت ماشین اصلاح خط زن V-979 از بدنه زیبا با طراحی متمایز بهره گرفته است. ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-979 از بدنه دو رنگ استفاده کرده که جذابیت خاصی را به ماشین اصلاح بخشیده است. این بدنه در برابر خط و خراش بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی را به وجود آورده است.

ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V-979 از تیغه سرامیک بهره گرفته که می‌تواند بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشد. این تیغه ها با سرعت 7000 دور در دقیقه، عملکردی خارق العاده را از خود به نمایش می‌گذارند و می‌توانند به آسانی و بدون آسیب به پوست، اصلاحی بی مشکل را فراهم سازند. زمان یکه اهرم روشن کردن ماشین اصلاح را تکان می‌دهید، به سرعت و قدرت ماشین اصلاح خط زن V-979 پی می‌برید.

قیمت بهترین خط زن VGR مدل VGR V-979

وی جی آر در « خط زن وی جی آر مدل V-979 » از باتری 1400 میلی آمپر ساعت بهره می‌گیرد. این باتری در مدت زمان 2.5 ساعت به شارژ کامل می‌رسد و امکان استفاده برای مدت زمان 180 دقیقه را میسر می‌سازد.

   

8: صفرزن وی جی آر V-972

ماشین اصلاح صفر زن وی جی آر مدل V-972 جزو ماشین اصلاح‌های ارزان قیمت ولی بسیار باکیفیت است که می‌تواند نیازهای کاربر را کاملا پاسخگو باشد. ماشین اصلاح VGR V-972 از بدنه فلزی به رنگ مشکی بسیار زیبا کمک گرفته که با وزن سبک خود، امکان فعالیت طولانی مدت را افزایش خواهد داد.

قیمت صفرزن وی جی آر مدل V-972

صفرزن وی جی آر مدل V-972 از تیغه های سرامیک کاملا ضد حساسیت بهره گرفته است. این تیغه ها عملکردی بسیار مناسب دارد و در طولانی مدت بدون عیب خواهد بود. وی جی آر از نمایشگر بسیار کارامد در ماشین اصلاح VGR V-972 بهره گرفته است. قیمت مناسب و کیفیت ایده آل ماشین اصلاح خط زن وی جی آر موجب شده، کاربران زیادی به خرید ماشین اصلاح V-972 روی بیاورند.

وی جی آر از باتری 1400 میلی آمپر ساعت در ساخت خط زن و صفرزن V-972 استفاده کرده است. این باتری می‌تواند نیازهای کاربر را به طور کامل برای استفاده معمولی و همچنین استفاده در آرایشگاه، برطرف نماید.

   

9: ماشین اصلاح صورت وی جی آر VGR V-981

یکی دیگر از ماشین اصلاح های ارزان قیمت و باکیفیت که توانسته با حضور خود در بازار عرصه را برای رقبا سخت نماید، ماشین اصلاح وی جی آر V-981 است. وی جی آر از ظاهری منحصر به فرد و بسیار زیبا در ساخت ماشین اصلاح وی جی آر V-981 بهره گرفته که می‌تواند علاوه بر ظاهر مجلل، بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشند.

خط زن وی جی آر مدل VGR V-981 به دلیل کیفیت ساخت بالا و استقبال بی‌نظیر از آن در لیست « جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 » قرار گرفته است. این ماشین اصلاح به دلیل استفاده از تیغه های استیل ضد زنگ و موتور قدرتمند می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد و عملکردی فراتر از انتظار داشته باشد.

قیمت ریش تراش وی جی آر مدل V-981

وی جی آر از باتری با ظرفیت قابل قبول بهره گرفته است. این باتری قادر است با یکبار شارژ به مدت 90 دقیقه به طور مداوم شارژ رسانی را انجام دهد و در مدت زمان 150 دقیقه مجدد به شارژ کامل برسد.

   

10: خط زن و صفرزن وی جی آر V-986

وی جی آر تمام سلیقه ها و تمام بودجه ها را نیز در نظر گرفته است. به همین دلیل ماشین اصلاح ارزان قیمت و کارامد VGR V-986 به بازار عرضه شده است. ماشین اصلاح وی جی آر از تیغه استیل ضد زنگ بهره گرفته و عملکرد بسیار مناسبی دارد.

خط زن وی جی آر مدل V-986 از بدنه پلاستیک باکیفیت ساخته شده که برای چندین سال بدون نقص می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف نماید. ماشین اصلاح وی جی آر VGR V-986 از نمایشگر بهره نگرفته و کاربر باید خود وضعیت ماشین اصلاح را بررسی نماید.

خرید ماشین اصلاح VGR V-986

وی جی آر از باتری 1200 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری در مدت زمان 2 ساعت به شارژ کامل می‌رسد و امکان شارژدهی به مدت 150 دقیقه را میسر خواهد ساخت.

     

- - - جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 ( چند کاره )

    

1: ماشین اصلاح همه کاره VGR V-110

ماشین اصلاح چند کاره مدتی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است. به همین منظور وی جی آر نیز سبد محصولات خود را افزایش بخشیده و شاهد چند مورد باکیفیت از این محصولات هستیم که بهترین آنها، ماشین اصلاح وی جی آر V-110 است. ماشین اصلاح VGR V-110 از 8 سری متفاوت بهره گرفته که به معنی 8 کاره بودن این محصول است.

قیمت ماشین اصلاح همه کاره وی جی آر مدل V-110

« ماشین اصلاح همه کاره وی جی آر مدل V-110 » از بدنه بسیار مقاوم با طراحی جذاب بهره گرفته که هر کاربری را شگفت زده می‌نماید. ماشین اصلاح وی جی آر V-110 از قابلیت ضد آب با گواهینامه IPX6 برخوردار است که می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف نماید. « ماشین اصلاح 8 کاره VGR V-110 » قابلیت استفاده به عنوان حجم زن، خط زن، سری مخصوص خط زنی حرفه‌ای، شیور، موزن گوش، موزن بینی، سری مخصوص اصلاح بدن و شیور بدن است که کاربر را از سایر لوازم بی نیاز خواهد کرد.

ماشین اصلاح وی جی آر مدل V-110 از باتری 1200 میلی آمپر ساعت بهره گرفته که می‌تواند نیازهای کاربر را پاسخگو باشد. این باتری در مدت زمان 1.5 ساعت به شارژ کامل می‌رسد و برای مدت زمان 180 دقیقه، شارژدهی انجام خواهد داد.

   

2: ماشین اصلاح یا کیت نظافت VGR V-109

وی جی آر در سال 2024 محصول جدید VGR V-109 را نیز به بازار عرضه کرد. ماشین اصلاح همه کاره VGR V-109 نیز از قابلیت ضد آب با گواهینامه IPX6 برخوردار است که عملکرد اصلاح و تمیز کاری ماشین اصلاح را به بهترین شکل ممکن میسر می‌سازد.

ماشین اصلاح همه کاره وی جی آر مدل V-109 از 6 سری متفاوت بهره می‌گیرد. این 6 سری شامل سری خط زن، سری خط زن حرفه ای، سری حجم زن، سری شیور، سری اصلاح بدن و سری موزن گوش و بینی است که انجام تمام وظایف را با بهترین شرایط ممکن امکان پذیر خواهد کرد.

بهترین ست ماشین اصلاحوی جی آر در سال 2024

وی جی آر از باتری 1200 میلی آمپر ساعت در ساخت ماشین اصلاح V-109 کمک گرفته که در مدت زمان 1.5 ساعت به شارژ کامل خواهد رسید و می‌تواند به مدت 180 دقیقه شارژ دهی داشته باشد.

   

3: ماشین اصلاح سه کاره وی جی ار مدل V-365

یکی دیگر از محصولاتی که با توجه به مدت زمان بسیار کم حضور در بازار، بسیار مورد استقبال قرار گرفته، ماشین اصلاح سه کاره VGR V-365 است. ماشین اصلاح وی جی آر V-365 از سه سری شیور، خط زن و اصلاح ابرو است.

قیمت جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V-365

ماشین اصلاح سه کاره وی جی آر مدل V-365 از موتور نیرومند کمک گرفته که امکان انجام وظایف متفاوت را برعهده می‌گیرد. به منظور اجرای عملکرد قابل قبول، وی جی آر از باتری 600 میلی آمپر ساعت کمک گرفته که می‌تواند برای مدت زمان 90 دقیقه شارژدهی انجام دهد.

   

- - - - جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 ( بادی گروم )

   

1: بادی گروم ضد آب وی جی آر V-360

ماشین اصلاح برای اصلاح موهای زائد بدن، تقاضای بسیار زیادی دارد و همین امر موجب شده، وی جی آر به عنوان بزرگترین تولید کننده ماشین اصلاح در جهان، نماینده ای ویژه در این بخش داشته باشد. این ماشین اصلاح بی‌نظیر و خارق العاده، ماشین اصلاح ژیلتی VGR V-360 است. ماشین اصلاح ژیلتی V-360 از تیغه دو طرفه با بهترین کیفیت ممکن بهره گرفته است که می‌تواند بهترین عملکرد را ثبت نماید.

وی جی آر از بدنه پلاستیکی بسیار سبک در ساختار ماشین اصلاح VGR V-360 بهره برده است. ماشین اصلاح ژیلتی V-360 به طور کامل ضد آب است و کاربر می‌تواند در زیر آب نیز نسبت به اصلاح اقدام کند. جهت اثبات این ادعا وی جی آر موفق به دریافت گواهینامه IPX6 نیز شده است.

قیمت ماشین اصلاح ژیلتی وی جی آر مدل VGR V-360

وی جی آر از باتری 500 میلی آمپر ساعت کمک گرفته که کاربر را برای مدت طولانی از شارژ مجدد بی نیاز خواهد کرد. این باتری امکان شارژدهی برای مدت زمان 60 دقیقه مداوم را خواهد داشت.

   

خلاصه:

جدیدترین و بهترین ماشین اصلاح وی جی آر در سال 2024 تنوع بسیار بالایی دارند و ما سعی داشتیم، مواردی که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت، در بهترین سطح ممکن هستند، معرفی نماییم. تمامی محصولاتی که در بالا به معرفی آنها پرداخته ایم، بدون شک نه تنها در بین برند وی جی آر، بلکه در میان تمام برندهای موجود در بازار، بهترین هستند و می‌توانند بهترین گزینه خرید باشند.

اگر به دنبال بهترین ماشین اصلاح حجم زن VGR هستید، بدون شک بهترین گزینه ها « ماشین اصلاح VGR V-001 » و « VGR V-003 » و همچنین « VGR V-005 » هستند که در رده های بالای لیست قرار می‌گیرند.

اگر به خط زن حرفه ای نیاز دارید، بهترین ماشین اصلاح صفر زن وی جی آر در سال 2024 مدل « VGR V-990 » و « VGR V-907 » و « VGR V-904 » هستند که رده های بالای را به خود اختصاص داده اند، همچنین مدل های « VGR V-901 » و « VGR V-931 ».

اگر قصد خرید ماشین اصلاح همه کاره را دارید، در خرید بهترین « ماشین اصلاح همه کاره VGR V-110 » و « وی جی آر V-109 » درنگ نکنید.

همچنین بهترین گزینه برای خرید ماشین اصلاح شیوری وی جی آر و حتی می‌توان گفت در میان تمام برندهای موجود در حال حاضر، « ماشین اصلاح بادی گروم VGR V-360 » است.


(157 votes)

create Ako Mohamadi today 02/11/19

comment_bank
عارف شکیبا
1402-12-15

format_quote دستتون درد نکنه برای خرید ماشین اصلاح خیلی کمکم کرد format_quote

Sending please wait...