بهترین ریش تراش های 2024 از برندهای VGR و Kemei و DSP

بهترین ریش تراش های 2024 از برندهای VGR و Kemei و DSP

قیمت بهترین ریش تراش های سال 2024

   

آراستگی و حفظ زیبایی، یکی از خواسته‌هایی است که هر فرد از گذشته تا به امروز با آن روبرو بوده است. با رشد علم و دانش بشر، لوازم دستی و قدیمی جای خود را به ماشین اصلاح های شارژی و برقی داده‌اند. قیمت ماشین اصلاح شارژی بسیار مناسب است و در عین حال کیفیتی فراتر از انتظار را رقم خواهد زد. ماشین اصلاح تنوع گسترده‌ای دارد و به چهار دسته اصلی تقسیم می‌شود. « بهترین ماشین اصلاح خط زن یا صفرزن »،« بهترین ماشین اصلاح حجم زن »،« بهترین شیور صورت » و حتی « بهترین ماشین اصلاح های وی جی آر »، را قبلا مورد بررسی قرار داده‌ایم و امروز بهترین ریش تراش های 2024 از برندهای VGR و Kemei و DSP را بررسی کرده‌ایم. فروشگاه اینترنتی تخفیفانه با توجه به میزان فروش و همچنین سطح رضایت کاربران این مقایسه را انجام داده و در تلاش هستیم تا تجربه چندین ساله خود را با شما عزیزان به اشترک بگذاریم. با ما همراه باشید.

در قدیم برای اصلاح ریش از تیغ کمک می‌گرفتند که در بسیاری از موارد موجب آسیب به پوست می‌شد. با گذشت زمان تیغ و ژیلت جایگاه خود را به ریش تراش الکتریکی دادند. ریش تراش الکتریکی ابتدا از برق مستقیم و بعدها از باتری جهت تامین انرژی لازم بهره می‌گرفت. اما حال شاهد ابداع ریش تراش با باتری قابل شارژ هستیم که به کاربر امکان استفاده طولانی مدت و در هر زمان و مکانی را فراهم ساخته است. تقاضای روز افزون برای خرید ریش تراش سبب شده هر ساله شاهد تکنولوژی جدید در ساخت این وسیله‌ی بی نظیر باشم. برندهای معتبری در تولید ریش تراش فعالیت دارند که در مبان آنها برندهای چینی نیز حال قدرت زیادی یافته‌اند. ریش تراش VGR، ریش تراش کیمی و ریش تراش DSP، بهترین ریش تراش های 2024 را تشکیل می‌دهند.

   

ریش تراش چیست و چگونه عمل می‌کند؟

در نگاه اول به ریش تراش، سه دایره توری را در بخش بالایی مشاهده می‌کنید. در بخش زیرین این سه دایره توری، سه موتوره قدرتمند، که تیغه ها را به حرکت در می‌آورد، قرار گرفته‌اند. موی صورت از طریق توری به تیغه‌های بران و تیز می رسد و در کمترین زمان به‌طور کامل کوتاه می‌شود. امکان کوتاه کردن کامل موی صورت تنها در ریش تراش سه موتوره چرخشی و یا بهترین شیور صورت امکان پذیر است و سایر ماشین اصلاح‌ها امکان صفر کردن کامل موی صورت را ندارند. البته لازم به ذکر است که ریش تراش برای موهای کوتاه قابل استفاده است و اگر موی صورت بلند باشد، ریش تراش نمی‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

بهترین ریش تراش سه تیغ

   

بهترین ریش تراش های 2024 از برندهای VGR و Kemei و DSP، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

انتخاب بهترین ریش تراش های سال 2024 در میان برندهای معتبر چینی به عوامل متفاوتی وابسته است. قیمت بهترین ریش تراش های سال 2024 یکی از مهمترین معیارها، قدرت موتور، کیفیت ساخت، قابلیت ضد آب بودن، ظرفیت باتری و نوع تیغه و توری ریش تراش، سایر معیارهای انتخاب و خرید بهترین ریش تراش است.در ادامه هر کدام از این معیارها را مورد بررسی قرار داده ایم و در ادامه 10 ریش تراش برتر سال 2024 را معرفی خواهیم کرد.

    

قیمت بهترین ریش تراش های سال 2024

مهمترین عامل هنگام « خرید ریش تراش »، قیمت آن است. قیمت ماشین اصلاح با کیفیت و کارایی آن رابطه مستقیم دارد و به هر میزان ریش تراش قدرتمندتر و باکیفیت‌تر، قیمت و البته بازدهی آن نیز بیشتر است. محصولاتی هستند با پرداخت کمترین هزینه می‌توانند بازدهی بسیار مناسبی داشته باشند، بنابراین سعی کردیم امروز نیز بهترین ریش تراش ارزان قیمت را معرفی کنیم.

   

قدرت موتور

ریش تراش برای عملکرد مثبت، باید از موتور قدرتمند و با کیفیت بهره ببرد. موتور سه گانه ریش تراش با توان چرخش بالا، می‌تواند کوچکترین موها را نیز به طور کامل اصلاح نماید. تکنولوژی برش ریش تراش از نوع چرخشی است که امکان اصلاح موی صورت با عملکردی کاملا مشابه با تیغ را دارد.

   

کیفیت ساخت

ریش تراش معمولا برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل باید از بدنه مقاوم و در عین حال سبک برخوردار باشد تا بتواند نیازهای کاربر را برطرف نماید. بیشتر ریش تراش ها از بدنه پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه بهره می‌گیرند و همین امر موجب شده، وزن ریش تراش کم و قابل تحمل باشد.

   

قابلیت ضد آب بودن ریش تراش

ریش تراش برای اصلاح صورت همانند ژیلت عمل می‌کند، بنابراین باید امکان اصلاح موی صورت با آب و یا کف ریش امکان پذیر باشد. ریش تراش ضد آب امکان استفاده در زیر دوش حمام را نیز میسر می‌کند و کارایی، فراتر از انتظار را رقم خواهد زد.

   

ظرفیت باتری

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب و خرید ریش تراش، بسیار حائز اهمیت است، ظرفیت باتری است. ظرفیت باتری ریش تراش باید حداقل برای مدت زمان 90 دقیقه بازدهی داشته باشد. در این شرایط کاربر می‌تواند برای اصلاح حداقل سه بار متوالی از ریش تراش بهره بگیرد.

   

جنس تیغه و توری ریش تراش

موی صورت از میان توری به تیغ های برنده می‌رسد و به‌طول کامل کوتاه می‌شود. توری ارتباط مستقیم به پوست دارد، بنابراین باید از نوع کاملا ضد حساسیت باشد و طول عمر بالاتری داشته باشد. همچنین تیغه ها نیز باید کاملا ضد آب باشند تا بتوانند در برابر آب مقاوم، و بی نقص عمل کنند.

    

10 ریش تراش برتر سال 2024

    

1: ریش تراش سه تیغ وی جی آر V-310

زمانی که صحبت از ماشین اصلاح برند چینی می‌شود، اولین گزینه که به فکر هر فردی می رسد، برند VGR است. « قیمت ماشین اصلاح وی جی آر » و تنوع آن بسیار زیاد است و هر فردی می‌تواند به راحتی در میان مدل‌های وی جی آر بهترین گزینه را انتخاب نماید. ریش تراش وی جی آر مدل 310 از لحاظ ظاهری کاملا با دی اس پی 60358 مشابه است و عملکردی یکسان دارند. ریش تراش سه تیغ وی جی آر مدل VGR V-310 در رده دوم بهترین ریش تراش 2024 در برندهای VGR و Kemei و DSP قرار می‌گیرد که گزینه بسیار مناسبی برای خرید است.

بهترین ریش تراش های 2024 از برند VGR و Kemei و DSP

ریش تراش سه تیغ وی جی آر V-310 از قابلیت ضد آب برخوردار است. ریش تراش VGR V-310 با استفاده از مقاومت بالا در برابر نفوذ آب حتی زمان اصلاح، رضایت و اطمینان کامل کاربر را کسب می‌کند. یکی از مهمترین مزایای ریش تراش سه تیغ وی جی آر V-310، استفاده از موتور نیرومند است. موتور نیرومند امکان اصلاح کامل و بی‌نقص را به کاربر خواهد بخشید و اصلاحی بدون عارضه پوستی را فراهم خواهد ساخت.

بهترین ریش تراش 2024 از فناوری برش چرخشی بهره گرفته است. در تکنولوژی برش چرخشی، موی صورت از طریق توری موجود در ریش تراش به طرف تیغه‌ها هدایت می‌شود و تیغه‌ها نسبت به اصلاح کامل عمل می‌کنند. این تیغه‌ها از جنس استیل ضد زنگ هستند و عملکری بسیار مناسب و فراتر از انتظار دارند. ریش تراش سه تیغ VGR V-310 با استفاده از بدنه سبک، امکان فعالیت طولانی مدت را فراهم ساخته است.

وی جی آر از باتری نیرومند در ساختار ریش تراش V-310 کمک گرفته است. این باتری غول پیکر امکان استفاده از ریش تراش را برای مدت زمان 200 دقیقه میسر می‌سازد. باتری ریش تراش VGR V-310 در زمان 3 ساعت به بالاتری سطح شارژ خواهد رسید.

   

مزایای ریش تراش VGR V-310

+ کیفیت ساخت عالی
+ موتور نیرومند
+ تیغه و توری استیل
+ مقاوم در برابر نفوذ آب
+ باتری با ظرفیت بالا
+ طراحی زیبا و ماندگار
+ استفاده از نمایشگر

   

معایب ریش تراش سه تیغ وی جی آر V-310

- عرضه محدود

   

2: ریش تراش دی اس پی مدل DSP 60358

دی اس پی با « خط زن DSP 7000 » به اوج شهرت رسید و اکنون در بازارهای جهانی نمایشی بی نظیر به پا کرده است. دی اس پی در اواخر سال 2023 یکی از محصولات فوق العاده را روانه بازار کرد که واقعا در مدت زمان بسیار کمی، فروش قابل ملاحظه ای را تجربه کرد و کاربر رضایت کامل از این محصول داشت. این محصول درجه یک، ریش تراش DSP 60358 است که تمام رقیبان را پشت سر گذاشته است.

ریش تراش دی اس پی 60358 از سه موتور چرخشی بهره گرفته که با بیشترین توان ممکن، بهترین بازدهی مثبت را ارائه خواهد داد. این سه موتور انرژی لازم جهت چرخش تیغه ها را فراهم می‌سازند که عملکردی بی نظیر را رقم خواهد زد. جنس تیغه های سه گانه از نوع استیل ضد زنگ است و بیشترین طول عمر مفید را خواهد داشت. چهت جلوگیری از آسیب به پوست، ریش تراش سه تیغ دی اس پی 60358 از توری استیل با دوام بسیار بالا کمک گرفته که عملکردی بسیار مناسب را فراهم ساخته است.

ریش تراش DSP 60358 از بدنه‌ی بسیار مقاوم و باکیفیت بهره برده است. این بدنه در برابر ضربه و شوک بسیار مقاوم است و برای چندین سال متوالی کارایی خود را حفظ خواهد کرد. ریش تراش DSP 60358 از نمایشگر قدرتمند نیز بهره گرفته که میزان شارژ و وضعیت ماشین اصلاح را به نمایش می گذارد.

قیمت ریش تراش سه تیغه دی اس پی مدل DSP 60358

مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، یکی دیگر از مواردی است که ریش تراش سه تیغ دی اس پی را در صدر جدول بهترین ریش تراش 2024 در برندهای VGR و  Kemei و DSP قرار داده است. دریافت گواهینامه IPX7 شاهد و گواه این ادعا است. دی اس پی از باتری 2000 میلی آمپر ساعت در ساخت ریش تراش DSP 60358 بهره برده که می‌تواند نیازهای کاربر را برای مدت زمان 200 دقیقه به طور کامل برطرف نماید.

   

مزایای ریش تراش DSP 60358

+ موتور قدرتمند
+ تیغه و توری استیل ضد زنگ
+ مقاومت کامل در برابر نفوذ آب
+ باتری 2000 میلی آمپر
+ استفاده از نمایشگر
+ وزن سبک و قابل حمل
+ قیمت مناسب

   

معایب ریش تراش دی اس پی 60358

- لوازم جانبی محدود در بازار

    

3: ریش تراش ضد آب کیمی KM-5080

برند کیمی یکی دیگر از برندهایی است که در تولید ریش تراش فعالیت دارد. « قیمت ماشین اصلاح کیمی » و کیفیت ساخت آن سبب شده، این برند طرفداران زیادی داشته باشد. بهترین ریش تراش 2024 برند کیمی را در خود جای داده است و کیمی با تولید محصولات خارق العاده توانسته جایگاه مناسبی را در برای خود فراهم سازد. یکی از محصولات بسیار با کیفیت و فراتر از انتظار که توانسته فروش بسیار بالایی را رقم بزند، ریش تراش Kemei KM-5080 است.

ریش تراش کیمی مدل KM-5080 از بدنه سبک و در عین حال مقاوم در برابر ضربه بهره گرفته است. این بدنه امکان ضد آب بودن را به ریش تراش بخشیده است و کاربر می‌تواند نسبت به اصلاح ریش با آب و کف ریش نیز اقدام نماید. ریش تراش Kemei KM-5080 موفق به دریافت گواهینامه IPX7 شده است که می‌تواند کاربر را به عملکرد خود امیدوار نماید.

قیمت ریش تراش کیمی مدل Kemei KM-5080

کیمی در ساخت ریش تراش سه تیغ KM-5080 از سه موتور با تیغه های استیل بهره گرفته که می‌تواند کوچکترین موهای صورت را نیز اصلاح نماید. عملکرد ریش تراش کیمی نتیجه‌ای دقیقا مشابه با ژیلت دارد و می‌تواند رضایت کامل کاربر را کسب نماید. باتری با ظرفیت بالا به کاربر امکان داده با هر بار شارژ، مدت زمان 200 دقیقه از ریش تراش بهره بگیرد. باتری ریش تراش سه تیغ کیمی مدل Kemei KM-5080 در مدت زمان 3 ساعت به شارژ کامل می‌رسد.

   

مزایای ریش تراش کیمی مدل KM-5080

+ قیمت مناسب
+ کیفیت ساخت عالی
+ موتور نیرومند
+ باطری قدرتمند
+ تیغه و توری استیل
+ گواهینامه IPX7 ضد آب بودن ریش تراش
+ استفاده از نمایشگر

   

معایب ریش تراش سه تیغ کیمی KM-5080

- عرضه محدود و بسیار کم

   

4: ریش تراش پنج تیغ مدل V-385

وی جی در ساخت ماشین اصلاح با طراحی خلاقانه و نوین، سابقه درخشانی دارد. محصولاتی با ظاهر غیر متعارف اما با کارایی بی‌نظیر که می‌تواند هر فردی را متحیر نماید. ریش تراش 5 تیغ وی جی آر مدل V-385 جزو همین محصولات است که با ظاهری متفاوت با سایر رقیبان به بازار عرضه شده اما با کیفیت ساخت بی‌نظیر خود، توانسته کارایی به مراتب عالی را رقم بزند.

ریش تراش پنج تیغ VGR V-385 در لیست « بهترین ریش تراش 2024 در برندهای VGR و Kemei و DSP » جای خوش کرده است. قیمت مناسب، کیفیت ساخت بی‌نظیر و باتری قدرتمند مواردی هستند که سبب شده این محصول در میان 10 ریش تراش برتر سال 2024 قرار بگیرد.

وی جی آر از بدنه بسیار مقاوم و با کیفیت در ساختار ریش تراش VGR V-385 بهره گرفته است. نفوذ ناپذیر بودن در برابر آب، یکی دیگر از عواملی است که موجب محبوبیت روز افزون ریش تراش وی جی آر V-385 شده است. وی جی آر V-385 توانسته گواهینامه IPX5 را دریافت نماید و برای کاربران اطمینان کامل فراهم سازد.

قیمت ریش تراش پنج تیغ وی جی آر مدل VGR V-385

ریش تراش صورت مدل VGR V-385 از 5 تیغه تیتانیوم بهره گرفته است. این تیغه‌ها موهای صورت را به طور کامل اصلاح نموده و حتی کوچکترین موها را نیز باقی نمی‌گذارد. جهت جلوگیری از آسیب به پوست از توری‌های استیل بر روی تیغه ها استفاده شده که طول عمر بسیار بالایی دارند.

یکی از مهمترین معیارهای خرید ریش تراش، ظرفیت باتری و مدت زمان کارکرد آن است. ریش تراش وی جی آر V-385 عملکردی بسیار بی نظیر داشته و از باتری 1200 میلی آمپر ساعت بهره گرفته که می‌تواند انرژی لازم برای بیش از 150 دقیقه را فراهم می‌سازد.

   

مزایای ریش تراش VGR V-385

+ موتور قدرتمند و با ظرفیت بالا
+ تیغه تیتانیوم و توری استیل
+ ضد آب و امکان استفاده زیر آب
+ باتری قدرتمند 1200 میلی آمپر ساعت
+ استفاده از نمایشگر جهت اعلام وضعیت ماشین اصلاح

   

معایب ریش تراش VGR V-385

- موجودی کم در بازار

   

5: ریش تراش های کپی فیلیپس مدل RQ-1250

بهترین ریش تراش 2024 در برندهای VGR و Kemei و DSP باید معرفی می‌شد، اما کیفیت عالی و فراتر از انتظار ریش تراش غیر اصل فیلیپس مدل RQ-1250 ما را مجبور ساخت در این لیست از آن یاد کنیم. ریش تراش فیلیپس 1250 های کپی از موتور نیرومند استفاده کرده که می‌تواند کارایی بی‌نظیری را رقم بزند و می‌تواند نیازهای کاربر را به‌طور کامل رفع نماید.

« ریش تراش سه تیغ فیلیپس مدل Philips RQ-1250 » از قابلیت ضد آب بودن بهره گرفته است. این فناوری به کاربر کمک می‌کند، بیشترین بازدهی را از ریش تراش سه تیغ ببرد. ریش تراش سه تیغ فیلیپس از تیغه و توری استیل بهره گرفته که می‌تواند بهترین و بیشترین کارایی ممکن را ثبت نماید.

ریش تراش فیلیپس RQ-1250

ریش تراش فیلیپس 1250 کپی از باتری با ظرفیت مناسب بهره گرفته است. این باتری انرژی لازم برای انجام فعالیت به مدت 60 دقیقه مداوم را فراهم می‌سازد. یکی دیگر از مزایای ریش تراش فیلیپس RQ-1250 استفاده از خط زن کاربردی در پشت ریش تراش است که موجب شده، کاربر از سایر ماشین اصلاح ها بی‌نیاز باشد.

    

مزایای ریش تراش سه تیغ فیلیپس RQ-1250

+ قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه
+ طراحی زیبا و دلنشین
+ کیفیت ساخت فراتر از انتظار
+ قدرت موتور بالا
+ ضد آب
+ استفاده از نمایشگر

   

معایب ریش تراش فیلیپس RQ-1250

- قطعات یدکی کم

   

6: ریش تراش دی اس پی 60078

دی اس پی در طول یک سال گذشته، ماشین اصلاح‌های باکیفیت و قیمت مناسب را روانه بازار کرده است. افزایش تنوع محصولات دی اس پی سبب عرضه محصولاتی بسیار باکیفیت و فراتر از انتظار شده است که می‌تواند هر فردی را کاملا راضی نماید. ریش تراش DSP 60078 از سه موتور کارامد با تیغه های استیل بهره برده است. این تیغه ها از جنس استیل ضد زنگ هستند که می‌توانند عملکردی کاملا همانند ژیلت را داشته باشند.

ریش تراش سه تیغ دی اس پی از توری استیل کمک گرفته که کاملا ضد حساسیت است. طول عمر این توری بسیار بالا است و برای چندین سال متوالی فعالیت خواهد کرد. یکی دیگر از مزایای ریش تراش سه تیغ DSP 60078 دور موتور بالا است که می‌تواند اصلاحی نرم و بی نقص را فراهم سازد و کاربر را کاملا تحت تاثیر قرار دهد.

بهترین ریش تراش سه تیغ

ماشین اصلاح دی اس پی مدل ریش تراش چرخشی 60078 از باتری با ظرفیت مناسب برخوردار است که می‌تواند برای 60 دقیقه به طور مداوم فعالیت داشته باشد و بهترین بازدهی مثبت را ارائه نماید.

   

مزایای ریش تراش DSP 60078

+ کیفیت ساخت فراتر از انتظار
+ موتور نیرومند
+ طراحی زیبا و وزن سبک
+ استفاده از نمایشگر

   

معایب ریش تراش سه تیغ دی اس پی 60078

- باتری ضعیف به نسبت رقبا

   

7: ریش تراش وی جی آر VGR V-306

وی جی آر به دلیل تولید محصولات متنوع و باکیفیت، توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. همین امر سبب شده کاربران آشنایی بیشتری با ماشین اصلاح VGR داشته باشند و میل به « خرید ماشین اصلاح VGR » بیشتر باشد. یکی از محصولات بسیار محبوب و مقرون به‌صرفه وی جی آر، ریش تراش VGR V-306 است که مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ریش تراش وی جی آر مدل V-306 از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم و سبک بهره گرفته است. وزن سبک، سبب شده کار کردن با این ریش تراش بسیار آسان و دلپذیر باشد. ریش تراش VGR V-306 نیز همانند بیشتر مدل‌های ریش تراش موجود در بازار، از قابلیت ضد آب بودن برخوردار است و موفق به کسب گواهینامه IPX7 نیز شده است. این فرایند سبب شده کاربر در اصلاح موی صورت بدون محدودیت اقدام نماید.

قیمت بهترین ریش تراش سال 2024

وی جی آر در ساخت ریش تراش مدل VGR V-306 از تیغه و توری استیل بهره گرفته که بیشترین بازدهی ممکن را رقم می‌زند. ریش تراش V-306 از موتور نیرومند بهره گرفته که با ایجاد سرعت چرخش بالا، اصلاحی بی نقص و بدون ایراد را رقم خواهد زد. به‌منظور افزایش کارایی، ریش تراش سه تیغ VGR V-306 از تیغه مخصوص خط زن در پشت ریش تراش بهره گرفته که می‌تواند کمک شایانی در بهتر شدن اصلاح به کاربر داشته باشد.

باتری ریش تراش VGR V-306 نیز با ظرفیت بالا تولید شده که می‌تواند حتی برای نیازهای یک آرایشگر حرفه‌ای نیز مناسب باشد. این باتری امکان استفاده بعد از شارژ کامل برای مدت زمان 90 دقیقه میسر می‌سازد.

   

مزایای ریش تراش وی جی آر مدل VGR V-306

+ بدنه بسیار مقاوم و زیبا
+ موتور قدرتمند
+ نفوذ ناپذیر در برابر آب
+ نمایشگر LED

   

معایب ریش تراش VGR V-306

- باتری ضعیف به نسبت رقبا

   

8: ریش تراش چرخشی VGR V-387

بهترین ریش تراش 2024 در برندهای VGR و Kemei و DSP، ریش تراش سه تیغ V-387 را نیز در خود جای داده است. ریش تراشی کوچک اما کیفیتی فراتر از انتظار. وی جی آر در ساختار ریش تراش سه تیغ مدل V-387 از بدنه پلاستیکی مقاوم اما سبک بهره گرفته است. این بدنه در مقابل ضربه بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی را رقم خواهد زد.

ریش تراش VGR V-387 از قابلیت ضد آب بودن برخوردار است. این قابلیت در عملکرد اصلاح و همچنین تمیز کردن ریش تراش بسیار تاثیر گذار است. وی جی آر به‌منظور افزایش رضایت مشتری، از نمایشگر بهره گرفته که میزان شارژ و وضعیت عمومی ریش تراش را به نمایش می‌گذارد.

قیمت ریش تراش VGR V-387

وی جی آر از باتری 600 میلی آمپر در ساخت ریش تراش V-387 بهره گرفته است. ریش تراش VGR V-387 با استفاده از این باتری قادر است انرژی لازم برای مدت 60 دقیقه به صورت مداوم را فراهم سازد.

   

مزایای ریش تراش VGR V-387

+ قیمت ایده آب و مناسب
+ کیفیت ساخت مناسب
+ قابلیت ضد آب
+ استفاده از نمایشگر
+ تیغه و توری استیل

   

معایب ریش تراش سه تیغ وی جی آر V-387

- باتری نسبتا ضعیف

     

9: ریش تراش چرخشی مدل Kemei KM-2808

کیمی در ساخت ریش تراش سه موتوره چرخشی تنوع بالایی ندارد و به چند مدل محدود بسنده کرده است. یکی دیگر از محصولات باکیفیت کیمی که محبوبیت بالایی نیز دارد، ریش تراش حرفه‌ای KM-2808 است. ریش تراش 2808 کیمی از موتور نیرومند و باکیفیت بهره گرفته که می‌تواند را نیز کاملا کوتاه نماید.

ریش تراش کیمی مدل Kemei KM-2808 از قابلیت ضد آب برخوردار نیست و این بزرگترین نقص این ریش تراش به شمار می‌رود. در مقابل کیمی از بدنه ای سبک و جذاب کمک گرفته که می‌تواند با استفاده از موتور نیرومند، نیازهای کاربر را به طور کامل پاسخگو باشد. تیغه و توری استیل طول عمر مفید ریش تراش 2028 کیمی را به بالاترین حد ممکن رسانده است. استفاده از نمایشگر یکی دیگر از مواردی است که به زیبایی ظاهری ریش تراش کیمی افزوده است.

قیمت ریش تراش سه تیغ کیمی مدل Kemei KM-2808

ریش تراش سه موتوره چرخشی کیمی مدل KM-2808 امکان استفاده مداوم برای مدت زمان 100 دقیقه را فراهم می‌سازد. ریش تراش کیمی مدل Kemei KM-2808 از دو سری متفاوت مخصوص خط زنی و اصلاح موهای زائد بدن را نیز در بسته بندی خود جای داده است. این عوامل سبب شده ریش تراش سه تیغ چرخشی کیمی 2808 در لیست بهترین ریش تراش 2024 در برندهای VGR و Kemei و DSP جای خوش کند.

   

مزایای ریش تراش Kemei KM-2808

+ کیفیت ساخت فراتر از انتظار
+ موتور نیرومند
+ بدنه مقاوم و سبک
+ استفاده از نمایشگر
+ سری خط زن و اصلاح موهای زائد بدن
+ تیغه و توری استیل

   

معایب ریشتراش سه تیغ کیمی مدل KM-2808

- نفوذپذیر در برابر آب

   

10: ریش تراش وی جی آر V-318

یکی دیگر از محصولات پرفروش و بسیار محبوب در میان ماشین اصلاح VGR، ریش تراش وی جی آر V-318 است. ریش تراش چرخشی وی جی آر V-318 از قابلیت ضد آب برخوردار است. قابلیت ضد آب بودن یکی از عوامل بسیار مهم و ضروری در ساختار ریش است که کاربر را برای خرید ریش تراش سه تیغ قانع می‌سازد.

وی جی آر V-318 از بدنه پلاستیکی با وزن بسیار کم اما مقاوم بهره گرفته است. این بدنه مقاوم طول عمر بالایی را رقم زده که می‌تواند کاربر را برای مدت طولانی از هر وسیله دیگری بی‌نیاز سازد. استفاده از خط زن در پشت ریش تراش VGR V-318 یکی دیگر از مزایای این ماشین اصلاح ارزان قیمت وی جی آر محسوب می‌شود.

ارزانترین ریش تراش چرخشی وی جی آر

ریش تراش وی جی آر V-318 از باتری 600 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری تقریبا 90 دقیقه فعالیت را پوشش می‌دهد و کاربر می‌تواند با یک بار شارژ کامل، حداقل 5 بار فعالیت اصلاح صورت را انجام دهد.

   

مزایای ریش تراش چرخشی وی جی آر V-318

+ کیفیت ساخت فراتر از انتظار
+ قدرت موتور رضایت بخش
+ قابلیت ضد آب
+ تیغه و توری استیل
+ بدنه مقاوم و وزن سبک

    

معایب ریش تراش سه تیغ VGR V-318

- باتری 600 میلی آمپر

   

قیمت بهترین ریش تراش های سال 2024

 

مدل قیمت سطح رضایت
VGR V-310 1.200.000 9.8
DSP 60358 1.265.890 9.8
Kemei KM-5080 1.174.000 9.7
VGR V-385 1.300.000 9.4
RQ-1250 1.189.000 9.4
DSP 60078 1.120.000 9.2
VGR V-306 773.000 9
VGR V-387 740.000 8.8
Kemei KM-2808 730.000 8.7
VGR V-318 649.000 8.7

   

خلاصه:

ریش تراش یا خود تراش برقی با استفاده از باتری قابل شارژ، قادر است موی صورت را همانند تیغ و ژیلت کوتاه نماید. اصلاح کامل و صفر کردن موی صورت تنها با ریش تراش سه تیغ و شیور ممکن است. در گذشته « بهترین شیور صورت » را مورد بررسی قرار داده‌ایم و امروز بهترین ریش تراش های 2024 از برندهای VGR و Kemei و DSP و همچنین ماشین اصلاح های کپی فیلیپس را مورد بررسی قرار دادیم تا بهترین گزینه خرید را انتخاب نماییم. موارد و نکات لازم و ضروری را برای خرید بهترین ریش تراش بازگو کردیم و همچنین قیمت بهترین ریش های سال 2024 را نیز درج کرده‌ایم. در این مقایسه با توجه به امکانات و همچنین سطح رضایت کاربران، ریش تراش DSP 60358 و VGR V-310 بهترین شرایط ممکن را داشته‌اند. کارشناسان مجرب تخفیفانه با سالها تجربه و همچنین شناخت نیازهای کاربر، شما سروران گرامی را در خرید بهترین ریش تراش با بهترین قیمت ممکن یاری خواهند داد.


(7 votes)

create Ako Mohamadi today 02/11/05

comment_bank
سهند مجیدی
1402-12-15

format_quote خیلی عالی 100٪ format_quote

Sending please wait...